پلی آف لیگ قهرمانان اروپا؛ پیش بینی قرعه کشی

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، شب گذشته مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تمام حرکات و جذابیت هایی که داشت به پایان رسید. تیم های صعود کننده به مرحله بعد مشخص شدند و شگفتی هایی نیز وجود داشت که مهمترین آنها حذف بارسا از لیگ قهرمانان اروپا و سقوط این تیم به لیگ اروپا بود.

البته لازم به ذکر است که با توجه به تعویق بازی آتالانتا و ویارئال، امشب تیم نهایی صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا مشخص خواهد شد. در این گزارش به بررسی تیم های راه یافته به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا و قرعه کشی احتمالی آنها می پردازیم.

گروه آ

منچسترسیتی: حدس می زد که بازی اصلی این گروه بین منچسترسیتی و پاری سن ژرمن برگزار شود. با این حال شاگردان پپ گواردیولا یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی با پیروزی مقابل تیم فرانسوی تصمیم گرفتند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

تساوی های احتمالی: اتلتیکو مادرید، اسپورتینگ لیسبون، اینتر، بنفیکا، ویارئال یا آتالانتا و سالزبورگ.

پاری سن ژرمن: تیم متمول فرانسوی با وجود خرید زیاد، باز هم نتوانست به مصاف منچسترسیتی برود. پاری سن ژرمن در پایان مرحله گروهی پایین تر از پپ گواردیولا قرار گرفت، زیرا تیم دیگر احتمالاً در مرحله یک هشتم نهایی کار سخت تری داشت.

تساوی های احتمالی: لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستریونایتد و یوونتوس.

گروه NS

لیورپول: قرمزهای آنفیلد یکی از سه تیمی بودند که با بیشترین امتیاز به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند. لیورپول که در گروه بسیار سختی قرار داشت، حریفان خود را یکی پس از دیگری شکست داد و در نهایت به تیم اصلی صعود کرد.

تساوی های احتمالی: پاری سن ژرمن، اسپورتینگ لیسبون، اینتر، بنفیکا، ویارئال یا آتالانتا و سالزبورگ.

اتلتیکو مادرید: در این گروه رقابت برای صعود به عنوان تیم دوم تا شب پایانی مسابقات ادامه داشت. با این حال، در نهایت این اتلتیکو مادرید بود که با پیروزی بر پورتو و باخت میلان مقابل لیورپول به مرحله حذفی صعود کرد.

تساوی های احتمالی: منچسترسیتی، آژاکس، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، لیل و یوونتوس.

گروه سی

آژاکس: تیم هلندی نیز مانند لیورپول با تمام امتیازات وارد مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا شد. آژاکس در مرحله گروهی 20 گل به ثمر رساند و حالا شاگرد اریک تون هاگ امیدوار است در لیگ قهرمانان اروپا غیبت کند.

تساوی های احتمالی: پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید، اینتر، بنفیکا، ویارئال یا آتالانتا، سالزبورگ و چلسی.

اسپورتینگ لیسبون: شاید قبل از شروع فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا، برخی تصور می کردند که اسپورتینگ لیسبون در برابر دورتموند به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می کند، اما تیم پرتغالی با عملکرد درخشان خود موفق به انجام این کار شد.

تساوی های احتمالی: منچسترسیتی، لیورپول، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، لیل و یوونتوس.

گروه دی

رئال مادرید: پرافتخارترین تیم این فصل در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشته و در نهایت توانسته به عنوان رهبر از اینتر صعود کند. شاگردان کارلو آنچلوتی از 5 بازی اخیر خود در 5 بازی پیروز شده اند و باخت عجیبی را مقابل شریف متحمل شده اند.

تساوی های احتمالی: پاری سن ژرمن، اسپورتینگ لیسبون، بنفیکا، آتالانتا، سالزبورگ و چلسی.

اینتر: می شد پیش بینی کرد بعد از رئال مادرید، نراتزوری ها بیشترین شانس را برای صعود از این گروه خواهند داشت. این اتفاق افتاد و شاگردان سیمونه اینزاگی یک هفته مانده به پایان مسابقات تصمیم به صعود گرفتند اما در بازی پایانی مغلوب رئال شدند.

تساوی های احتمالی: منچسترسیتی، لیورپول، آژاکس، بایرن مونیخ، منچستریونایتد و لیل.

گروه من

بایرن مونیخ: پیش بینی می شد یولیان ناگلزمان به عنوان سرگروه دانشجویان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. آنها با 6 برد از 6 مسابقه به مرحله حذفی این رقابت ها راه یافتند.

تساوی های احتمالی: پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید، اسپورتینگ لیسبون، اینتر، ویارئال یا آتالانتا، سالزبورگ، چلسی

بنفیکا: با وجود نمایش ضعیف بارسا در هفته های ابتدایی فصل، برخی فکر می کردند که این تیم پس از 21 سال از مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا جان سالم به در خواهد برد و بنفیکا به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود خواهد کرد. اما این تیم موفق شد با پیروزی مقابل دیناموکیف در کنار بارسا در هفته پایانی پس از بایرن به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

تساوی های احتمالی: منچسترسیتی، لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، منچستریونایتد، لیل، یوونتوس

گروه اف

منچستریونایتد: شیاطین سرخ از ابتدا مدعی اصلی کسب عنوان اول گروه بودند و علیرغم تمام فراز و نشیب های ماه های اخیر تحت هدایت اوله گونار سولچار، توانسته اند با یک هدف حساس به صحنه برسند. یک هشتم بمانید که کریستیانو رونالدو با 11 امتیاز از 6 بازی به ثمر رساند.

تساوی های احتمالی: پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید، اسپورتینگ، اینتر، بنفیکا، سالزبورگ

ویارئال یا آتالانتا: تنها بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب بین دو تیم برگزار می شود. ویارئال با 7 امتیاز دوم و آتالانتا با 6 امتیاز سوم هستند، یعنی هر تیمی که بازی را برد به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی صعود می کند و در صورت تساوی تیم اسپانیا به مرحله یک هشتم نهایی صعود می کند. مرحله بعدی راه است.

تساوی های احتمالی ویارئال: منچسترسیتی، لیورپول، آژاکس، بایرن مونیخ، لیل، یوونتوس

تساوی های احتمالی آتالانتا: منچسترسیتی، لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، لیل

گروه آره

لیل: خیلی ها انتظار داشتند سویا در صدر گروه قرار بگیرد، اما لیل برخلاف انتظار با 11 امتیاز از 6 بازی پیش افتاد و سویا سوم شد تا به لیگ اروپا صعود کند.

تساوی های احتمالی: اتلتیکو مادرید، اسپورتینگ، اینتر، بنفیکا، ویارئال یا آتالانتا، چلسی

سالزبورگ: تیم دوم سورپرایز گروه لقب گرفت و پس از پیروزی مقابل سویا با 10 امتیاز از 6 بازی در مرحله گروهی دوم شد و پس از لیل به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

تساوی های احتمالی: منچسترسیتی، لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، یوونتوس

گروه NS

یوونتوس: با توجه به فرم ضعیف یوونتوس در لیگ ایتالیا، خیلی ها انتظار نداشتند این تیم در گروهی که چلسی در آن بازی می کرد صدرنشین شود، اما پیروزی شب گذشته یوونتوس مقابل مالمو و تساوی چلسی مقابل زنیت به آلگری کمک کرد. مسابقات. صدرنشین برای صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان.

تساوی های احتمالی: پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید، اسپورتینگ، بنفیکا، ویارئال (در صورت صعود)، سالزبورگ

چلسی: شاگردان توخال با وجود نمایش خوب در مرحله گروهی، با تساوی 3 بر 3 در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل زینات و کسب 13 امتیاز در مرحله حذفی، شانس خود را برای برتری در مرحله گروهی از دست دادند. شش بازی به عنوان تیم دوم..

تساوی های احتمالی: آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، لیل

با قرار گرفتن چلسی، پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید و اینتر در رده دوم و حضور تیم های قدرتمندی مانند رئال مادرید، منچسترسیتی، یوونتوس و بایرن مونیخ در رده اول، به نظر می رسد می توان انتظار بازی های پر سودی را در دور هشتم داشت. انجام دادن لیگ قهرمانان است.

سه تیم لیگ برتر انگلیس به این مرحله صعود کرده اند، یعنی چلسی در این قرعه کشی گزینه های محدودی از جمله رئال مادرید و بایرن مونیخ دارد و می تواند یکی از سه مدعی این مرحله لیگ قهرمانان اروپا باشد. ،

احتمالا بهترین قرعه در بین تمام تیم های گروه آره لیل به عنوان رهبر و سالزبورگ به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود می کنند و احتمالا این دو تیم مورد علاقه بسیاری از تیم های قدرتمندی خواهند بود که دوست دارند به راحتی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما