(ویدیو) لاصه ازی ایران – امارات؛ لزنی دوباره ارمی

[ad_1]

تیم ملی فوتبال ایران در هشتمین دیدار خود در گروه مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قره آسیا از ساعت 18 امروز (سهشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی امارات رفت که این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان اسکوچیچ خاتمه یافت.

مهدی ارمی در دقیقه در این ازی را مر رساند ا م ایران امتیاز ایگاه ود در دول آن این اردان از این ود ام آنی ر رارده است.

در دقیقه ادق محرمی دلیل دریافت ارت رد دوم از این ازی اخرج د ا م ایران نفره ادامه در لاوه ر محرمی، سعید اللهی نیز ا ارت رد دیدار دی ایران مقابل ره نوبی را از دست داد.

نیمه اول

د: تا این لحظه از بازی اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و بازیکن تیم امارات در این صحنه از میانه زمین قصد باز کردن دروازه ایران را داشت که این توپ نیز با اختلاف زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

د: اللهی دلیل ای ن روی ازیکن امارات اولین ارت رد ازی را دریافت رد.

د: :

د: :

د: ادق محرمی دومین عزیکن اخطاری ایران در این عزیز لقب رفت.

د: وت والی وحید امیری از محوطه ریمه لی رناک از الای دروازه رون رفت.

د: ارسال دقیق جهانبخش را قلیزاده با یک ضربه سر به تیر دروازه امارات کوبید، اما طارمی مقاومت با تیزهوشی از توپ برگشتی استفاده کرد و دروازه امارات را در دقایق پایانی نیمه باز کرد تا تیم ایران با پیروزی به رختکن برود.

نیمه دوم

د: :

د: وت از محوطه و رناک ریمه نون الزعابی را امیر ابدزاده وبی راهی رنر رد.

د: :

د: علیرضا جهانبخش که روی پاس طارمی از کمند مدافعان اماراتی فرار کرده بود، با یک سر توپ زیبا مدافع امارات را از پیش رو برداشت اما شوت سنگین این بازیکن را علی خصیف با یک دست راهی کرنر کرد.

د: ربه سر امید نورافکن روی ارسال انبخش را از دروازه ان امارات دست راه رنر رد.

د: وت لیاده از محوطه ریمه را لی سختی توان رد.

د: نون الزعابی نیز از داور ازی ارت رد دریافت رد.

د:

دقیقه +۹۰: دالله رمضان نیز اختاریای این ازی اضافه د.

دقیقه +۹۰: ل لیاده لی از موقعیت دروان امارات

ر ایران: امیر عابدزاده، محمدحسین کنعانیزادگان، صادق محرمی، میلاد محمدی (83 – سیاوش یزدانی)، امید نورافکن، سعید عزتاللهی (58- احمد نورالهی)، وحید امیری، علی قلیزاده، سامان قدوس (54-صالح حردانی)، علیرضا جهانبخش و مهدی. ارمی.

امارات: علی خصیف، بندر الاحبابی، محمد العطاس، ولید عباس، محمود خمیس (86 – زاید العامری)، ماجد حسن (74- یحیی الغسانی)، عبدالله رمضان، علی صالح (67- سباستین تاکلیابو)، طحنون الزعابی، کایو کانیدو و خلیل. الحمادی (67-حارب دالله).

داور: احمد الکاف از مان

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما