(ویدئو) رار اتفاق «محمد وعزیزی» در ونس، از ودسوزی ر نیست!

[ad_1]

ندیک سال س از ودسوزی محمد وعزیزی دستفروش معروف ابانی

به گزارش فرارو، محمد بوعزیزی جوان ۲۶ ساله تونسی در پایان سال ۲۰۱۰ پس از مصادره کالاهایش توسط پلیس، خود را به آتش کشید و اولین جرقه انقلاب در تونس را زد که بهار عربی را آغاز کرد، نزدیک به ۱۲ سال بعد یک فروشنده خیابانی دیگر. دنبال اختلاف ا لیس رت را در ای اجتماعی مع وری میند، اما او رزوی ایان وشی را در سر می دهد.

رکن الحبیب البی (27 ساله) در ماه وریل مصادف ا رین ماه رمضان است، در منطقه محبوب

وی علاقه‌اش را در تهیه ساندویچ و کباب درگیر می‌کند و به شکلی نمایشی با آن‌ها صحبت می‌کند که توجه او را به خود جلب می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود در مدت کوتاهی به ستاره تبدیل شود و به لطف او بسیار عاشق غذای خیابانی شود.

ویدئوها و اویر او در ا اجتماعی د و رفداران اهایی او ر د. اما در اواخر رودرین ماه وسط لیس د و لیس اروانش را در مقابل دیدگان مشتریانش

ندین ویدئو از روند لی سب و ار این وان رفته د وسط الان در رسانه های اجتماعی منتشر د. الان ونسی معتقد ودند مقامات اراده وانی را میواهند روژها سب و ار راه اندازی د ناد.

ال نام اصلی او الحبیب لیله است، در ونس مبستگی ادی دا رد. او ا ریش رم مهمان رنامهای لویزیونی د در ن ایده ا، روژها و رفه ود را میرد.

من وعزیزی نیستم

ر او را ا محمد وعزیزی، سبزیروشی مقایسه می کنند در دادگاه اعتراض مصادره واکنش او موجی از اعتراضات سترده مردمی را در ور رنگیخت رژیم ن العابدین ن لی را سرنگون

البابی از مقایسه با بوعزیزی در کشوری که بحران اجتماعی و اقتصادی شدید را پشت سر می‌گذارد و سرفصل می‌کند، آن بیکاری بالا، تورم و کاهش قدرت خرید است که با رقابت‌های شدید سیاسی همراه است، خودداری می‌کند. اما او میواهد از رت ود رای الهام دن و رغیب وانان ونسی

او گزارشی رانسه : وعزیزی نیستم و در مواجهه با رانها دست ناامیدانه نمینم. میم رفتم موفق شدم و انگیزهای رای وانان اشم.

مرال ادار روان وانست مجوز دریافت ند، معاتی را در داد از مناطق رتیب دد.

وی نمایش ود را ای امیون دید رایش ار ورو نه داشت و ور

نزیه لول، ساله، در الی در ایستاده میوید: این مرد وان وب ار رد و در رابر ایستادگی.

بلال، ۳۱ ساله، بیکاری که آرزوی خروج از کشور را در سر می‌پروراند، با تلخی می‌گوید: حبیب به انتشار برکت داستانش در رسانه‌ها فعالیت‌های خود را از سر گرفته است و این برای جوانان دیگر امکان پذیر نیست.

البی اکید میند او میواهد ابت ند نچه ما رزوی ن را داریم در ورت وجود د ابل دستیابی است. من مواهم نها ویم ا وجود مشکلات نباید سلیم ویم.

وی میوید: من واقعاً لم را دوست دارم و ایدهای ادی رای وسعه روژهای دارم

او معتقد است نظیم ای ابانی میوانند رای وانان ار ل ایجاد ند و ردشگری ونس م د اد اد

(ویدئو)

طارق طیب محمد بن بوعزیزی دستفروش تونسی بود که در ۱۷ دسامبر ۲۰۱۰ در اعتراض به توقیف کالاهایش و تحقیری که یک مامور زن شهرداری به او روا داشت خود را در مقابل ساختمان شهرداری به آتش کشید. اقدام وعزیزی ازگر انقلابی در ونس د ومت ساله نالعابدین ن لی ر این ور ایان د.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما