وزیر مت: ار معدن در ور داریم؛ درصد نا رفع است

[ad_1]

وزیر نعت، معدن و ارت :

به گزارش ایرنا، رضا فاطمی امین روز سه شنبه در آیین بهره برداری از خط سوم کنستانتره گهرزمین در سیرجان با بیان اینکه 500 میلیون تن استخراج مواد معدنی در کشور وجود دارد افزود: اما سال گذشته در خام فروشی فقط 4.5 میلیون تن کشف شده است. اما رفتار نیمه ام روشی استیم.

وی اظهار داشت:

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که اولویت ما تکمیل مجموعه‌های تامین و توزیع مناسب در مناطق جغرافیایی و با ارزش افزوده شده است بیان می‌کند: در تکمیل مجموعه‌ای از تولیدات فلزی، بیکاری، مصرف و انباشتگی نیز وجود دارد و سودهای زنجیره معادن. نیز الا و این است.

وی: در حوزه‌های معدن و صنایع معدنی از نیروی توانمندی تولید صنعت و توانمندی مالی این شرکت‌ها بسیار افزایش یافته است و از مسیر فرصتی برای مشکلات مالی و توانمندی مسائل مالی و مشکلات را رفع می‌کند.

اطمی امین افزود:

وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: دانش بنیان شرکت‌ها هم اولویت ما هستند و شرکت‌ها باید پس از بزرگ شدن، سایر رشته‌های فعالیت‌ها را به حرکت درآورند و مسئله اصلی را با ایجاد در شرکت‌های بزرگ اتفاق بیفتند.

وی بیان داشت: رکتایی در ور

وی ادامه داد:

فاطمی امین افزود: قانون بازگشت ۱۵ درصد را در دولت ۱۴ و دولت برای اولین بار در لایحه بودجه ۰۱ به مجلس فرستاد که تصویب شد و این ۱۵ درصد از سال جاری قانونا نمی‌تواند در جای دیگری باشد.

وی کرد: مردم خیلی از وضعیت گستردگی و عمق صنعت و معدن کشور یکی از راه‌های ارتباطی گردشگری صنعتی و معدنی است که جذابیت ویژه‌ای دارد، باید ۲ واژه صنعتگردی و معدنگردی را به ادبیات مردم اضافه کنیم.

وزیر، معدن و تجارت ادامه داد: این کار را طی چند ماه گذشته با مجتمع مس رفسنجان آغاز کردیم که حالت آزمایشی دارد و امیدواریم این کار در شرکت‌های گهر زمین و گل گهر هم ادامه داشته باشد.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما