نحوه اسرار در ر وانتومی

[ad_1]

رارو- ما ایدهای ریاضی دیدی نیاز به رخی از این ایده ها ازگی استاندارد دهاند.

ارش رارو نقل از اکونومیست، معمولا اتفاق نیفتاده دری ریاضیات نی وان از اجعه لوگیری ند. با این وجود، پژوهشگران موسسه ملی استاندارد و فناوری آمریکا (nist) تحقیق خود را در این حوزه انجام داده است: هفته گذشته، پس از سال‌ها تجزیه و تحلیل و تحلیل آن موسسه مهر خود را بر برخی معادلاتی که ممکن است در مرور زمان پتابایت انجام شود. (واحدهای افظه رایانه، ر ابایت رابر رابایت است)

استانداردهای موجود که زیربنای رمزی رایج هر مبادله آنلاین اطلاعات کمی ریاضیات گره دار طراحی شده است که برای رایانه های امروزی غیرممکن است که تنها بدون کلید حسابی مناسب آن را می سازند. این وجود موسسه ملی استاندارد و ناوری

نان از و ریب ودن دنیای وانتومی رای این کار یک مزیت نظری عظیم در تعداد کمی از مسائل را به همراه می‌آورد از عوامل شناسایی عوامل اول (اعدادی که تنها در تقسیم بندی می‌شوند و می‌توانند با هم ضرب شوند تا مورد نظر به دست آید) و ویژگی‌های ویژگی‌های نقاط روی. وابعی منحنیای وی نامیده میوند.

ر دو مورد ور استرده در رمزنگاری استفاده میوند. rsa الگوریتمی مبتنی بر فاکتورسازی در کنار رمزنگاری منحنی بیضوی در اکثر ارتباطات اینترنتی و در شبکه‌های مجازی مجازی، سرویس‌های پیام‌رسان از جمله واتس آپ و مرورگر وب ناشناس Tor استفاده می‌شود. با این وجود، هر دو در برابر یک کامپیوتر کوانتومی به اندازه کافی پیشرفته که الگوریتم Shor (الگوریتمی که در سال ۱۹۹۵ میلادی توسط پیتر شور یک ریاضیدان آمریکایی ساخته شد) را اجرا می‌کند در هم می‌ریزند.

نظر میرسد در ال اب رفتن است. برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان و مجموعه‌ای از استارت آپ‌های موفق و دانشگاه‌ها روی سخت‌افزار (رایانه‌های واقعی)، تصحیح خطا (برای ارائه وفاداری) و نرم‌افزار (الگوریتم‌های تنظیم شده برای استفاده از محاسبات رایانه‌های کوانتومی) کار می‌کنند. این احتمال ساخت ن رممکن رعملی ا سیار ران اشد اکنون اندک نظر میرسد. این دان معناست احتمالا ماشین وانتومی «مرتبط ا رمزنگار» در راه است.

نظرسنجی‌هایی که در سال ۲۰۲۱ انجام شد، نشان داد که اکثر آنها معتقدند که تا ۲۰۳۶ میلادی rsa-48 یک پروتکل رمزگذاری استاندارد صنعتی موجود است که از کلیدهایی با طول ۲۰۴۸ بیت استفاده می‌کند می‌تواند ظرف مدت ۲۴ ساعت شکسته شود.

این دان معناست وسعه نده رایانه های وانتومی نگران امدهای نگران نندهارد دارد. مهم‌ترین تهدیدها از رمز «اکنون برداشت، بعد از رمزگشایی» است که در آن داده‌های رمزگشایی به صورت رمزگشایی می‌شوند.

بخش کوچکی از گفتگوهای اینترنتی امروزی احتمالاً برای هکرها برای مثال در سال ۲۰۴۰ میلادی مورد توجه قرار می‌گیرد، اما بسیاری از داده‌ها سوابق، امنیت اطلاعات ملی یا جزئیات فنی زیرساخت‌های طولانی مدت پزشکی ممکن است تا آن زمان ارزش خود را حفظ کند. داده‌هایی که می‌توانند خواه ناخواه ارسال کنند، با فرض نفوذ ناپذیری لازم نیست از نظر استراتژیک برای هکرها مرتبط باشد تا آن را برای صاحبان کسب و کار یا مقام‌هایی که ارسال کنند باعث شرمندگی یا خطر می‌شوند.

ریسک و مشاوره مالی دیلویت مسائل ساده در بسیاری از نرم افزارها و در هنگام ثبت یا محاسبه تاریخ تنها دو رقم آخر سال نمایش یا محاسبه می شود و با شروع هزاره جدید یا بهتر است بگوییم قرن جدید دو رقم آخر سال دو صفر می‌شد که معلوم نبود دقیقاً به کدام سال اشاره می‌کند. .

او میگوید: «انتظار میرفت اگ اره اعث رج و مرج ود. مانی رایانه ای نرم افزاری سالها ورت ارچه اگ اره دا نوان وفانی در نجان ای لمداد د، اما نها ارتقای نرم افزاری وجهان ود.

ال این اس املی نیست. رس از اشکال اره ناخته ده ود: مشکل نامشخص، اما دول مانی مشخص ود. رای روز امت وانتومی، اما وضعیت عکس است. این وجود، در ر دو مورد ام سان است:

راه رو لو، استفاده از دفاعی وانتومی در رابر مله های وانتومی است نوان و آنتاد. این وجود، این نیاز به ران و اتصالات اختصاصی دارد. دولت و رکتهای رگ ممکن است ن را مدیریت نند، اما دولت و رکتهای وچکر ن را ار سختی میند.

امیدوار دانشگاهی ناسایی لاسهای دیدی از مسائل ریاضی است ماشین وانتومی نیز را در سال رقابتی رای افتن الگوریتم های ارزشمند منظور س سه دور ررسی و ستجو در مورد سیبریا و رمزنگاران مستقل ار نیک رنده و ار نظر دان

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما