ناوری دید اپل رای لوگیری از ادفات

[ad_1]

رارو-نزدیک دن رضه ون اپل ا سروصدای ادی ازار ازگشته است. AirPods Pro 2 AirPods Pro 2

ارش رارو، ا ده است اپل رخی ویژگی های مرتبط سلامتی ماندگار ربان لب را در ایرپادز دید و ادا ا در نظر رفتن رین نت اپل، این رکت امیدوار است ایرپادز از ادف اربران در دهها لوگیری.

رپادز نده اپل از سیستم وتی Contextual Use واهد رد. این با تغییر خودکار صدا، اطمینان از سیستم می‌کند که کاربران می‌توانند نیازهای اطراف خود مانند آژیرهای اضطراری و بوق ماشین را به مجموعه پتنت‌های ارائه شده توسط اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) بشنوند. سیستم صوتی پس‌ینه اپل می‌تواند جهت و سرعت سفر کاربر با استفاده از جی‌پی‌اس‌ها و سایر کاربران جمع‌آوری‌شده توسط حسگرهای تلفن همراه یا اپل واچ تعیین کند و سطح هدفون سمت راست را با توجه به آن تغییر کند.

اپل

نوان مثال، دادهای GPS نشان می دهند اربر در نزدیکی ارراه لوغ است. از نجایی دفون ا در ر دو وش اربر رار ممکن است نگام ور از اده، رافیک اطراف را. در این رایط ایرپادز ایین ووردن سطح دا و ا ردن اربر را از رافیک اه میند. در ن گام رفتن اربر در نار آده، ایرپاد نها دای دفون نار آده را ر می دهد. نوان مثال، اگر آده در سمت اربر اشد، ایرپادز

محصول دید اپل میند اربران میواند ا سطح دفون، این نت، دا ایرپاد اپل را میوان در رایطی اربران نیاز دارد آن ر است این نت ور اص ایرپادز اپل را نشان نمی دهد، لکه دستگاه وتی وشینی اشاره دارد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما