مه دربار اجرای الابرگ الکترونیکی ارانه نقدی

[ad_1]

رارو- ماه ود وزیر اقتصاد ر از احتمال ایگزینی سامانهای الابرگ ا ارانه نقدی را داده است. او ود امیدوار است در رماه ارش دوره مایشی سامانهای الابرگ

ارش رارو، الا م محمد سبحان سنی، معاون سیاسی امنیتی ایلام، ر از اجرای او الابرگ الکترونیکی رای رید لم الای اساسی ریف ده است.

اما نگفته این لم الای اساسی، امل مواردی ستند.

در نحوه اجرای این رح نیز معاونت سیاسی امنیتی استانی ایلام در مرحله نخست در این رابطه رار است از ایش و الاعات، مرحله مراجعه وری و نصب اپلیکیشن در روشگاها انجام ود.

الابرگ الکترونیکی ونه دست مردم میرسد و ارژ میشود؟

مقامات ارشد دولت و مدیران محلی ایلام نوز نگفته اند الابرگ الکترونیکی اما سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفته است که منظور از کالابرگ الکترونیکی همان کارت‌های یارانه‌ای است که امروز در آن‌ها نقدی واریز می‌شود که بعداً اگر دولت زیرساخت‌ها را آماده کرد و کرد، اینها به کالابرگ‌ها اختصاص دادند.

به معنای دیگر این نماینده مجلس می‌گوید که افراد با این کارت‌ها می‌توانند کالاهای مورد نیاز خانواده را «از فروشگاه‌هایی که دستگاه کارت‌خوان برای این کارت‌ها اختصاص داده می‌شود»، تهیه کنند.

او اکید رده دادن الابرگ نوان در رید الاهای مومی محدویت ایجاد نمی کنند. به عنوان مثال فقط به گوشت مرغ، روغن و امثال این‌ها محدود می‌شود، بلکه چشم‌ها می‌توانند هر کالایی را که مورد نیازشان است را از حبوبات تا گوشت و لبنیات و شوینده‌ها خریداری کنند.

اما او ن ار روشگاهی این دستگاه های ارتخوان مخصوص تجهیزات نبود، از م امکار استفاده از دستگاه

از رفی د نظر میرسد وان دریافت نقدی ا ارت الابرگ داشت و احتمالا محدود

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما