مان مرحله سوم رداخت سود سهام دالت اماندگان

[ad_1]

راساس ریا انجام ده رار است مرحله سوم رداخت سود سهام دالت اماندگان از روز نبه دوم دوم دوم

به گزارش ایرنا، به دنبال پیگیری‌های انجام شده از سوی دولت سیزدهم و همچنین شرکت واگذاری مرکزی برای واریز سود سهام جاماندگان، 2 مرحله از پرداخت سود به حساب این افراد واریز شده است که آمار ارائه شده در مرحله اول و دوم به حساب می‌آید. رتیب و ار نفر مشکل ای آنکی معتبر ود را رطرف و سودهای snapوا سالهای و ود را دریافت ردند.

مشمولان سهام عدالت برای عملکرد سال ۹۹ برای سهام عدالت یک میلیون تومانی حدود یک میلیون و صد هزار تومان و برای سهام عدالت۵۳۲ هزار تومانی حدود ۵۸۰ هزار تومان سود دریافت کرده‌اند.

در این میان افرادی که تحت تأثیر عدم ارائه شماره حساب معتبر قرار می‌گرفتند، از دریافت سود خود عقب مانده بودند که در این زمینه با انتشار اطلاعیه‌های مختلف از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به این افراد هشدار داده شد تا این افراد به سامانه جامع اطلاعات مراجعه کنند. مشتریان (سجام) نسبت نام و احراز ویت ود اقدام ند و در لیست رداختیهای رکت سپردهاری مرکزی را.

در ادامه چنین چیزی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری مرکزی در اواسط خردادماه امسال خبر داد که این شرکت امسال در نوبت، واریز سود سهامداران عدالت را در دستور کار خود قرار داد، اما لازمه اجرای چنین اتفاقی رفع مشکل هر چه سریع‌تر شماره شباداران برای پرداخت است. سود سالهای و ود.

به دنبال پیگیری‌های انجام شده برای واریز هر چه سریع‌تر سود جاماندگان سهام، معاونت فناوری و توسعه نوآوری شرکت اختصاص‌یابی مرکزی بهادار و تسویه وجوه در اولین روزهای تیر از مرحله سوم سود سهام عدالت جاماندگان تا تیر ماه خبر داد و اعلام کرد. : آخرین آمارها حدود یک میلیون و 8 هزار نفر از مشمولین سهام عدالت به دلیل عدم ارائه شماره شبا، سود دریافت نکرده اند که باید با نام سامانه سجام و احراز هویت در فرآیند دریافت سهام عدالت قرار گیرند.

آخرین پیگیری‌های انجام شده در این مرحله تا مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت از روز یکشنبه دوم مرداد ماه آغاز می‌شود و فقط یک نفر تا ساعت ۲۴ روز جمعه نسبت به اصلاح اطلاعات خود در سامانه سجام اقدام کرده است، واهند د و ر است ا مچنان اقدامی در راستا اصلاح ماره

ا وجه اعلام نین ری، اکنون دود

منین را داد ار نفر دیگر ا مشکل ماره معتبر مراه اوندند،

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما