لنوو در سه ماهه سوم سال 2021 پیشتاز فروش رایانه های شخصی است – Zomit

[ad_1]

فروش جهانی رایانه شخصی در سه ماهه ژوئیه تا سپتامبر 2021 تنها 5 درصد رشد کرد که ناشی از کمبود شدید نیمه هادی ها بود ، که از رشد دو رقمی در پنج فصل گذشته به شدت کاهش یافته است.

طبق تحقیقات Canalis در نتیجه ، Lenovo بیشترین سهم از فروش رایانه های رایانه ای جهانی را دارد و HP بعد از آن قرار دارد. پس از این دو شرکت ، دل ، اپل و ایسر به ترتیب در رتبه های بعدی قرار گرفتند و به این ترتیب 5 موقعیت برتر مشخص شد.

به گفته گیزموچان ، فروش کلی رایانه های رومیزی و نوت بوک ها ، از جمله ایستگاه های کاری ، 84.1 درصد در سه ماهه سوم سال 2021 رشد کرد. از آنجا که تقاضا در این مدت به طور چشمگیری افزایش یافته بود ، اگر اختلال در زنجیره تامین باعث اختلال در عرضه نمی شد ، این تعداد می توانست بسیار بیشتر باشد.

آمار فروش رایانه در سه ماهه سوم سال 2021

از زمان شیوع بیماری عروق کرونر قلب ، بخش کامپیوتر سالانه 9 درصد رشد داشته است ، اما پیش بینی می شود مشکلات تأمین رایانه های شخصی تا سال 2022 افزایش یابد.

بر اساس داده ها ، فروش نوت بوک ها و ایستگاه های کاری سالانه 3 درصد افزایش یافته و به 67.4 میلیون دستگاه رسیده است ، در حالی که رایانه های رومیزی با فروش بیش از 16.6 میلیون واحد نرخ رشد بیش از 12 درصد را تجربه کرده اند. دلیل افزایش تقاضا نیز کاملاً مشخص است. گسترش ویروس کرونا و اجبار به کار از راه دور و مجازی در کلاس های درس این را توجیه می کند.

آمار فروش رایانه در سه ماهه سوم سال 2021

مقالات مرتبط:

با این حال ، این Lenovo است که از رقبای خود بهتر عمل کرده و بیشترین سهم فروش رایانه های شخصی را در سه ماهه سوم سال 2021 داشته است. شرکت چینی در این مدت 20.9 درصد سهم بازار داشت.

علی رغم کاهش سالانه 5.7 درصدی نسبت به سال قبل ، سهم بازار آن 20.9 درصد است. تعداد واحدهای فروخته شده 17،597 میلیون دستگاه بود. رتبه سوم Dell با 15.18 میلیون محموله است. با این حال ، از نظر رشد سالانه ، این شرکت با 26.7 st سرسام آور در صدر فهرست قرار دارد.

در نهایت ، اپل و ایسر که به ترتیب 14.4 و 5.7 درصد رشد کردند. شرکت اول با فروش 7.824 میلیون واحد سهم 9.3 درصدی از بازار را به دست آورد ، در حالی که شرکت دوم با فروش 6.076 میلیون واحد سهم بازار 7.2 درصد را به دست آورد.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما