عجیب است که باشگاه در تمدید قرارداد مداخله نمی کند.

[ad_1]

کد خبر: 1783164/59

زمان: 13:23
1400/07/10

ملاقات: 7،575

کرگر:

جیمی کرگر ، بازیکن سابق لیورپول معتقد است که عجیب است که یورگن کلوپ در مذاکرات برای تمدید قرارداد محمد صلاح مداخله نکرد.

قرارداد ستاره لیورپول در تابستان 2023 به پایان می رسد و گفته می شود او یکی از چندین بازیکن اصلی است که تمدید قرارداد در اولویت باشگاه است.

با این حال ، پیشرفت چندانی در مذاکرات اخیر با صلاح صورت نگرفته است که باعث نگرانی هواداران لیورپول شده است. قرارداد جردن هندرسون ، ترنت الکساندر آرنولد ، ویرجیل فن دیک ، آلیسون بیکر و فابینیو قبلاً تمدید شده است و گفته می شود مذاکرات با نمایندگان صلاح ادامه دارد.

به نظر می رسد که باشگاه قصد مداخله در روند تمدید قرارداد بازیکن را ندارد و با توجه به فشاری که این مربی بر باشگاه برای تمدید قرارداد خود با جردن هندرسون اعمال کرده است ، این باعث کرگر شگفت انگیز شده است.

وی به تلگراف گفت: “باشگاه پس از بیانیه ای کوتاه و مختصر قرارداد جردن هندرسون را تمدید کرد ، اما اکنون می گوید هیچ دخالتی در مذاکرات با صلاح ندارد.” که عجیب به نظر می رسد اگر دلیل مشخصی برای عدم دخالت در مذاکرات با صلاح وجود داشته باشد ، هنوز اعلام نشده است. هر زمان که از موفقیت لیورپول صحبت می کنیم ، بر تأثیر ون دیک و آلیسون تمرکز می کنیم. این عادلانه است ، اما ما نباید تأثیر صلاح را فراموش کنیم. او همان بازیکنی است که در اولین فصل حضورش در این تیم 44 گل به ثمر رساند. “

مدافع سابق لیورپول گفت: “تا 25 سال دیگر هواداران متوجه خواهند شد که خوش شانس هستند که شاهکار صلاح را به ثمر رساندند. آنها دوباره فیلم های او را تماشا می کنند و آمار او را با تعجب بررسی می کنند.” امیدوارم اینطور باشد. او دلیل جدایی خود را توضیح نداد. تیم قبل از اینکه شانس شکستن راجر هانت را داشته باشد. “

راجر هانت ، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس که در جام جهانی 1966 نیز با این تیم قهرمان شده بود ، در دوران حضورش در لیورپول 244 گل به ثمر رساند.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما