سارقان کانادایی راه جدیدی برای سرقت اتومبیل با استفاده از Apple AirTag – Zomit پیدا کردند

[ad_1]

اپلیکیشن جدیدی در کانادا برای AirTag اپل کشف شده است، اما چیزی نیست که سازنده بخواهد روزی تبلیغ کند. اخیراً یک بیانیه مطبوعاتی توسط پلیس منطقه یورک منتشر شد و به ساکنان هشدار داد که برخی از سارقان از روش جدیدی برای ردیابی و سرقت وسایل نقلیه گران قیمت در سراسر منطقه استفاده می کنند. از ماه سپتامبر، پلیس یورک در حال بررسی سرقت های سارقان با استفاده از Ertags است آنها وسایل نقلیه گران قیمت را ردیابی و در نهایت سرقت می کنند.

به گزارش فون آرنا، پلیس می گوید دزدها تفنگ های بادی را روی قسمت هایی از خودروهای گران قیمت پارک شده در مناطق شلوغ مانند مراکز خرید یا پارکینگ هایی که از دید صاحب آن دور هستند، قرار می دهند. سپس با استفاده از ردیاب محل سکونت صاحب خودرو تفتیش شده و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت خودرو می کنند. گزارش ها حاکی از آن است که سارقان با استفاده از پیچ گوشتی از درب راننده یا سرنشین وارد خودرو می شوند.

وقتی در ماشین هستند از دستگاه عیب یابی الکترونیکی استفاده می کنند. سارقان از این دستگاه برای تنظیم تنظیمات استفاده می کنند تا خودرو کلیدهایی را که با خود آورده اند بپذیرد. پس از انجام این کار، سارقان سوار ماشین شده و به راحتی فرار می کنند.

Apple Ertag و سرقت خودرو

پلیس یورک نکاتی دارد که برای همه خوب است، مهم نیست در چه کشوری زندگی می کنند. وسیله نقلیه خود را در یک گاراژ قفل شده پارک کنید زیرا سارقان بیشتر اتومبیل ها را از پارکینگ دزدیده اند. قفل فرمان را نیز نباید فراموش کنید زیرا با وجود اینکه دستگاه بسیار ساده است اما در جابجایی خودرو دردسر بیشتری به سارقان وارد می کند.

قرار دادن قفل بر روی پورت داده از دسترسی سارقان به پورت کامپیوتر جلوگیری می کند تا کلیدها دوباره برنامه ریزی شوند. پلیس همچنین پیشنهاد خرید سیستم های نظارت تصویری خانگی را دارد. مطمئن شوید که دوربین برای نظارت بر خودروی شما در شبانه روز آماده است و در صورت مشاهده موارد مشکوک با پلیس تماس بگیرید. iOS 15.2 که در حال حاضر در حال آزمایش است، می‌تواند امواج هوایی را که متعلق به شما نیست شناسایی کند.

مقاله مرتبط:

این ویژگی به شما کمک می کند تا اقلام گمشده افراد گمشده را پیدا کرده و برگردانید. اما همچنین می توان از آن برای یافتن موقعیت مکانی خود یا حتی ردیابی موقعیت مکانی خودرو خود بدون اجازه استفاده کرد. اگر errtag بیش از 24 ساعت با صاحب خود فاصله داشته باشد، یک هشدار به کاربر نمایش داده می شود. در نتیجه، اگر متوجه شدید که چیزی به ماشین شما چسبیده است، انتظار داشته باشید که در 24 ساعت آینده مهمانان ناخوانده ای را ببینید.

Airtags برای ردیابی مواردی مانند کلید، سگ، دوچرخه و سایر گزینه ها استفاده می شود. هر چیزی را که از طریق یک حلقه یا حلقه کلید به IRTAG متصل می کنید، با استفاده از برنامه FindMy قابل ردیابی است. اگر آیفون 11 یا بالاتر، اپل واچ سری 6 یا اپل واچ سری 7 دارید، تراشه U1 داخل این دستگاه ها می تواند جهت دقیق errtag را به شما نشان دهد.

Ertag پتانسیل تبدیل شدن به یکی از جذاب ترین محصولات اپل را دارد. قیمت هر کدام 29 دلار و یک بسته چهارتایی 99 دلار است. این بسته شامل لوازم جانبی مانند حلقه کلید چرمی 35 دلاری یا حلقه 39 دلاری نیست.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما