جنرال الکتریک قصد دارد خود را به سه شرکت تقسیم کند.

[ad_1]

تصویردر سال 2017 لافایت، هند.  در کارخانه تولید موتور جت جنرال الکتریک.

جنرال الکتریک روز سه شنبه اعلام کرد که قصد دارد خود را به سه تجارت عمومی تقسیم کند، که آخرین تلاش این شرکت صنعتی 129 ساله برای ساده کردن تجارت خود و افزایش قیمت استیبل کوین است.

این شرکت گفت که بخش مراقبت های بهداشتی خود را در اوایل سال 2023 و تجارت انرژی خود را یک سال بعد تعطیل خواهد کرد. این واحد هوانوردی خود را به عنوان باقیمانده تجارت خود ترک خواهد کرد که توسط رئیس و مدیر اجرایی آن، H. لارنس تحت رهبری کالپ ادامه خواهد داد.

اعلام روز سه‌شنبه شاید شدیدترین تلاش جنرال الکتریک برای اختراع مجدد خود باشد، زیرا در تلاش است تا ثروت خود را پس از بحران مالی 2008 تثبیت کند. این شرکت بازوی مالی غول‌پیکر خود را منحل کرده و مشاغل مختلف را تحت فشار سرمایه‌گذاران می‌فروشد یا می‌فروشد.

پس از اعلام این خبر، سهام جنرال الکتریک در معاملات قبل از بازار بیش از 10 درصد افزایش یافت.

این یک داستان در حال توسعه است. برای به روز رسانی دوباره بررسی کنید.

اعتبار…جید گائو / خبرگزاری فرانسه – گتی ایماژ

فدرال رزرو روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که آشفتگی در بخش املاک و مستغلات چین می تواند آمریکا را تهدید کند.

بانک مرکزی ایالات متحده در به روز رسانی سیستم مالی ایالات متحده که دو بار در سال انجام می شود، اعلام کرد که نگران این است که سطح بدهی در بخش شرکتی چین چقدر بالا رفته است و پکن چگونه با بدهی برخورد می کند.

مشکلات مالی گروه China Evergrande، بزرگترین بدهکار جهان با 300 میلیارد دلار بدهی، وحشت را در بازارهای مالی جهانی و در داخل ایجاد کرده است. چیزی که در ابتدا به عنوان نگرانی در مورد یک شرکت بدهکار زیاد ظاهر شد، به چندین شرکت املاک و مستغلات دیگر سرایت کرد. این توسعه‌دهندگان نشانه‌های استرس خود را نشان می‌دهند که در زیر کوه‌های بدهی دست و پنجه نرم می‌کنند و بازار ملک با تشدید کنترل‌های دولتی بر وام‌گیری کند می‌شود.

به گفته فدرال رزرو، تمرکز نظارتی، “پتانسیل ایجاد فشار بر برخی از شرکت های دارای بدهی بالا، به ویژه در بخش املاک و مستغلات را دارد، همانطور که نگرانی های اخیر در مورد گروه China Evergrande نشان داده شده است.”

به نوبه خود، این تنش ها می تواند به اقتصاد گسترده تر سرایت کند.

با توجه به اندازه اقتصاد و سیستم مالی چین، و همچنین روابط تجاری گسترده آن با سایر نقاط جهان، تنش های مالی در چین می تواند بر بازارهای مالی جهانی از طریق کاهش تمایل به ریسک تأثیر بگذارد و رشد اقتصادی جهانی را افزایش دهد.» فدرال رزرو اعلام کرد که خطر رشد را تهدید می کند و می تواند بر ایالات متحده تأثیر بگذارد.

حداقل شش توسعه‌دهنده املاک چینی در هفته‌های اخیر در مورد اوراق قرضه خارجی نکول کرده‌اند، که بازارهای مالی داخلی را آشفته کرده و هزینه‌های استقراض را برای همه شرکت‌های چینی افزایش داده است. قیمت ملک در حال کاهش است و افراد کمتری آپارتمان می خرند که چشم انداز این بخش را بدتر می کند. اورگراند که بیش از یک میلیون آپارتمان ناتمام در سراسر کشور دارد، چهارشنبه با مهلتی مواجه است تا حداقل 150 میلیون دلار به عنوان اوراق قرضه پرداخت کند.

پس از دهه ها وام های بی رویه، تنظیم کننده های چینی بودجه واقعی بخش دولتی را قطع کردند. بسیاری از توسعه‌دهندگان آپارتمان‌ها را فروختند و قبل از تکمیل ملک از خریداران خانه پرداخت کردند و این وضعیت نه تنها برای بانک‌ها و سرمایه‌گذاران، بلکه برای صاحبان خانه‌های فردی نیز ایجاد کرد.

میسی روز دوشنبه اعلام کرد که حداقل دستمزد خود را تا ماه مه به 15 دلار در ساعت افزایش می دهد و در ماه فوریه ارائه مزایای تحصیلی به کارمندان را آغاز می کند.

در بیانیه شرکت آمده است که این افزایش میانگین دستمزد پایه میسی را به 17 دلار در ساعت افزایش می دهد. میسی حداقل دستمزد فعلی خود را مشخص نکرد، اما گفت که این حداقل دستمزد بر اساس مکان متفاوت است. برنامه آموزشی شامل شهریه، کتاب و هزینه برنامه هایی از جمله اتمام دبیرستان، آماده سازی کالج، و مدارک کاردانی و کارشناسی در یک شبکه خواهد بود. انتظار می رود طی چهار سال آینده 35 میلیون دلار برای این شرکت هزینه داشته باشد.

میسیز همچنین به کارمندان یک روز حقوق اضافه می دهد.

خرده فروشان در تلاش هستند تا قبل از فصل تعطیلات بسیار مهم، که انتظار می رود پس از سال 2020 به پایان برسد، استخدام کنند. بسیاری از زنجیره‌ها دستمزدها را افزایش می‌دهند و مزایای جدید و انعطاف‌پذیری بیشتری در جستجوی کارگران ساعتی ارائه می‌دهند.

جف جنت، مدیرعامل میسی، در مصاحبه اخیر با نیویورک تایمز گفت که “جنگی برای استعدادها در خط مقدم وجود دارد.” این خرده فروش گفت که قصد دارد 76000 کارمند تمام وقت و پاره وقت در این فصل استخدام کند.

اعتبار…ویکتوریا جونز / انجمن مطبوعات، از طریق آسوشیتدپرس

برای چندین دهه، دولت بریتانیا به طور منظم پروژه های حفاری نفت دریایی در دریای شمال را تایید کرده است.

اما استنلی رید از نیویورک تایمز گزارش می‌دهد که یک میدان نفتی پیشنهادی در آب‌های عمیق در شمال غربی جزایر شتلند اسکاتلند به یک آزمایش مهم برای دولت، گروه‌های زیست‌محیطی و صنعت نفت تبدیل شده است.

فعالان محیط زیست می خواهند از ادامه این پروژه جلوگیری کنند و نقش بریتانیا را به عنوان میزبان کنفرانس بزرگ آب و هوایی سازمان ملل متحد در گلاسکو در ماه جاری فرصتی برای مقابله با دولت به دلیل حمایت مستمر از صنعت نفت و گاز دانستند. آنها به مطالعاتی اشاره می کنند که می گویند توقف گرمایش جهانی باید سرمایه گذاری جدید در سوخت های فسیلی را متوقف کند.

صنعت انرژی می گوید که اقتصاد بریتانیا در سال های آینده به نفت و گاز نیاز خواهد داشت.

هر دو طرف موافق هستند که رد این پروژه که به نام کامبو شناخته می شود، نشانه مرگی برای صنعت نفت در بریتانیا و شاید دیگر کشورها خواهد بود.

مایک تولن، مدیر بخش پایداری در Oil & Gas UK، یک گروه صنعتی، گفت: رد کامبو واقعاً نشان می دهد که ما در مورد سیاست انرژی در بریتانیا جدی نیستیم.

برای کارولین رینز، از مبارزان دوستان زمین اسکاتلند، او گفت: “کامبو نمونه بسیار قوی از ریاکاری اقلیمی بریتانیا است.” “به همین دلیل است که کامبو به یک مبارزه بزرگ و نمادین تبدیل شده است.”

کمبود سیلیکون به صنعت تراشه 500 میلیارد دلاری دامن می زند و بسیاری از تغییرات احتمالاً به کمبود ناشی از بیماری همه گیر دامن می زند. فقدان قطعات کوچک – که تولیدکنندگان ماشین‌ها، کنسول‌های بازی، دستگاه‌های پزشکی و بسیاری از کالاهای دیگر را تحت فشار قرار داده است – یادآور ماهیت اساسی تراشه‌ها است که به عنوان مغز رایانه‌ها و سایر محصولات عمل می‌کردند.

همانطور که دان کلارک از نیویورک تایمز گزارش می دهد، این تغییرات نشان دهنده تغییر درازمدت قدرت بازار از خریداران عمده تراشه به فروشندگان، به ویژه آنهایی است که کارخانه های تولید نیمه هادی دارند. مشهودترین ذینفعان، سازندگان تراشه‌های غول‌پیکر مانند شرکت تولید نیمه‌رسانا تایوان هستند که خدماتی به نام ریخته‌گری ارائه می‌دهد که تراشه‌ها را برای شرکت‌های دیگر تولید می‌کنند.

اما این کمبود همچنین تأثیر سازندگان تراشه‌های کمتر شناخته شده مانند Microchip Technology، NXP Semiconductors، STMicroelectronics، Onesemi و Infineon را تشدید کرده است که هزاران نوع تراشه را طراحی و به هزاران مشتری می‌فروشند. این شرکت ها که بسیاری از محصولات را در کارخانه های قدیمی خود تولید می کنند، اکنون به طور فزاینده ای می توانند انتخاب کنند که مشتریان چه تعداد از تراشه های کمیاب خود را دریافت کنند.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما