رز ارده و رودو، رانه مقوی

[ad_1]

راروـ کیک‌ها از جمله‌های دسرها و عصرانه‌های خوشمزه و دلپذیر در سراسر دنیا هستند که در انواع میوه‌ها، خامه‌های، شکلاتی، پنیری و… تهیه می‌شوند که هرکدام از آن‌ها را خاص خود دارند. دلیل داشتن ارده در رکیباتش سیار مغذی است. را ارده نوعی وراکی سیار مقوی و رخاصیت است دانهای نجد

در ادامه این مطلب رز ارده و ردو مراه ا نکات مهم و وت و نهای مربوط می شود

مواد لازم رای ارده و رودو

م مرغ: دد
رد سفید رینی: دو لیوان
ر: و سوم لیوان
ماست: لیوان سرخالی
روغن روغن: نصف لیوان
نگ ودر: عشق اخوری سرپر
وانیل: نوک اشق ایخوری
ارده: عشق اخوری
ردو رد ده: مانه

ل از نوع و ريني ايد اين نكات را در مورد استفاده از مواد اوليه رعايت نيد نتيجه مطلوب ريد:

رد

رای درست راندن مواد اولیه را محیط زیست به روز کرد. این سعی کنید نید داقل نیم ساعت از روع مه مواد را از ارج نید و اجازه دهید محیط را روشن کنید.

– معمولاً درجه رارت و مدت مان در رهای مختلف متفاوت است. نوان به عنوان مثال اگر در دستور د، درجه درجه مدت د ر ده نگران این موضوع نباشید. ا ندبار استفاده از ر متوجه میوید دما و مدت مانی رای در ر ما مناسب است.

اﻳﻦ اﻳﻦ ﻣﻮﺿﻮع وﺟﻪ ﺷﺪه اﺳﺖ ﻏﻴﺮً درجه رارتي در دﺳﺘﺮا ﻣﻴﻮد، ر ﻧﻈﺮ ار اگر از ر ا استفاده را در درجه سانتیگراد تر ارید. اما هنوزی میود، از م ر ما ستگی دارد. اید لق ر دستان اید. ا ند ار امتحان ردن متوجه دما و مدت مان واهید د. م وقتی مواد اولیه را ماده ردید و روی میز ار رار دادید از روع ون رای ر نوع
رازوی دیجیتال
-سعی نید رازوی دیجیتال و مانه های استاندارد نید؛ را در و رینی اندازهای دقیق مواد اولیه سیار مهم است.

۴- همیشه به هم زدن تخم‌مرغ چند بار هم‌زن را خاموش کنید و اطراف ظرف را با کمک لیسک تمیز کنید و داخل ظرف بریزید تا ذره‌ای از تخم‌مرغ به هم نزده داخل کیک نباشد. در ر این ورت وجود دارد که از وانیل و اسانس استفاد مینید، از م و ممرغ میرد.

می شود رای ر رد و مواد دیگر مثل ودر اکائو را ار الک نید. این ار اعث واگیری و سبک دن رد میشود. درنتیجه افت ما رو میود. نکته مهم دیگری در مورد رد ن وجه نید، ردای موجود در ازار است ا م اوت دارند. مین دلیل ممکن است میزان باشد. نابرين موقع اضافه كردن ردن اين موضوع وجه داشته است.

اگر دیدید مواد در حال سفت دن است؛ ولی نوز مقداری از مانده است؛ نی ردی اضافه ردهاید، افی است و را اضافه کنید. اگر دستور مل ردید؛ ولی س ردید مواد نوز ن لظتی آید، نرسیده است. نی اید می ر رد اضافه نید نابراین ما میشه مقدار ردی را در دستور ده است، نید. ال ممکن است این مقدار ا وجه رد م ا اد ود.

ن لی مهم در انواع اگر این کار را انجام دهید مات ما در میرود؛ را ما نمیکند.

الب

-در انتخاب الب دقت نید. اگر الب نسبت مواد وچک ا رگ اشد، نتیجه مطلوبی نمیگیرید. میشه اید البی را انتخاب نید وقتی مواد را در ن ریختید، /۱ الب ما الی ماند. ال مه این موارد نیاز دارد. اید ار اول متوجه نشوید البی مناسب است. اد ند ار درست نید ا م ما اندازه ها ادت ند و وانید سریع الب مناسب را انتخاب نید.

– وقتی میواهید را در البرید، از وسطرید. اطراف نید. سعی نید را وری در البرینید مواد ورت نواخت مه ا ود.

– نکته مهم دیگر در انتخاب نس الب است. البای متنوع و قیمت ادی در ازار موجود است. وقتی رای رید الب مراجعه کنید، اتوجه نوع ممکن است در انتخاب الب سرگم وید. یکی از بهترین قالب‌ها برای تهیه انواع کیک‌هایی که نسبت به سایر قالب‌ها قیمت مناسبی دارند، قالب‌های گالوانیزه است که معمولاً می‌توانید آن‌ها را از همه لوازم قنادی تهیه کنید. این البا در رها و لهای مختلف موجودند.

رز ارده و رودو

ارده و ردو

ابتدا م مرغا را مراه ا ر و وانیل داخل

در مرحله د ماست را اضافه نید و آنیه م نید؛ سپس روغن را مراه ا اشق آخور ارده اضافه نید و آنیه دیگر م نید و د مزن ر را نار اری.

و نگ ودر را ا م مخلوط و سه مرتبه الک نید؛ سپس کم کم و طی سه مرحله آرد را به مایه کیک اضافه کنید و با لیسک یا همزن دستی به صورت دورانی از یک جهت هم بزنید تا آرد کاملاً در مایه کیک مخلوط شود و حالت گلوله نباشد. الا نصف مانه ردو ده را داخل مایه ریزید و در د مخلوط دن، م نید.

الب را اَرده رب نید؛ سپس مایه را داخل الب مورد نظر کردن. الب را سه ار محکم روی ابینت ا میز ار وبید ا وای اضافه ن ارج ود؛ سپس سه عشق دیگر از ارده را روی سطح ریزد و ردی رد ده را روی ن اشید. الب را در ر دا درجه سانتیگراد ما ل از ارج ردن از ر لال وبی را داخل رو نید و اگر از نسبید، ما و متا. د از اینکه املا نک د، ن را داخل رف سرو مورد نظر رگردانید و مراه ا میل نید، نوش آن.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما