درگیری عجیب آلگری و موراتا روی زمین (عکس)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب رقابت های هفته شانزدهم لیگ ایتالیا شب گذشته یوونتوس میزبان جنوا بود و موفق شد با دو گل مقابل این تیم به پیروزی برسد.

شاگردان آلگری در طول بازی چندین موقعیت را از دست دادند که می توانست بیش از دو گل با جنوا به ثمر برساند و شاید یکی از دلایل ناراحتی موراتا در زمین همین موضوع باشد.

بازیکن اسپانیایی در جریان بازی عصبی به نظر می رسید و به دلیل مخالفت با تصمیمات داور کارت زرد دریافت کرد.

در نهایت آلگری تصمیم گرفت موراتا را در دقایق پایانی بازی از زمین خارج کند و این تنها زمانی بود که یوونتوس با تک گل خوان کوادرادو پیش افتاد.

موراتا به دلیل درگیری با داوید بیراسکی مدافع جنوا از داور مسابقه کارت زرد گرفت و سرمربی ایتالیایی تصمیم گرفت او را از زمین مسابقه خارج کند و مویز کاین را جایگزین او کند.

زمانی که بازیکن اسپانیایی از زمین خارج شد، آلگری به شانه او زد و فریاد زد: “تو به او ضربه آزاد زدی!”

این موضوع عصبانیت موراتا را برانگیخت و او هم به سرمربی خود پاسخ داد تا درگیری لفظی شدت بگیرد و ادامه یابد و این دو در زمین شروع به مشاجره کنند.

اگرچه آلگری در نشست خبری پس از بازی به آن اشاره ای نکرد، اما به نظر می رسد گل نخوردن موراتا در این دیدار باعث عصبانیت دو طرف شده است.

یوونتوس در این بازی 70 درصد توپ را در اختیار داشت و در مجموع 27 شوت به سمت دروازه حریف انجام داد که 12 ضربه آن در چارچوب بود.

اما گل اول این تیم از روی یک کرنر مستقیم توسط خوان کوادرادو، مدافع کلمبیایی به ثمر رسید تا عملکرد مهاجمان این تیم چندان قابل قبول به نظر نرسد.

موراتا در این فصل عملکرد چندان خوبی در زمین نداشته است و نتوانسته مربی و هواداران یوونتوس را راضی کند.

او قبل از بازی دیشب مقابل جنوا در بازی هفته قبل مقابل سالرنیتانا موفق به گلزنی شد اما آخرین گل او در لیگ ایتالیا قبل از این بازی برابر میلان در هفته چهارم بود که با تساوی 1-1 به پایان رسید.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما