(تصاویر) معمای مهای ول ر استانی س از سال!

[ad_1]

رارو- در دود سال ود ایای مهای ول ری در استرالیا د دانش رای سالها دارند رد. این تخم‌ها از گونه‌های کاملاً جدید بود و تلاش‌ها برای شناسایی گونه‌های جانوری آن نتیجه‌ای بود تا اینکه در نهایت پاسخی برای این معمای اسرار آمیز تحقیق است.

ارش رارو، محققان دانشگاه کپنهاگ و همکاران بین‌المللی آن‌ها با انجام یک مطالعه جدید، به مناقشه علمی چندین ساله در مورد مادر واقعی تخم‌های غول‌پیکر مرموز چه حیوانی است، پایان دادند. ررسیای این ملی، این مها متعلق به ونهای اردک ول ر منقرض ده نام است اردک های شیطانی از عذاب است روزگاری در دشتای استرالیا رسه میزده است.

دانشمندان میویند این اردک استانی، رندهای لیوگرمی ا منقاری رگ ود ارتفاع ن دو متر می دیمیرین ار ده از این رنده مربوط می شود بر اساس مطالعه این تیم بین‌المللی، این اردک که مطمئناً قادر به پرواز نبوده است، تخم‌هایی به اندازه طالبی می‌گذاشتند که احتمالاً برای باستانی‌ها به عنوان یک منبع تغذیه در نظر گرفته می‌شد.

(تصاویر) معمای مهای ول ر استانی س از سال!

از سال ویت رندهای این مها را اشته، منبع و دل رای دانش در سراسر آن وده است. اِمین اخیر مشخص نبود ا این ماهها واقعاً متعلق به آنواده «اردکای آن» است ا ر. برای مدت‌ها گروهی از پژوهش‌ها بودند که این تخم‌ها متعلق به گونه‌های Genyornis newtoni است و برخی دیگر نیز آن‌ها را به پرنده Progura که یک عضو منقرض از گروه گونه‌های megapode است، منسوب می‌کردند. روگورا «پرندگانی مرغ» وندند ن نج ا لو وزن داشت. امیان ایده لق مها رنده روگورا معتقدند امت وسته مهای

(تصاویر) معمای مهای ول ر استانی س از سال!

سمت راست م اردک Genyornis newtoni و سمت راست م ر مرغ استرالیایی

جوزفین استیلر، استادیار دپارتمان زیست شناسی دانشگاه کپنهاگ و یکی از محققین این مطالعه جدید می‌دهند: «با این حال، تجزیه و تحلیل ما از توالی‌های پرورش دهندگان تخم‌ها به نمایان می‌دهد که پوست این تخم‌ها نمی‌تواند از مگاپودها و یا پرنده پروگورا نشأت گرفته شود. . نین وستهای میوانند از ونه نیورنیا ل رفته اشد. ماتیو کالینز، یکی از نویسندگان و استاد دانشگاه کپنها که حوزه تحقیقاتش ژنتیکی است، می‌افزاید: «به این ترتیب، ما یک بحث طولانی و داغ درباره این تخم‌ها را پایان داده‌ایم».

این نتایج از و لیل روتین و ایگاه داده نی ما دست مد. والیای روتین مجموعه از «کدهای» نی را دانش داد وزفین استیلر وضیح می دهد املاً مشخص د مها وسط مگاپوود اشته نشده و نابراین روگورا. دین رتیب، دکتر معما منشأهای استرالیایی استانی را لردند و دانش دیدی در مورد امل ما دادن.

(تصاویر) معمای مهای ول ر استانی س از سال!

سمت راست استخوان ران Genyornis newtoni و سمت راست استخوان ران رمرغ استرالیایی

ات لی روی ردهای م نشان می دهد وستها ده و سپس دور ریخته دهاند. الزدگی روی سطح وسته م عیدی ر این موضوع است و ابتدا میند دانشمندان می‌گویند اولین ساکنان استرالیا احتمالاً در تعداد بسیار بالا تخم‌ها را از لانه‌ها برداشت کرده‌اند، که این فرضیه ممکن است به انقراض پرنده Genyornis در ۴۷۰۰۰ سال پیش باشد. این ازگی در مجله Proceedings of the National Academy of Sciences منتشر شده است.

منبع: scitechdaily

رجمه: مصطفی رفی-فرارو

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما