(تصاویر) معمای رنگارنگ ودن دریاچه مرده

[ad_1]

رارو- دریاچه “یونچنگ”

ارش رارو نقل از سی آن آن، اکنون دولت ن میواهد این محبوبیت نلاین را ردشگری واقعی دیل ند. در مرحله اول ن دریاچه رای داخلی داخلی نی لیغ میود.

Weibo و WeChat

در تبلیغات تلویزیونی چین برای این دریاچه در سال 2019 میلادی در جشن هفتادمین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین آمده است: “به عنوان نسخه چینی دریای مرده (بحر المیت) اسرائیل، شناور شدن در اینجا تجربه های فراموش نشدنی است و در جای دیگری نمی توانید آن را ببینید. را دا نید».

سه نوع دریاچه نمک در آن وجود دارد: دارای ربانات، لرید و سولفات. دریای مرده اسرائیل و دریاچه نمک رگ در وتا ر دو لریدی ستند. ونچنگ، اما در روه رار میرد و سولفاته است.

“برنی اوون” استاد جغرافیا در دانشگاه باپتیست هنگ کنگ میگوید: “اگر سولفات آب شما بیشتر از کلسیم باشد تمام کلسیم مصرف می شود. در آن صورت سولفات برای شما باقی میماند و یک دریاچه سولفات دارید”.

من نین، ونچنگ دریاچه «حوضه ردیف»

«اون» توضیح می دهد: «آب با نمک وارد آب تبخیر می شود و نمک می ماند آب بیشتر با نمک وارد می شود و همان روند تبخیر می شود و نمک باقی می ماند. “.

اما در مورد ن رنگای ا این دریاچه را ن سان محبوب رده اند می توانم ن رنگا مربوط به ونهای انوران و اهانی ستند در زندگی منند.

یک آبزی میکروسکوپی به نام روتیفر “وجود دارد که رنگ ارغوانی به آب می دهد. شما هم چنین می توانید رنگ ارغوانی را به دلیل حضور جلبک های سبز در آب مشاهده کنید و سپس می کنید.” رنگ سبز ا نارنجی در دریاچه های سیار ور اهر می شوند».

این امکان وجود دارد دریاچه های نمک سرعت نند ن

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما