(تصاویر) اسی لند دید ولو

[ad_1]

رارو- در اوایل این ودروسازی ولوو در سکوت ری نسخه دیدی از اسی لند معروف ود نی ولوو XC40 رای سال رونمایی رد میود از م الان ا مت ایه و ابل سفارش است.

ارش رارو، Volvo XC40 در اولین روزای ماه وریه ولوو ای را اندا مپین مطبوعاتی استرده،

متا از وند رای نوع ایه نزینی ریدی متوسط ​​و وند رای مدل لاگین ریدی معادل روع میود. XC40 Recharge الریکی الص از وند روع میود. منین، رف نظر از رانه، ولید SUV سه مدل ا نامهای هسته، به علاوه و نهایی سیم میود.

میود مه این مدلها وراً در دسترس رار نخواهند رفت و رای رخی XC40 روز ده، ایان سال درب منزل مشتریان نمیرسند. ولوو مچنین مدل ایهتر نام شروع XC40 را س از اینکه مدل س لیفت ده ورت امل رضه د، معرفی واهد رد. مت اولیه ن وند واهد و نها ا موتور .5 لیتری نزینی اسب اری و ربکس دستی در دسترس واه

ات استاندارد ارزانترین نسخه نونی نی هسته XC40 امل رینگای لیاژی اینچی، راغای لو LED، ریلهای سقف نقرهای، نقرهای، ارای ارک و رف اکوناتیک م وای ات در داخل، ریداران مچنین سیستم ویه مطبوع دو منطقه ای، ارژر از نجایی این ودرو متعلق به ولو است، مجموعه املی از اتلاف ایمنی نیز وجود دارد. با استفاده از کنترل، کمک حفظ خطوط، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، یک محدود کننده سرعت قابل تنظیم و کاهش سرعت در مقابل می تواند با هدایت خودکار خودرو به دور ترافیک، از جلوگیری از جلوگیری کند.

مت XC40 Plus نوان مدل رتر از نسخه استاندارد، از وند روع میود. برای این مبلغ، آلیاژهای برش الماس 18 اینچی، سقف های ریل های مشکی براق، درب عقب برقی، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین عقب و آینه های درب تاشو و گرم شدن خودکارهای دریافتی. کابین نیز کمی راحتتر از نسخه استاندارد است و از فرمان گرمکن، صندلی های گرمکن، سیستم تصفیه هوا با فیلتر گرده های ریزتر و سیستم آبوهوای پارک ولوو استفاده می کنند که تا 15 دقیقه پس از خاموش شدن موتور، هوا را از بیرون به داخل خودرو میدمد. دمای داخل آبین ود.

در سمت دیگر، مت مدل رتر XC40 Ultimate نیز از وند روع میود. به روز رسانی های مدل پلاس شامل مجموعه های متفاوت از رینگ های آلیاژی 19 اینچی، چراغ های جلوی پیکسل Led ولوو با جت های محیط، مه شکن Led جلو و زنگ هشدار و بیحرکت، در این مدل بهبود یافته است. رداران ات ر را در داخل دریافت میند. کیت استاندارد این خودرو شامل یک دوربین پارک 360 درجه، صندلی گرمکن جلو و عقب، یک صندلی سرنشین با قابلیت تنظیم برق و یک سیستم استریو ممتاز Harman Kardon با یک ساب ووفر در چاه چرخ یدکی است.

حالت رانندگی نیمه خودمختار ولوو، Pilot Assist، نیز در صدر مشخصات XC40 ظاهر می شود و به رانندگان اجازه می دهد تا فرمان، دریچه گاز و ترمز خودرو را کنترل کنند، مشروط بر آن چه در اطراف خودرو میگذرد نظارت داشته باشد. من سیستم میوان ودرو را ور امل می گیرند و در رافیک روان ودی ود رکت ند. مانگونه اشاره به وسیعی از موتورهای رای XC40 س لیفت ده وجود دارد. ارزانترین گزینه یک واحد بنزینی 1.5 لیتری 127 اسب بخاری است که فقط در پایینترین مدل این شاسی بلند است، یعنی مدل Start وجود داشت و پیشرانه های مدلهای دیگر، قدرتی به مراتب بالاتر از این ارائه خواهد داد.

(تصاویر) اسی لند دید ولو

(تصاویر) اسی لند دید ولو

(تصاویر) اسی لند دید ولو

(تصاویر) اسی لند دید ولو

(تصاویر) اسی لند دید ولو

(تصاویر) اسی لند دید ولو

(تصاویر) اسی لند دید ولو

(تصاویر) اسی لند دید ولو

منبع: autoexpress

رجمه: مصطفی رفی-فرارو

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما