بیست و پنج دقیقه برای خوردن 5 دور در خانه

[ad_1]

کد خبر: 1796653/56

زمان: 11:49
1400/09/16

ملاقات: 6815

Mشنchengladbach عجیب ترین تیم آلمان است

گلادباخ که با پیروزی 5-0 مقابل بایرن همه فوتبالدوستان را شوکه کرد، در دو هفته اخیر بوندس لیگا 10 گل به ثمر رسانده است.

پس از اینکه بوروسیا مونشن گلادباخ در دور دوم جام حذفی آلمان با نتیجه 5-1 بایرن مونیخ را شکست داد، برخی فکر می کردند که تیم ادی هاتر 40 روز بعد در جای خود خواهد بود. بوروسیا پارک در همان ورزشگاه با نتیجه عجیب مغلوب فرایبورگ شد.

گلادباخ دو روز پیش از آن، در دیداری از هفته چهاردهم بوندس لیگا، شش بار توسط بازیکنان فرایبورگ در ورزشگاه خانگی خود و در 37 دقیقه ابتدایی بازی، دروازه خود را باز کرد. برای اولین بار در تاریخ بوندسلیگا اتفاقی عجیب و بی سابقه بود که یک تیم میزبان در 25 دقیقه ابتدایی بازی 5-0 از میهمان عقب افتاد. فرایبورگ در یک بازی بوندسلیگا در نیمه اول هرگز شش گل به ثمر نرسانده بود.

از مکس ابرل، مدیر ورزشی گلادباخ پرسیده شد که آیا می توان عواقب این شکست را انتظار داشت، که او به طور قابل پیش بینی پاسخ داد: “اگر در فوتبال به نقطه ای برسیم که دو بازی را ببازید و سپس سوال کلی را بپرسید. یا پیشنهاد، من نمی توانم بپذیرم.” ابتدا باید آن را تشخیص دهید زیرا در حال تصمیم گیری هستید، و سپس باید آن را سبک وزن کنید و بلافاصله تصمیم نگیرید که چیزی را تغییر دهید یا خیر. به همین دلیل است که مربی ادی هاتر نباید از از دست دادن شغل خود بترسد. در حال حاضر.چون بوروسیا باشگاهی است که همیشه مربیان در آن جایگاه ویژه ای دارند و البته مشکلات این تیم از روز اول کار هاتر.

در حالی که همه منتظر بودند گلادباخ پس از پیروزی بزرگ مقابل بایرن، عملکرد خوبی داشته باشد، این تیم پس از شکست ناامیدکننده 4-1 هفته گذشته مقابل کلن، حالا با 6 گل مغلوب فرایبورگ شد. خوردن 10 گل در دو مسابقه نمی تواند برای مدیران این تیم خوشایند باشد. حتی ادی هاتر سرمربی این تیم نیز به این شکست بزرگ واکنش جالبی نشان داد و گفت: مقابل بایرن مونیخ همه را غافلگیر کردیم و امروز هم همین را تکرار می کنیم!

گلادباخ اکنون در رده سیزدهم جدول 18 تیمی آلمان قرار دارد. آنها تنها 5 امتیاز از منطقه خطر فاصله دارند و در آخرین بازی خود قبل از سال جدید در 17 ژانویه به مصاف بایرن مونیخ خواهند رفت. قبل از آن لایپزیگ، فرانکفورت و هوفنهایم رقبای او خواهند بود. شاید باواریایی ها از گلادباخ انتقام بگیرند و او را به تعطیلات بفرستند اما نتیجه خوب در این بازی می تواند ورق را برای ادی هاتر و شاگردانش برگرداند.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما