بهترین مشاور کنکور تجربی کیست؟

هر یک از این مشاوره ها نقاط قوت و ضعف خود را دارند و انتخاب آنها به شرایط دانش آموز وابسته است، اما باید این را در نظر داشته باشید که مشاوره حضوری نیاز به رفت و آمد، صرف زمان و هزینه بسیار دارد از طرفی حتی اگر از مشاوره حضوری استفاده کنید برای هماهنگی بسیاری از کارها و مطرح کردن سوالات و مشکلاتتان باز هم باید از طریق تماس تلفنی و مجازی به آنها رسیدگی نمایید. آیا این حس را دارید که درمانگر شما با تعیین اهدافی که هردوی شما با آنها موافقت دارید، می تواند شما را به سوی آن ها سوق دهد؟ گرچه می دانید که مشاور کنکور، متخصص است، اما آیا احساس می کنید که مشاور به اهداف شما در طول دوره درمانی اهمیت می دهد و حاضر است با شما همکاری کند تا اهدافی را تعیین کند که هردوی شما در مورد آن توافق دارید؟ مشاور تحصیلی با همکاری معلم، خانواده و مسئولان مدرسه میتواند دانشآموزان را در جهت رفع مشکلات تحصیلی، خانوادگی روانی و تأمین عاطفی یاری داده و در نهایت، مسیر درست در جهت رسیدن به اهداف آموزش و پرورش را شکل دهد. 🧿 آن وقت انتظار دارید دو نفر با میلیارد تفکراتی که در ذهن دارند می توانند اهداف یکسانی داشته باشند؟

یکی از قویترین عوامل برای رسیدن به نتیجه درمانی خوب، احساس این است که مراجعین با متخصصین درمانی خود در حال همکاری هستند. بنابراین چنانچه در انتخاب مشاور تحصیلی انتخاب رشته و مشاوره و برنامه ریزی کنکور توجه کافی نداشته باشیم، نتیجهای جز تلف کردن وقت، هدر رفتن انرژی و همچنین هزینه برای مراجعین نخواهد داشت. بهترین مشاور کنکور و بهترین مشاور تحصیلی فردی است که اطلاعات کافی در مورد مشاغل مختلف و فرصت های شغلی و روش ها و تکنیک های مطالعه دارد. امیر مسعودی از آن دست اساتیدی است که در زمینه های مختلف آموزشی از جمله برگزاری همایش ها و سمینارها، کلاس های آنلاین، کلاس های حضوری و همین طور تهیه دی وی دی های آموزشی فعالیت دارد و هر یک از دانش آموزان می توانند بر اساس شرایط خود یکی از منابع گفته شده را انتخاب و استفاده کنند. اما بهترین و درست ترین جمله برای برنامه ریزی کنکور تجربی همین است. ساده ترین راه حلش اینه که قبل ازینکه بریم سر جلسه ازمون از خودمون ازمون بگیریم. نکته مهم: هر چقدر شما در تست زنی تحربه بیشتری داشته باشید، در جلسه آزمون عملکرد بهتری را خواهید داشت.

به عنوان مثال ممکن است شما دچار مشکلی در رابطه با مطالعه و یا تست زنی بشوید و یا به لحاظ روانی آمادگی لازم را برای شرکت در آزمون نداشته باشید، باید بتواند به شما در هر زمانی که نیاز به کمک داشتید، خدمات لازم را ارائه نماید. به عنوان مثال یکی از نیازهای ضروری هر یک از داوطلبان این است که بتوانند سرعت تست زنی خود را بالا ببرند، از تکنیک های استفاده نمایند که با توجه به آن، داوطلبان بتوانند مطالب آموخته شده خود را بهتر به هنگام کنکور یادآوری نمایند. اما سومین ،موردی که مورد اتفاق و اجماع بهترین مشاور های کنکور تجربی و بهترین مشاوره های کنکور ریاضی بود می توان به زدن مجموعه تست های کنکور سنوات گذشته در دوران جمع بندی اشاره نمود به عقیده برترین مشاورین کنکور ایران است آن است که، دانش آموزان کنکوری باید از تاریخ ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه، در بازه های زمانی ۴ روز یکبار یک پکیج و یک مجموعه کامل، از کنکور سنوات گذشته را از خود آزمون بگیرند، یعنی به عنوان مثال ،روز ۱۶ اردیبهشت ماه کنکور سال ۹۸ را در تایم قانونی از خود آزمون بگیرند، سپس سه روز را به آنالیز و بررسی و رفع اشکال سوالات کنکور اختصاص دهند و مجدداً سه روز بعدی همین کار را تکرار نمایند و کنکور دیگری را آنالیز و بررسی نموده و این کار را به مدت دو ماه به صورت پیوسته انجام دهند.

یکی از عواملی که در مشاوره کنکور تجربی داوطلبان به آن اشاره می نمایند مربوط به حواس پرتی های ذهنی است. مشاوران باید بتوانند تمام تمرکز خود را روی آنچه مشتری خود قرار دهند و از وارد کردن مشکلات شخصی یا نگرانی های شخصی در جلسات خودداری کنند. برخی از مراکز مشاوره، برنامهها و اپلیکیشنهایی را تهیه کردهاند که میتوانند بر اساس رتبهها و نتایج سالهای گذشته، درصد قبولی شما در رشتهها را حدس بزنند و احتمال موفقیت شما در انتخاب رشته را بیشتر کنند. فردی که به عنوان مشاور انتخاب می شود باید خود جزو نفرات برتر کنکور بوده و تمام مراحل و راههایی که به دانش آموزان آموزش و مشاوره می دهد خود رفته باشد. از این رو شناخت ویژگی های ایده آل یک مشاور برتر، می تواند متقاضیان را در راه انتخاب مشاور، راهنمایی کند و تاثیر به سزایی در کسب بهترین رتبه قبولی کنکور داشته باشد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بهترین مشاور کنکور ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما