اگر نکنید (انجام می‌دهید)آموزش آرایشگری مردانه اکنون، از خود متنفر خواهید شد} بعداً

یعنی شما با راه اندازی یک آرایشگاه مردانه نیازی به کار سخت نخواهید داشت، زیرا آرایشگری کار سختی نیست، اما این در حالی است که درآمد بالایی خواهید داشت و این موضوع بسیار مهمی به حساب می آید، به خصوص در وضعیت کنونی جامعه که اکثر افراد از مشکلات اقتصادی رنج می برند، شروع کاری مانند آرایشگری می تواند شروعی برای یک زندگی جدید باشد. این مدرک یک مجوز کار به حساب می آید که می توانید با این مدرک وام اشتغال دریافت کنید. یک آرایشگر حرفه ای از کار خود لذت می برد و به آن افتخار می کند. به طور کلی افرادی که قصد دارند در حرفه مد و آرایشگری فعالیت کنند باید از جدیدترین اخبار مد و فشن آگاه باشند و با استفاده از خلاقیت خود بتوانند مدل مو جذابی خلق کنند. تلاش میشود به صورت روزانه شیوه های آموزشی به روز شوند و تکنیک های جدیدی در اختیار هنرجویان و کارآموزان قرار گیرد روش ها و تکنیک ها و شیوه های آموزشی جدید سرعت مهارت آموزی هنرجویان را افزایش می بخشد و باعث می شود هنرجو در پایان دوره های آموزشی فرایند یا فعالیت آرایشگری مردانه را با تسلط بهتر و راحت تر انجام دهد .

آموزشگاه آرایشگری مردانه

و آموزش صحیح کارآموزان نه تنها باعث تبلیغ مثبت برای آموزشگاه می شود بلکه با ورود کارآموزان آموزشگاه عصر مو به بازار کار و موفق بودن درآن باعث افتخار آموزشگاه است و یکی از اهداف اصلی آموزشگاه نیز موفق بودن کارآموزان آن آموزشگاه است. یکی از مهم ترین مواردی که باعث می شود، آرایشگری مردانه را شغل خوبی بدانیم، مزیت های بسیار زیاد این شغل می باشد. در روش اول شخص می تواند با حضور در سالن های آرایشی و به صورت قرار گرفتن در کنار آرایشگر کار بلد به شکل تجربی کار و فوت و فن های آن را فرا بگیرد و کم کم برای خود تبدیل به استاد شود، البته طی سلسله مراتب و پیشرفت در کار بسیار وابسته به توانایی و استعدادهای خود شخص و پشتکاری که از خود نشان میدهد و عطش وی برای یادگیری است.

آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران

آرایشگر حرفه ای مردانه دارای روحیه بسیار سخت کوش بوده و سبک و استایل مخصوص خود را دارد. در مطالب بالا به این موضوع هم اشاره کردهایم که برای انتخاب محل مورد نظر خود باید چه ویژگیهایی را در نظر بگیرید. در نتیجه فرد باید با یک برنامه ی معین و با دقت فراوان برای پیدا کردن شغل مورد علاقه ی خود یا باقی ماندن در سمت فعلی اش که آن را می پسندد و یا تغییر در کاری که آن را دوست ندارد، به این امر دست پیدا کند. همچنین سعی کنید مو های بالای سر را چند بار شانه کنید تا تمام گره های مو باز شوند. وسیله ها و امکانات موجود در یک آرایشگاه مردانه شامل؛ قیچی آرایش، قیچی اسکولاپ، قیچی معمولی، دسته تیغ، شانه های مختلف، صندلی مخصوص نشستن مشتری (توجه داشته باشید که برای خدمات مختلف به صندلی های ویژه ای هم نیاز دارید، پس صندلی را هم با توجه به نوع خدمات خود انتخاب کنید) می شود.

به طور کلی سعی کنید با مشتری مکالمه داشته باشید و نظر وی را در مورد نحوه آرایشگری خود بپرسید. به این موضوع توجه داشته باشید که در مطالب بالا تجهیزات مورد نیاز در یک آرایشگاه مردانه را به طور کامل شرح دادهایم و در این قسمت دیگر اشارهای به این موضوع نخواهیم کرد. کاملاً واضح و طبیعی است، هنگامی که یک آموزشگاه سطح بالایی دارد و دورهای با کیفیت را ارائه میدهد، هزینه بیشتری هم از هنرجوی خود دریافت میکند. البته به این موضوع بسیار مهم هم توجه داشته باشید که دریافت هزینه های مختلف، همیشه به معنی تخلف نیست، گاهی آموزشگاه ها در سطح های مختلفی قرار دارند و طبیعی است که آموزشگاه با سطح بالاتر هزینه بیشتری هم از هنرجو های خود دریافت کند و این موضوع تخلف به حساب نمی آید. به این موضوع مهم توجه کنید که در صورت معتبر بودن یک آموزشگاه آرایشگری و مجوز دار بودن آن، مدیر و مسئولان این آموزشگاه نمیتوانند به دلخواه خود هر هزینهای را که میخواهند از هنرجو دریافت کنند، زیرا آموزشگاه های معتبر تحت نظر سازمان های مهمی میباشند و در صورت انجام هرگونه تخلف به شدت توبیخ میشوند، گاه این توبیخ به حدی است که پروانه فعالیت آنها لغو میشود.

6 توصیه‌هایی درباره آموزش آرایشگری مردانه شما نمی توان استطاعت مالی از دست دادن

از جمله مزایای فعالیت در این حیطه، میتوانیم به درآمد خوب اشاره کنیم، البته، بدیهی است که درآمد خوب در صورتی به دست میآید که شما، خدمات باکیفیت و قابل قبولی در این حوزه ارائه دهید. حال این سوال بسیار مهم پیش میآید که انتخاب آموزشگاه چه تأثیری در هزینه های یادگیری آرایشگری مردانه دارد. توجه داشته باشید که مربی و مدرس شما هم نقش بسیار مهمی در تعیین هزینه های یادگیری آرایشگری مردانه ایفا می کند. نحوه بستن پیشبندها برای خود و حتی مشتریان در کنار اینکه کارآموز بداند که پیشبند اصولی و حرفهای چگونه است و چه شکل و ظاهری دارد؟ به این موضوع دقت کنید که هر منطقهای خدمت خاص خود را میطلبد، بهعنوان مثال محلهای که بافت قدیمی دارد، با خدمت هایی مانند رنگ موی مردانه هنوز به خوبی کنار نیامدهاند و اگر شما در چنین محله ای چنین خدمتی را ارائه دهید، با موفقیت زیادی رو به رو نخواهید بود. در این قسمت قصد داریم یکی از مهم ترین سوال ها در رابطه با آموزش آرایشگری مردانه را توضیح دهیم.

سشوار، ماشین اصلاح، قیچی آرایشگری، اتو مو، صندلی آرایشگاهی، صندلی سرشور، صندلی انتظار، اب پاش، مو پران، پیش بند، شانه، برس، لوازم بهداشتی و آرایشی حداقل ترین وسایل برای راه اندازی یک آرایشگاه مردانه است. این دوره های اصلی شامل دوره آموزش آرایشگری مردانه درجه 2، دوره آرایشگری مردانه درجه1، دوره آموزش متعادل سازی چهره (گریم داماد)، آموزش چهره پردازی (گریم سینمایی)، دوره آموزش ترمیم مو، کاربرد مواد شیمیایی و بهداشت کار ناخن مردانه میشه که هرکدوم از این ها رو میشه جداگونه ثبت نام کرد، آزمون داد و درصورت قبولی مدرک رسمی فنی حرفه ای گرفت.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما