اکانی: ل از من ات مالی در رداری ران معنایی نداشت

[ad_1]

ایرنا نوشت: شهردار تهران گفت: بعد از ۱۰ روز از حضور بنده در شهرداری موفق نشدیم بدون انجام کار غیرفنونی، پایداری مالی به دست آوریم که در سال گذشته، موفق شد ۹۳/۳ درصد اعتبار را محقق کند که به غیر از سال ۱۳۹۵ که با کمک کمک کند. اعتبارات انکی وده، در سال ثبت میود.

علیرضا زاکانی روز جمعه در گردهمایی های بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور که در جمع دانشجویان و بسیجیان در اردوگاه سیدالشهدا شهر آبعلی برگزار شد، اظهار داشت: پایه و اساس انقلاب اسلامی مردم و اسلامی بودن آن است که این انقلاب اسلامی را در سراسر جهان و منطقه انجام می دهد. اد ستیم وری س از سال، انقلاب اسلامی ایران در رابر دشمنان ا وانه مردم و درایت مقرو

وی با بیان اینکه علاوه بر بسیج دانشجویی، باید همه تلاش کنند تا به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند، بیان داشت: دشمن به دنبال نا امیدی در مردم به قشر جوان و به ویژه دانشجویان است. درا در ایجاد انگیزه و امیدواری در مردم نقش مهمی دارند.

زاکانی بیان داشت: شهرداری‌های کلان به ویژه شهرداری تهران با دولت، مجلس، دستگاه قضائی همدل و هماهنگ هستند، اما ممکن است برخی اختلاف نظرها وجود داشته باشد که در هر خانواده این اختلاف‌ها طبیعی باشد.

وی با اشاره به موقعیت فعلی شهر، ادامه داد: تهران به غیر از پایتخت بودن کشور، هویت خاصیت ندارد، ولی می‌توان تهران با همدلی بین‌دهندگان و مردم تهران از همه دارای بهترین شخصیت باشد.

زاکانی به زیر ساخت‌ها و مشکلات شهر تهران اشاره کرد و مشخص کرد: برای ساخت تهران ایده آل و باب دل که شرایط زیرساختی را داشته باشد برنامه‌های ۲۰ ساله نیاز دارد، اما تمام تلاش خود را تا کمتر از ۱۰ سال تهران ایده‌آل می‌کند. داشته اشیم و ر ساخت و مشکلات ایتخت را ل نیم.

این مقام مسئول با اشاره به این موضوع، گستردگی شهر تهران 70 هزار زمین است که 100 هزار تومان آن را بافت ناپایدار شهری و 4هزار و 560 متر آن بافت فرسوده شکل داده است، گفت: تهران علاوه بر خطرات ناشی از حوادث طبیعی، هم چنین است. اصلیرین این وادث لزله و سیل ستند مطالعات ارولوژی رای مقابله ا وادث در الآنام

شهردار تهران با اشاره به این که با تلاش شبانه روزی موفق شدیم ثبات مالی داشته باشیم و همچنین با بررسی، 8 درصد مرگ و میر در تصادفات تهران کاهش پیدا کرده است، ادامه داد: قبل از من از ثبات مالی در شهرداری تهران معنایی نداشت. رداری وان را رداخت وقکنان ود ا مشکل مشکل ود؛ اما با تمام مشکلاتی که پیش رو بود و تلاش‌های زیاد شدیم ثابت مالی در شهرداری موفق شدم و به جرات می‌توانم بگویم در شهرداری تهران با کمترین مشکلات مالی روبرو هستیم.

این مقام مسؤول اضافه کرد: بعد از ۱۰ روز از حضور در شهرداری موفق شدیم بدون انجام کار غیرفنونی، ثبات مالی به دست آوریم که در سال گذشته، ۹۳/۳ درصد اعتبار را محقق کرد که به غیر از سال ۱۳۹۵ رسید. یک اعتبارات انکی وده، در سال ثبت میود.

زاکانی اظهار داشت: در سال جاری هم پیش بینی شده است که برای بودجه شهرداری تهران دیده می شود، به طوری که سه برابر سال خواهد بود و تمام سعی خود را می کند که تمام بودجه را در شرایط مطلوبی که داشته باشد، می کند.

شهردار تهران به موضوع حمل و نقل عمومی اشاره و ادامه داد: در گام نخست در تلاش هستیم تا حمل و نقل عمومی بین شهری را به خارج از محدوده شهری منتقل کنیم و در اقدام بعدی، ۳ هزار و ۳۵۰ دستگاه اتوبوس به حمل و نقل مومی اضافه واهد د.

وی مترو اشار و اطر نشان رد: در الاضر ایستگاه منین لان روژه در ر ران ریف ده است و در سال اری نیز روژه ا نیمه

در ران دیگر رنامه این نهاد ری اشاره رد و : محله اجتماعي و تشكيل 353 هيات امنا در محله هاي مختلف كه با حضور ائمه جماعات، بزرگان محل، بانوان، دانشجويان، ورزشكاران و … تشكيل مي‌شوند تا مشكلات محلات را تشخيص دهند و در رفع مشكلات به كمك‌كنندگان كمك كنند.

وی موضوع ماده و اعتراضات مردمی اشاره و افزود: در الأضر درصد از احکام ماده . نفع مردم است و رداری ران در دمت موطنان لاش واهد رد.

زاکانی در جواب برخی از دانشجویانی که چرا وارد شهرداری تهران شد، بیان کرد: تا آخرین لحظه قرار بود وارد بدنه دولت شوم، اما با مشورتی که با رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور و برخی دیگر از اساتید، شهرداری را به جرأت می‌رسانند. می‌گفت به تعداد شورایی که در خانه کار می‌کند، انتخاب کردم و موفق شدم اعتماد اعضای اسلامی شهر تهران را جلب کنم و تا زمانی که در این سمت هستم، با تمام توان در خدمت مردم خواهم بود.

شهردار اضافه کرد: شهر تهران بزرگترین کلان شهر کشور است و برای مدیریت شهری پایتخت، نباید مدرک خاصی داشته باشد و باید مدیریت را به درستی انجام دهد. ران وند در رین رندگی نند و این امر نیازمند مان است.

لازم ر است، دور معرفتی لطی اسلام ناب ا ور الغ ر دانشجو سیجی ور در اردوگاه سید الشهدا (ع) در این دور در و در اسلام و ور

در ن افتتا این دور ا ور ردار ران گزارش د، دانشجویان

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما