اوه رضایی در استانی ازگشت مع وشان

[ad_1]

آه استقلال در متن ن رسمی و ند.

کاوه رضایی بازیکن سابق استقلال که در لیگ شانزدهم و پس از جدایی از باشگاه ذوب آهن اصفهان به استقلال پیوست، تقریباً تمام کارهایش برای انتقال به تیم استقلال را انجام داد و هواداران این تیم از این انتقال به عنوان بمب و انتقال باشگاه شان یاد می‌کند. .

کاوه رضایی از یک فصل بازی برای استقلال (در لیگ شانزدهم) به تیم ملی کشورمان دعوت شد و در نظر کارلوس کی روش در دیدار مقابل توگو، روسیه و ونزوئلا هم به میدان رفت، اما پس از آن موفق شد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باشد. . این مه این عزیزکن در ول این سالها و د از رای استقلال لیگ لژیک در و از ارلر

ایان ر است؛ اوه رضایی ریبا مام ارهایش رای انتقال استقلال را انجام داده، اما نوز از نظر رایط

نزدیکان آه استقلال ردار دیم این انتقال و انتقالاتی استقلالیا رایطی این م رارداد رضایی باید ابتدا در تست پزشکی باشگاه استقلال شرکت کند چراکه او چندی پیش خود را با نتایج جدی مواجه کرد و هنوز سلامتی کامل را به دست بیاورد، اما کار با وزنه و تمریناتش را آغاز کرده است.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد با توجه به فاصله ۳۵ روزه تا شروع مسابقات لیگ برتر بیست و دوم در تصاویری که کاوه رضایی پیش از مدتی سلامتی اش را به دست بیاورد در فصل پیش رو بار دیگر تیم استقلال را به تن خواهد کرد.

اهراً اوه رضایی او داکثر ا دو دیگر وانایی ازگشت مرینات وتبالی را دارد. به همین خاطر باشگاه استقلال می‌خواهد این فرصت را از دست بدهد و قصد دارد با همین شرایط و به شرطی که کاوه رضایی تا مدت زمان مورد نظر کادر پزشکی، سلامتی اش را به دست بیاورد قرارداد او را منعقد کند.

پیش از این نیز در سال‌های گذشته بازیکنانی با همین شرایط جذب استقلال شدند که، چون در پایان دوران نقاهت بعد از آسیب دیدگی قرار می‌گیرند به گونه‌ای تنظیم می‌شوند که وقتی سلامتی شان را به دست آوردند به جمع نفرات تیم اضافه می‌شوند.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما