امیرعبداللهیان: ونه مطالب رابرجامی مورد ادعای مریکا را نداریم

[ad_1]

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران (چهارشنبه) ۱۵ تیر ماه میزبان «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر در تهران بود، پس از دیدار و گفتگو با همتای قطری در نشست خبری مشترک حضور و به تشریح گفتگوهای انجام شده ده رداخت.

ارش ارس، وزیر امور اجه من رمقدم متای ود : وهای سازنده را در وص رخی موضوعا دوشتیا. مراتب دردانی را وزیر ارجه ر اطر ماهنگیای وب روز مقامات ورزشی ایران

رس دستگاه دیپلماسی افزود:در وای امروز از آن وزیر ارجه ر این موضو در مینه سهیل مل و نقل و رفع مشکلات رایط رونایی رخی لنج

وی : در وصف لزوم ویت سازوکارهای منطقه ای و مثبتی داشتیم. ر نقش مثبتی در این مینه ایفا رده و در وص ویت وهای منطقه امهای مثبتی را داشته است.

امیرعبداللهیان افزود: هماهنگ‌های خوب و نقش سازنده و تلاش‌ها امیر قطر و وزیر خارجه این کشور برای اینکه این گفتگوها را می‌توان در مسیرهایی قرار داد که گفتگوها پیشرفت کرده‌اند و در مسیر بازگشت همه چیز به‌طور مثبت و سازنده از دوستان قطر شاهدیم.

وی : را رسیدن وافقی وب، وی و ایدار مصمم استیم رخلاف رخی مطالب ما املا در ارچوب وفق سال است. اگر در حوزه‌های طرف آمریکایی احساس می‌کند موضوعی فرابرجامی است ما در درون گفتگوها به آمریکا تاکید می‌کند که در ماه‌های گذشته در مذاکرات وین رخ داد و بارها از سوی غربی اعلام کردند که هر چه مانع نفع اقتصادی ایران شود، از میان برخواهد آمد.

در وهای دو موضوع اساسی رآن مرکز ردیم مین پیشرفت ا سوی مریکا در ر ار ر ن مطالبه و واسته ما اده واهانه نیست، ولی در مسیر اخذ مینها مریکا اید متعهد اشد و د. این است که اکنون رف مریکایی ما را نسبت به آن مطمئن نیست. من داریم اهل منطق منطقی استیم و در این مسیر دی استیم.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما