الهیان: رح انت اَنده در دستور ار مجلس رار میرد

[ad_1]

رح انت از ای مجازی ا دو نده در دستور ار مجلس رار میرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به استفاده از کودکان از اینترنت در زمان برگزاری کلاس های غیرحضوری، گفت: کودک با کنجکاوی به تمام سایت ها و پیج های مستجن سرکشی کرد و روح و روان او از این موضوع آسیب دید و در نتیجه باعث افزایش شد. مار روندهای رایم ودکان د.

زهره الهیان در اختتامیه دوره بصیرتزایی مدیران کل بانوان و امور خانواده امروزی‌های سراسر کشور که در محل سالن شهید سلیمانی استانی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: در بحث کودکان از ازدواج زنان ایرانی با مشکلات جدی داریم.

آنونی در این ارتباط در مجلس دهم ویب دارای نقص و استیایی است

وی در وصف موضوع ولادت اطفال ناسنامه افزود: وزارت ور آنون مایت از اطفال مکلف

این دیده ر در مناطق محروم مانند سیستانوبلوچستان و وزستان وجود

نماینده مجلس ورای اسلامی ریح رد: در ل ور میلیون ودک در ایام رونا من میویم این ودکان از سیبای مجازی در دوران رونا

افزایش مار روندهای رایم ودکان

الهیان ادامه داد: ما به جهت برگزار نشدن کلاس‌های حضوری یک گوشی با اینترنت به دست کودک خود دادیم و این کودک با کنجکاوی به تمام سایت‌ها و پیج‌های مستجن سرکشی کرد و روح و روان کودک از این موضوع آسیب دید.

ارشی در دولت ل از مرجع ملی وق ودک رفتیم، مار روندهای رایم ودکان دت الا رفته است.

رح انت از ای مجازی ا دو نده در دستور ار مجلس رار می گیرد

وی در رابطه با طرح صیانت از فضای مجازی بیان کرد: ما مکراً پیگیر طرح صیانت در مجلس هستیم و رئیس مجلس قول داده است که تا دو هفته آینده این طرح در دستور کار مجلس قرار گیرد.

نماینده مجلس ورا اسلامی اطرنشان رد: ورهای اروپایی این نرسیده اند وانین داخلی ما رکت نگاه رفته ای داریم از وانین نالملل در وزه وق ودک رفته تر است. اسلام ل از ولد ودک رای دوره رشد و امل نین وصیه و رنامه دارد.

الهیان ادآورد د: اسنپد ملی وق ودک نگاهی امع و رانه داشته و ناظر ر مه ودکان و نه نها ودکان سیب د. اداره ل امور نانستانیا اید این موضوعات ساس اشند. ا وزه ودک مرتبط ا وزه انواده است و اگر در امین نیازهای اساسی ودکان باشد سوءرفتار ا ودکان و ره و استفاده نسی از ودکان موضوعاتی است نمیوانیم نسبت ن اوت اشیم.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما