اجاره ماشین کیش – تفریح|رزروتفریح|گردش|هیجان|بستنی قیفی

انواع خودرو اقتصادی ارزان قیمت و شاسی بلند خانوادگی در این مجموعه برای کرایه روزانه موجود می باشد. هر 24 ساعت 1 روز محاسبه می شود. هزینه جریمه یا خلافی در زمانی که طبق قرارداد خودرو در اختیار اجاره کننده است به عهده وی می باشد. انواع هایس و ون Vip مدل بالا به صورت دربستی بدون راننده یا با راننده موجود است. قیمت اجاره ماشین در کیش به نوع خودرو، سال ساخت و امکانات اتومبیل بستگی دارد. اجاره هایس در کیش توسط رنت کار معتبر کیش انجام می شود. مبلغ 500 هزار تومان تا 3 هفته نزد شرکت اجاره خودرو برای استعلام خلافی باقی میماند و سپس به شماره کارت اعلامی توسط مسافر واریز می شود.

شرکت اجاره خودرو پرارین در زمینه رنت خودرو لوکس یکی از معتبرترین شرکت های اجاره خودرو با راننده و بدون راننده می باشد. اگر میخواهید از تخفیف ویژه برخوردار باشید، برای اجاره خودرو به پرارین خودرو مراجعه فرمائید. مجموعه پرارین خودرو دارای مجوز رسمی اجاره خودرو است. در پرارینخودرو مشتری خودرو را از مالک اصلی اجاره نموده و هیچ واسطهای در این بین قرار ندارد، بنابراین در پرارین خودرو قیمت اجاره خودرو نسبت به سایر شرکتها معمولا مناسبتر می باشد.

اجاره ماشین کیش

کیش، نگین خلیج فارس و جواهر سبز جنوب ایران است. تا آنجا که در یک سفر چند روزه و حتی چند هفتهای، برای دیدن همه آنها کفایت نمیکند. جزیرهای مرجانی با آب و هوای استوایی که تا چشم کار میکند دیدنیهای گوناگون آن را احاطه کرده است. با توجه به مشکلات و هزینههای حمل خودرو توسط لنج به جزیره، گزینههای استفاده از تاکسیهای کرایهای موجود در کیش یا اجاره ماشین پیش روی مسافران و گردشگران این ناحیه قرار دارد. از طرفی وجود فواصل طولانی بین این دیدنیها لزوم داشتن وسیله نقلیه مناسب برای این گشتوگذار را بیشتر نشان میدهد.

اگر بخواهید ماشین را زمان بیشتری در اختیار داشته باشید، باید با توافق شرکت مدت اجاره را تمدید کنید. هنگام تحویل، داخل و خارج ماشین باید تمیز باشد. برای هر یک ساعت تاخیر باید میزان ۱۰ درصد اجاره بها را بپردازید. در سیستم فنی ماشین دخالت نکنید. ماشین را در روز تعیین شده و در ساعت مقرر باید پس بدهید. در زمانهایی که از ماشین استفاده نمیکنید، آن را در پارکینگ بگذارید تا آسیب نبیند. انجام حرکات نمایشی با ماشین اجارهای ممنوع است. اگر تاخیرتان به ۳ ساعت برسد، باید اجاره یک روز کامل را بدهید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره ماشین کیش بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما