اتر نفت ام ا رارگاه اتم در ازای میل مصلای ران

[ad_1]

بیان میسیون لفیق از ایان ررسی لایحه ودجه در این میسیون ر داد.

رحیم زارع کمیته کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 مجلس در تشریح مصوبات جلسه این کمیسیون گفت: نمایندگان در خصوص رفع تبعیض در پرداخت حقوق و دستمزد و با توجه به وظایف مسئولین و نظارت بر خطیر سازمان حفاظت محیط زیست، با افزایش حقوق و دستمزد محیط زیست. آن سال در سقف منابع این سازمان راندند.

زارع بیان کرد: کمیسیون تلفیق بودجه در نشست امروز در اجرای قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی و اصلاحات و الحاقی بعدی آن، هیئت امنای صندوق توسعه ملی را مکلف کردند تا تشریفات قانونی اعطای مجوز مجاز را انجام دهند. وراک رحا موضوع آنون را دارای مجوز احداث یک وزارت ن ستند

نماینده مردم آباده و بوانات در مجلس تاکید کرد: همچنین در مواردی که صندوق توسعه ملی خود را از نفت خام و میعانات گازی را به صورت حواله نفتی دریافت می‌کند مجاز است حواله‌های مزبور را به عنوان منابع تامین منابع مورد نیاز طرح‌های تولیدی با استفاده از منابع طبیعی تولید کند. اولویت رحای روپالایشگاهی ند و ازپرداخت اصل و رع این سهیلات ورت ارزی واهد ود.

کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 مجلس ادامه داد: همچنین کمیسیون تلفیق به منظور تکمیل مصلاهای نیمه کاره کشور با معرفی شورای سیاستگذاری در ائمه جمعه کشور، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) را موظف کردند، نسبت به تکمیل و تحویل مصلاها اقدام کند و براین. اساس مقادیر ارقام ومان رای مصلا ای سراسر ور و ار میلیارد ومان نیز رای ملای نه رد این اقدام از اید سازمان مدیریت و گزارشی ور و در ال ن ام نر رسمی درآمد این ند از ریق اتر نفت ام ا رارگاه اتم الانبیاء(ص) سویه واهد د.

وی تصریح کرد: با بیان دیگر تصمیمات این کمیسیون، مازاد تحصیلی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور به مبلغ 200 میلیارد تومان از محل درآمد حاصل از هدفمندی یارانه ها برای ارتقای سطوح مناطق کمتر توسعه یافته در قالب وام پرداخت می شود. از ریق اندوای سلامتی وزارتخانه ها لوم، ا و ناوری و داشت،

زارع بیان کرد: اقساط وامهای ذکر شده پس از فراغت از تحصیل و کار به کار افراد پرداخت می شود، دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی مزکور و فرزندان رزمندگان معسر در اولویت دریافت وام می باشند.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: کمیسیون تلفیق همچنین به منظور ارائه تصویر تولیدی از ایران تصویب می‌کند، هزینه‌های مربوط به منابع را در خصوص و انتشار، معرفی نقشه‌های گردشگری به زبان‌های خارجی با هماهنگی و تایید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع. دستی نوان نه ابل ول مالیاتی لمداد ود.

از این لیا لایحه وجه در ن لنی مجلس رسیده و از ابتدایی

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما