آنیه ند امعه مدرسین درمورد واشی نواره لم ر

[ad_1]

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در واکنش به حواشی بهوجود آمده در جشنواره فیلم فجر در بیانیه های اعلام کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این موضوع موظف به اقدام قاطع و مدیریت است.

این ل در انیهای واستار اقدام اطع وتر وزارت رهنگ و ارشاد اسلامی در الواشی مده مده د مجشده متن امل آنیه این رح است:

سمالله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی به عنوان نظام دینی و مردمی ویت دینی و رهن ما باعث این امر اصلی اقتدار و درت مابوده است. سالها ماج دیدها و اجمها رارگرفته و راثر رخی ا و سامحا نیز ا سیبهایی که ده است.

در نار رویشای ور در ره انقلاب اسلامی و لیرغم اما مچنان مهان دا و نهان رهنگی رقرار است و نگ م رهنگی ادامه دارد و هدف انقلاب سرفته از ام ام رن است.

در این میان چند منفعلانه در مقابل رسانه های و تبلیغاتی غرب، مرزبندی فرهنگی و مقاومت فرهنگی را ناممکن میدانند و در پوشش شعارهایی مانند آزادی، مرزها و حصارهای فرهنگی حافظ اخلاق و امنیت فرهنگی را زیر سوال میبرند و میکنند. رخی نیز استحاله ده و در رهنگی و هویتی ربی، و م دهاند.

امعه مدرسین وزه لمیه م در سمت اسداری از ویت دینی و رهنگی

. آنچه در ناهنجاری های فرهنگی در حاشیه جشنواره فیلم فجر امسال واقع شد، اعم از بد پوششی ها و نقض حجاب و حرمتشکنی در مورد احکام دینی نمونه هایی از نفوذ نرم سبک زندگی و ابتذال فکری غرب به ساختارهای فرهنگی ماست. رچه وزیر مربوطه و مرزها در اقدامی در ناهنجاریا را محکوم می کند. اما وزارت رهنگ و ارشاد اسلامی در این موضوع موظف اقدام اطع و مدیریت است.

. ما مسئولان و مدیران فرهنگی کشور را می‌کنیم به ارزش‌های دینی میدانیم، ولی قاطعانه اعلام می‌کند آنچه از این اتفاقات می‌آید و موارد مشابه آن بار دیگر تکرار می‌شود، مردم متدین واکنش را اگر نشان دهند و با انقلابی مواجه شوند، خواهند کرد. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سطح توانمندی های خود را برای مقابله با هنجارشکنی ها و مبتذل سازی ها را ارتقاء دهد و با تعبیر به احکام اسلامی مقتدرانه از ارزش های دینی پاسداری کند.

. دولت اسلامی نسبت اشاعهی ایدی «زمام» و «مهار» این ریضه اید در وزارت رهنگ و ارشاد اسلامی املاً م و ری ود. مجلس محترم نیز اید دون مسامحه، دغدغه مندیای دینی و رهنگی را از زار رهنگ ارشاد اسلامی مطالب و

. ور رفتارهای رشر و دعرف نقاط مثبت نواره لم ر را اع رار داده و این ن رگ رهنگی وهنر اد اِسی دی و رصوری ای در مل رای

. من مجید و سین الیتای انهروزی دولت سیزدهم، مضمون ر رورت وجهان ویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردمکد. مدیران لازم و کارگزاران دولت خدمتگزار، خدمات ارائه خدمات و تلاش ها برای تحقق عدالت را ادامه دهند و در کنار آن خدمات، پیوست فرهنگی را نیز اجرا و پیگیری کنند. امروز اقتصاد و رهنگ ر دو نیازمند ازسازیاند و ر دو م ساخت درون نظام مک میند.

مردم در استانه ورود ل و ارمین سالگرد روزی انقلاب اسلامی منتظر ول در رهای مدواریم داوند منّان ادمان دین و ملت را در دمت دولت، اری و نصرت رماید و در مسیر و د داد. انشاءالله.

والسلام لیکم و رحمه الل و رکاته
سید اشم سینی وشهری
رئیس ورای الی امعه مدرسین وزه لمیه م

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما