آنچلوتی: ما قدرت برد داریم، شانس بارسا مهم نیست

[ad_1]

کد خبر: 1796828/29

زمان: 02:20
1400/09/17

ملاقات: 4,426

کریم به دربی می رسد

نتیجه بازی دیروز بارسا و بایرن برای سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اهمیتی ندارد و تنها روی تیمش متمرکز شده است.

به گزارش “ورزش سه”، مهم ترین دیدار امشب برای تعیین تیم برتر گروه D لیگ قهرمانان اروپا، دیدار رئال مادرید و اینتر بود که منجر به برتری 2 بر صفر رئال مادرید و صعود آنها به عنوان نخستین شد. تیم پایان یافت با تونی کروس در دقیقه 17 و مارکو آسنسیو در دقیقه 79 برای رئال مادرید گلزنی کردند و اینتر در دقیقه 64 با اخراج نیکولو بارلا 10 نفره شد.

مربی واقعی کارلو آنچلوتی در پایان بازی گفت: ما کیفیت و قدرت قهرمانی در لالیگا را داریم و می توانیم یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان باشیم. من معتقدم که می توانیم با هر تیمی در اروپا رقابت کنیم. شاید از نظر فشار و دفاع تیم های بهتری از خودمان داشته باشیم اما تیم قدرتمندی هم هستیم و نقاط قوت خود را داریم. رئال تیم باتجربه ای است و همیشه در لیگ قهرمانان مدعی است.

روند حذف بارسا از لیگ قهرمانان اروپا:مهم نیست فردا در بازی بایرن و بارسا چه اتفاقی می افتد و بارسا به لیگ اروپا می رود یا به یک چهارم نهایی می رسد. مهم این است که ما امشب برنده شویم و به عنوان تیم اول صعود کنیم. قطعا بازی را تماشا کنید و سپس باید منتظر قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی باشیم.

شرایط عالی واقعی: « امشب در برخی از قسمت های بازی خوب عمل نکردیم اما از هر نظر در شرایط خوبی هستیم. ما از هیچ حریفی نمی ترسیم و تیم را در سطح بسیار بالایی می بینم. به خصوص خوشحالم که کلین شیت کردیم و تمرکز زیادی روی دفاع داشتیم. این یک پیروزی تیمی ارزشمند بود.»

مودریچ بهترین بازیکن زمین در 36 سالگی: « البته مودریچ در این سن نیاز به استراحت دارد و اکنون 5 روز تا بازی بعدی فرصت داریم. معتقدم لوکا در خانه استراحت خوبی دارد و بیرون از فوتبال بودن خیلی ساده و حرفه ای است. مودریچ عالی است، اما من نگاه ویژه ای به Camavinga و Fed Velorde نیز دارم. هر دو خوب بازی می کنند و تعهد بالایی به تیم دارند.»

موقعیت بنزما برای دربی یکشنبه:یوویچ امشب عالی کار کرد و مهره مفیدی در فاز حمله بود. ما تا روز دربی زمان داریم و باید ببینیم کریم چگونه خواهد بود. “من فکر می کنم او مقابل اتلتیکو قرار خواهد گرفت.”

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما