یک مرد سیاهپوست که توسط پلیس کشته شد در زمان تیراندازی غیرمسلح بود

[ad_1]


معترضان روز شنبه در امتداد خیابان جنوبی در آکرون، اوهایو راهپیمایی کردند و خواهان اجرای عدالت برای جیلند واکر پس از تیراندازی مرگبار توسط پلیس شدند.

Phil Masturzo/Akron Beacon Journal از طریق AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

Phil Masturzo/Akron Beacon Journal از طریق AP

آکرون، اوهایو – یک مرد سیاه‌پوست توسط افسران پلیس آکرون در اثر تگرگ گلوله به دنبال یک وسیله نقلیه و تعقیب پا کشته شد و در زمان تیراندازی غیرمسلح بود، اما به نظر می‌رسد که تیراندازی از خودرو در حین تعقیب و گریز و مأموران آمده است. مقامات گفتند که می‌ترسیدند او در حال آماده شدن برای شلیک بود که آنها سلاح‌های خود را تخلیه کردند.

پلیس روز یکشنبه ویدئویی را منتشر کرد که شهردار آن را “دلخراش” از تعقیب و تیراندازی جیلند واکر، 25 ساله خواند، در حالی که در حالی که تحقیقات ایالتی در مورد تیراندازی ادامه دارد، از جامعه تقاضای صلح و صبر کرد.

رئیس استیو مایلت گفت که افسران در اوایل روز دوشنبه تلاش کردند تا خودروی واکر را به دلیل تخلفات نامشخص در ترافیک و تجهیزات متوقف کنند، اما کمتر از یک دقیقه پس از تعقیب، صدای شلیک گلوله از خودرو شنیده شد و دوربین بخش حمل و نقل چیزی را که به نظر می رسید فلاش پوزه است را ضبط کرد. از وسیله نقلیه می آید میلت گفت که ماهیت پرونده را از “توقف معمول ترافیک به یک مسئله ایمنی عمومی اکنون تغییر داده است.”

پلیس گفت چند دقیقه بعد سرعت ماشین کاهش یافت و واکر با یک ماسک اسکی از خودروی در حال حرکت بیرون آمد و با پای پیاده فرار کرد. یک اسلحه کمری، یک خشاب پر شده و یک حلقه ازدواج روی صندلی و یک محفظه مطابق با اسلحه بعداً در نقطه‌ای که مأموران گمان می‌کردند تیراندازی از وسیله نقلیه آمده است، پیدا شد.

پس از تلاش ناموفق برای استفاده از وسایل شوکر، تعقیب و گریز تا یک پارکینگ ادامه یافت که در آن لحظه صدای اوج گلوله به گوش می رسد. مایلت گفت که ده ها بار این ویدئو را تماشا کرده است و تشخیص اقدامات واکر در آن زمان دشوار است، اما به نظر می رسد یک عکس ثابت او را در حال پایین رفتن به ناحیه کمرش نشان می دهد و عکسی دیگر به نظر می رسد که او را نشان می دهد که به سمت یک افسر و یک افسر دیگر می چرخد. تصویر “حرکت رو به جلو بازوی او را ثبت می کند.”

میت گفت، پس از تیراندازی، افسرانی که تیراندازی کردند از یکدیگر دور نگه داشته شدند و تحت نظر بودند و بازرسان وارده آنها را به صورت جداگانه در صحنه پیاده کردند.

او گفت: «هر افسر مستقل از یکدیگر گفت که احساس می‌کردند آقای واکر چرخیده است و حرکت می‌کند و در موقعیت شلیک قرار می‌گیرد.

میلت گفت افسری که به سمت شخصی شلیک می کند باید “آماده توضیح دهد که چرا کاری را انجام داده است، آنها باید بتوانند بیان کنند که با چه تهدیدهای خاصی روبرو بوده اند… و باید پاسخگو باشند.” اما او گفت که تا زمانی که اظهارات خود را ندهند از قضاوت در مورد اقدامات آنها خودداری می کند و او گفت که رئیس اتحادیه به او گفته است که همه با تحقیقات “کاملاً همکاری” می کنند.

پلیس گفت که بیش از 60 زخم بر روی جسد پیدا شده است، اما برای تعیین دقیق اینکه هشت افسر دقیقا چند گلوله شلیک کردند و چند بار به واکر اصابت کرد، تحقیقات بیشتری لازم است. میلت گفت که افسران کمک کردند و شنیده می شود که او هنوز نبض دارد، اما در صحنه مرگ اعلام شد.

دادستان کل اوهایو، دیو یوست، قول “تحقیقات کامل، منصفانه و کارشناسانه” را داد و هشدار داد که “فیلم‌های دوربین پوشیده از بدن فقط یک نمای کلی از تصویر است – قبل از نتیجه‌گیری، باید بررسی کامل انجام شود.”

افسران درگیر در تیراندازی در مرخصی اداری با حقوق قرار داده شده اند که در چنین مواردی رویه استاندارد است.

وکلای آنها پس از انتشار ویدئوی تیراندازی توسط شهرداری گفتند که خانواده واکر خواستار پاسخگویی و همچنین صلح هستند. یکی از وکلای دادگستری، بابی دی سلو، گفت که تیراندازی از سوی پلیس حتی پس از اینکه واکر روی زمین بود، رخ داد و پلیس قبل از تلاش برای ارائه کمک‌های اولیه، او را دستبند زد.

دی‌چلو گفت: «چگونه با تعقیب و گریز به این نتیجه رسیدم، فراتر از من است.» وی افزود که خانواده واکر نمی‌دانند چرا او از دست پلیس فرار کرده است. دی‌چلو گفت که واکر از مرگ اخیر نامزدش غمگین بود، اما خانواده‌اش هیچ نشانه‌ای از نگرانی نداشتند.

دی سلو گفت: “او غمگین بود، اما داشت از آن عبور می کرد.” او گفت که نمی‌داند حلقه پیدا شده در نزدیکی اسلحه متعلق به واکر است یا خیر.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما