پاوربانک جدید U&I 6-in-1

[ad_1]

ارو- U&I یکی از پیشرفته ترین برندهای لوازم جانبی گجت و لوازم الکترونیکی مصرفی در هند است که طیف گسترده ای از محصولات را در خط تولید خود ارائه می دهد. اکنون این شرکت پنج محصول جدید را به خط تولید خود اضافه کرده است.

به گزارش فرارو، محصولات تازه راه اندازی شده شامل پاور بانک سری U&I Airlift، کابل شارژ و انتقال داده سری Blast، کابل سری Star، کابل شارژ و انتقال داده سری Titan و کابل USB-C به لایتنینگ است.

پاور بانک سری U&I Airlift

پاور بانک سری Airlift دارای ظرفیت باتری 20000 میلی آمپر ساعتی است که برای استفاده طولانی مدت قابل اعتماد است. این یک پاوربانک 6 در 1 است، به این معنی که دارای 6 پورت مختلف برای شارژ همزمان است. پاوربانک Airlift دارای ورودی 5V-1A است که می تواند از طریق Micro USB و Type-C ارائه شود. خروجی آن 5V-1.0/2.0 (MAX) است.

کابل شارژ و انتقال داده U&I Blast

پاوربانک جدید U&I 6 in 1 // ویرایش

کابل Blast یک کابل شارژ سریع USB-C به USB-C است که در رنگ قرمز روشن عرضه می شود. این کابل از مس با کیفیت ساخته شده است که از شارژ سریع 65 وات پشتیبانی می کند. U&I برای محافظت از محیط زیست این کابل را از مواد زیست تخریب پذیر ساخته است.

کابل شارژ فوق سریع و انتقال داده U&I Star

پاوربانک جدید U&I 6 in 1 // ویرایش

سری Star یک کابل تبدیل USB A به USB-C است که دوام بیشتری نسبت به کابل های معمولی دارد. این کابل از مس با کیفیت ساخته شده و خروجی 4A را ارائه می دهد که برای کابل انتقال داده بسیار چشمگیر است.

کابل شارژ و انتقال داده U&I Titan

پاوربانک جدید U&I 6 in 1 // ویرایش

Titan یک کابل 3 در 1 است که می تواند USB Type A را به خروجی Lightning، Type C و Micro USB برساند. طول این کابل 1.25 متر است و به دلیل خروجی عالی 3.4 آمپری کاربران می توانند از هر سه کانکتور به صورت همزمان استفاده کنند.

U و I USB-C به کابل لایتنینگ

پاوربانک جدید U&I 6 in 1 // ویرایش

این برند همچنین کابل لایتنینگ جدیدی را برای کاربران اپل منتشر کرده است. کابل USB-C به لایتنینگ که از مس با کیفیت بالا ساخته شده است، سرعت انتقال داده عالی و ظرفیت شارژ 20 واتی را ارائه می دهد. این کابل 1 متر طول دارد و در رنگ سفید عرضه می شود.

قیمت و در دسترس بودن

پاور بانک U&I Airlift به قیمت 2999 روپیه به فروش می رسد.
قیمت کابل شارژ سریع و انتقال اطلاعات سری U&I Blast 1199 روپیه است.
قیمت کابل شارژ و انتقال داده فوق سریع U&I Star 599 روپیه است.
قیمت کابل شارژ و انتقال اطلاعات سری U&I Titan 1499 روپیه می باشد.
هزینه کابل U&I USB-C به لایتنینگ 699 روپیه است.
این محصولات دارای 1 سال گارانتی بوده و از تمامی فروشگاه های معتبر قابل خرید می باشد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما