(ویدئو) محبوبیت جراحی گونه در میان زنان غزه

[ad_1]

اگرچه جراحی گونه در سراسر جهان رایج است، اما چیزی که زنان را به غزه جذب می کند این است که برخلاف سایر عمل های زیبایی پرهزینه و پرخطر، نسبتاً ارزان و ایمن است.

به گزارش فرارو، زمانی که شوروک شاهین، زن 26 ساله فلسطینی خود را در آینه دید، پس از جراحی پلاستیک صورتش تغییر کرد که با هدف افزودن استخوان گونه به صورتش انجام داد. این جراحی در سال های اخیر در غزه بسیار رایج شده است.

زن جوان که در زمینه ارتباطات کار می کند و کفش های سفید دیور و لویی ویتون می پوشد، گفت: “اگر لبخند شما زیبا است، شما زیبا هستید.”

حدود یک ماه پیش، شاروک پس از عمل جراحی در یک کلینیک در شهر غزه به آنچه می خواست رسید و از افسردگی گونه چپش بسیار خوشحال است. او قصد دارد این عمل را روی گونه دیگری تکرار کند، به خصوص که ساده و تا حد زیادی بدون درد است.

دکتر جلا التماس که ساعد شاهین را عمل کرده است، می گوید: «عملیات روی استخوان گونه بسیار ساده، بسیار آسان و بسیار سریع است و خطر قابل توجهی ندارد، زیرا تنها ده دقیقه طول می کشد.

او توضیح داد که قبل از ایجاد یک برش کوچک در عضله زیگوماتیک که از استخوان گونه تا دهان امتداد دارد، از یک بی حس کننده موضعی روی گونه ها و دهان استفاده کرده است.

او خاطرنشان می کند که هر ماه برای بسیاری از دختران جوان گودی ایجاد می کند و اکثر آنها پس از دیدن نتایج روی صورت خود از اقوام و دوستان خود می خواهند که این کار را انجام دهند.

دکتر التلمس که در خارج از کشور کار می کند، گفت که ژست گرفتن در غزه بیش از سایر زنان در کشورهای عربی محبوبیت دارد. او توضیح داد که زنان غزه از کسانی که به مصر و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس سفر کرده بودند، این موضوع را آموختند.

او گفت که هزینه هر عمل بین 30 تا 45 دلار است، در حالی که در برخی از کلینیک های غربی می تواند به هزاران دلار برسد.

خانم شروک شاهین تاکید کرد: ساخت گودال مشکل یا خجالتی ندارد و مردم اغلب از من می پرسند کجا و کی این کار را انجام دادم و از من می خواهند که تجربه این عمل را با آنها در میان بگذارم.

دکتر حسنعلی الجیش که در مرکز زیبایی ویکتوریا در شهر غزه کار می کند نیز گفت: اگر زنی برای شاد بودن می خواهد گونه ای داشته باشد چرا که نه؟

او که از سال 2018 تحت عمل جراحی پلاستیک و ترمیمی قرار گرفته است، گفت که معمولاً ماهانه حدود 30 درخواست برای گودی زیر چشم دریافت می کند.

دکتر حسن که اغلب در جریان جنگ بین اسرائیل و حماس بر روی زخمی‌های فلسطینی جراحی ترمیمی انجام می‌دهد، معتقد است که شادی کم و یک زندگی عادی می‌تواند به درد و رنج زنان غزه در پرتو جنگ، محاصره و سایر سختی‌ها کمک کند. نباید فراموش کرد که این رنج هنوز وجود دارد.

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما