مجیدی: به ارضیف توجه نکن!

[ad_1]

سرمربی استقلال گفت: ورزش استقلال و سپاهان همیشه حساس و جذاب بوده است. فکر می کنم بازی زیبایی را شاهد باشیم.

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته دهم رقابت های لیگ برتر گفت: بازی استقلال و سپاهان همیشه حساس و جذاب بوده است. فکر می کنم بازی زیبایی را شاهد باشیم.

وی در خصوص شایعه جدایی گابریل پین گفت: لطفا به این دروغگویان و روزنامه ها توجه نکنید. این مسائل برای من مهم نیست. هر وقت با بازیکنانم صحبت می کنم، می گویم که می توانم کلید موفقیت را به آنها بدهم. گفتم اگر می خواهی موفق باشی باید همه حرف و حدیث ها را دور بریز. مسئولیت سنگینی را پذیرفتم که موفقیت آزادی و شادی هواداران است. آنهایی که راه تنهایی را بلدند برای موفقیتشان به هیچ کس جز خدا توکل نمی کنند. همکاری خوبی بین کادر فنی وجود دارد. ما خیلی سخت کار می کنیم و باید تمرین کنیم و سخت کار کنیم.

مجیدی درباره تقابل با سرباز تیمش گفت: سرباز تیم با کیفیتی است. ما خیلی سخت کار می کنیم تا برنده شویم. بعد از بازی با اسپند سعی کردم تمرکز تیمم را روی بازی مقابل سرباز بگذارم.

وی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد ضعیف هافبک های استقلال در پاس گل ها گفت: از عملکرد هافبک های تیم بسیار راضی هستم. او در بازی مقابل پایکونز عملکرد خوبی داشت.

مجیدی در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، تاکید کرد: استقلال با هوادارانش سازش می کند. من فقط چند بازی در استقلال به عنوان مربی بودم و تماشاگران در ورزشگاه بودند و هرگز در آن بازی ها شکست نخوردیم. امیدوارم هواداران هر چه زودتر به ورزشگاه برگردند.

وی درباره استراتژی هجومی استقلال در بازی های اخیر گفت: در چند بازی اول چیزی که در ذهنم بود جواب نداد اما مثلا بازی با صنعت نفت را می بینید که تغییر کرد. هواداران استقلال می خواهند به فوتبال حمله کنند و مطمئن باشید در آینده هجومی به فوتبال خواهیم داشت.

سرمربی استقلال درباره تفکرات دفاعی آبی ها گفت: برای من مهم این است که تیمم گل نخورد. پاداش گل نزدن تیم را پذیرفتم. تیمی بدون گلزنی قهرمان می شود. در جلسه فنی قبل از بازی با پیکن، از کوین یمگا، رودی زستد، دانشگر و یزدانی خواستم که بایستند و نگاه بازیکنان را تماشا کنند. به بازیکنان گفتم حضور این بازیکنان بلندقد در یک تیم بسیار ارزشمند است. روی ضربه ایستگاهی تمرین کردیم و توانستیم در دیدار مقابل پایکن نتیجه دلخواه را بگیریم.

وی در پایان درباره مشکلات محل تمرین استقلال گفت: تنها دغدغه من زمین تمرین است که با وجود تمام تلاش هایی که باشگاه انجام داده کیفیت مطلوبی در زمین تمرینی ندارد. آقای پین بارها این هشدار را به من داده است. یکی از مشکلات فوتبال ما زمین تمرین است. امیدوارم در نیم فصل این مشکل حل شود.

دیدار تیم های استقلال و سپاهان از ساعت 16 روز سه شنبه در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما