فروش دستگاه های برش رکتیفایر، اینورتر، آرگون، CO2 و پلاسما برای اورین الکتریک – زومیت

[ad_1]

از ساخت سازه های فلزی گرفته تا جوشکاری زیر آب تا جوشکاری لوله های انتقال نفت و گاز و تعمیر کشتی ها و اسکله های ساختمانی و …. اما برای جوشکاری با کیفیت بالا در انواع فلزات، جوشکاران باید مهارت و تجربه کافی را داشته باشند، اما بسیار مهم است که از بهترین تجهیزات و تجهیزات جوشکاری استفاده کنید که دستگاه جوش مهمترین تجهیزات آن است. بهترین خرید دستگاه جوش علاوه بر افزایش کیفیت جوش، زمان جوش را کاهش می دهید، عیوب جوش را کاهش می دهید، بنابراین می توانید دستگاه جوش برقی اورین را خریداری کنید.

نحوه جوش دادن فلزات و غیر فلزات

در طی فرآیند جوشکاری، دو فلز و نافلز در دو حالت مذاب و جامد به یکدیگر متصل می شوند که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. در فرآیند ذوب، حرارت باید به فلز پایه برسد تا فلز ذوب شود و حوضچه باید با پرکننده هایی مانند سیم جوش و الکترودهای جوش برای اتصال فلزات و غیر فلزات پر شود، در حالی که در حالت جامد، اتصال با اعمال می شود. گرما می رود و فشار..

اورین الکتریک

انواع روش های جوشکاری

برای اتصال دائمی فلزات و غیر فلزات، فلزات پایه باید دما و حرارت داده شوند تا با استفاده از دستگاه جوش ذوب شوند و سپس با ماده پرکننده حوضچه ای به نام پاس جوش پر شوند. رایج ترین روش برای جوشکاری فلزات، جوش قوس الکتریکی نام دارد که به آن جوشکاری الکتریکی می گویند، اما روش های بسیار دیگری با انواع مختلف پیوندهای آرگون و Co2 وجود دارد.

کاربرد دستگاه جوش

مهمترین ابزار جوشکاری فلزات و غیرفلزات دستگاه جوش است که از آن استفاده می کند و با اعمال حرارت یا حرارت به فلزات و با اتصال انبردست و انبردست جوش به برق یا منبع تغذیه متصل می شود و اتصال اضافه می شود. . برای جوشکاری تبدیل به فلز شد.

راهنمای خرید دستگاه جوش اینورتر

تکنولوژی اینورتر امروزه وزن و ابعاد دستگاه جوش را نسبت به مدل های قدیمی بسیار کاهش داده است و به راحتی قابل حمل بوده و همچنین با بالاترین راندمان تولید کار می کند. در خرید دستگاه جوش اینورتر به غیر از قیمت باید به مواردی مانند چرخه کار، مصرف برق و … نیز توجه کرد.

  1. نوع قطعه، ضخامت، نفوذ جوش و روش جوش
  2. چرخه وظیفه یا چرخه کاری
  3. وزن دستگاه
  4. قیمت دستگاه

مزایای دستگاه جوش اینورتر

دستگاه های جوش قدیمی به دلیل وزن زیاد و گرمای زیادی که تولید می کنند، استفاده از حداکثر توان خروجی را غیرممکن می کردند و همچنین برای کار به منبع تغذیه قوی نیاز داشتند، اما امروزه بهترین جوش اینورتر با خرید دستگاه شما را خواهید داشت. دستگاهی با وزن سبک و ابعاد کوچک و از حداکثر توان خود استفاده کرده و آن را به راحتی به برق وصل کنید.

  • راندمان بالا تا 90٪.
  • مصرف برق بسیار کمتری نسبت به دستگاه های جوشکاری قدیمی دارد.
  • شما به راحتی می توانید دستگاه جوش را تنظیم کنید و با استفاده از ولوم های مختلف جوش می توانید کیفیت را افزایش داده و عیوب جوش را کاهش دهید.
  • به دلیل عایق مضاعف و همچنین فیوز قدرتمند آن، ایمنی جوش با آنها بالاست.
  • شما به راحتی می توانید با هر الکترود روکش دار جوش دهید.
  • با وجود ویژگی نیروی قوس الکتریکی در دستگاه جوش اینورتر می توانید به راحتی حتی برای مدت کوتاهی منبع تغذیه را قطع کنید که از چسبیدن الکترودها به سطح کار جلوگیری می کند.

خرید انواع دستگاه جوش اینورتر از کارخانه اورین الکتریک

کارخانه اورین الکتریک با مدیریت جناب آقای سعید قدرتی با فعالیت در زمینه تولید انواع دستگاه های جوش و برش از سال 1370 امروزه یکی از بهترین کارخانه های تولید دستگاه جوش در ایران می باشد. شما می توانید از انواع دستگاه های جوشکاری یکسو کننده SMAW استفاده کنید و دستگاه جوش قوس زیر آب اره و جوشکاری تیگ و آرگون GTAW را از اینجا با دریافت شماره تلفن یا آدرس سایت زیر با قیمت مستقیم کارخانه و ارزان تر از بازار خریداری کنید.

www.avrin-electric.com

مخاطب

فروش کارخانه: 09121260142 و 09121574771

تلفن کارخانه: 08633573221

واتساپ: 09123766832

آدرس کارخانه: اراک، کیلومتر 18 جاده فرمهین، شهرک صنعتی ابق آباد، قطعه G95

آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان ملاصدرا، پلاک 154، برج ونوس، طبقه 8، واحد 15

مزایای خرید دستگاه جوش اینورتر از اورین الکتریک

  • خدمات پس از فروش
  • از آنجایی که برند ایرانی است در صورت آسیب دیدن قطعات آن سریع پیدا می شود.
  • قیمت ارزان تر نسبت به برندهای خارجی
  • با توجه به اینکه مستقیم از کارخانه خرید می کنید، قطعا قیمت آن از بازار ارزانتر است.

    اورین الکتریک

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما