مسی خیلی زیاد بود ؛ ریشه همه مشکلات بارسلونا!

[ad_1]

همه آزادند که نظر خود را در فوتبال بیان کنند. هر سوپراستاری را نقد و زیر سوال ببرید. کافی است آنچه را که او سال گذشته در مورد لیونل مسی و خطرات حضورش در بارسلونا بیان کرد ، به خاطر بیاوریم.

درست است که بسیاری از آن انتقادات و نظرات از سوی مخالفان بارسا بود ، اما این واقعیت است که تعداد کمی از هواداران بارسا و حتی اعضای رسمی با آن موافق بودند.

او گفت بهتر است چرخه جدیدی را بدون مسی در بارسا در اسرع وقت آغاز کنیم. فروش لیونل مسی بهترین تصمیم است و هنگامی که فوق ستاره با ارسال Borofax در تابستان 2020 درخواست طلاق کرد ، این حملات تشدید شد.

از این نظر مهمترین و م effectiveثرترین بازیکن تاریخ بارسلونا ، که تمام برنامه های تهاجمی تیم از طریق او پیش رفت ، که 40 تا 50 گل را در یک سال تضمین کرد و همچنین پاس های زیادی داد ، بازیکن بزرگی بود. بارسلونا. بازیکنی که نمی دوید خوب دفاع نمی کرد و به مدافعان کمک نمی کرد. اما اکنون البته تیم رونالد کومان به بهترین شکل ممکن دفاع می کند.

گفته می شد که لیونل مسی مانع ظهور و شکوفایی استعداد بازیکنان جوان بارسا می شود. اینکه همه در خدمت مسی بودند و باید توپ را به او می رساندند. به عبارت دیگر ، مسی بازیکنان اطراف خود را به بازیکنان معمولی تبدیل کرد. البته اکنون و در غیاب مسی ، همه آنها یک گام فراتر رفته اند و در موقعیت خود جزو بهترین های جهان هستند. می توانید از جوردی آلبا بپرسید که با مسی بازیکن بهتری بود یا حالا بدون مسی.

لیونل مسی یک روز قبل از دیدار مقابل بنفیکا در لیسبون ، با زدن سه گل لیونل مسی و عدم شوتزنی ، با یک گل مقابل سیتی جهان را تکان داد.

اولین گل استعداد آرژانتینی با پیراهن PSG در پارک دو پرنس. حرکتی کلاسیک از لئو که از وسط زمین شروع شد و پس از یک یا دو گل با کیلیان امباپه به گل ختم شد که پایان مسی مانند و ویژگی خاص خود را داشت.

مقابل سیتی ، شاهد یکی از بهترین بازیهای مسی در سال های اخیر بودیم. مطمئناً بسیاری از هواداران بارسا رویای گل مسی را در سر می پروراندند و جایگزین کیلیان امباپه ، لوئیس سوارز و حتی پدرو رودریگز شدند. برخی حتی ژاوی و اینیستا را زمانی تصور می کردند که در بهترین بارسلونا در تاریخ ، چنین پاس هایی را به مسی دادند.

دوران خوشی که به زودی به پایان رسید. بارها ما چیزی داریم که قدر آن را نمی دانیم و بارسلونا این روزها غیبت مسی را بیش از همیشه و با تمام وجودش احساس می کند.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما