(عکس) رهبر انقلاب، سرپرست ملی را ر داد؟

[ad_1]

روز گذشته کمیته فنی فدراسیون فوتبال صلاح دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را زیر سوال برد و اعلام کرد از نظر این کمیته اسکو بدون صلاحیت هدایت تیم ملی است و باید برکنار شود. ال رار است میم میته نی در ات ریاسته دراسیون مورد ررسی رار رد ا لیف نهایی سرمربی روات مشخص ود. روز نبه داداد در ام ویدئویی وزارت ورزش ا روش در القاعده است. او به «محسن معتمدکیا» مدیر روابط عمومی وزارت ورزش که در زمان حضور کی‌روش در تیم ملی تیم ملی جزو رسانه‌های او به حساب می‌آمد گفت به چه حقی با مربی پرتغالی مذاکره می‌کنید و در نهایت می‌کنید خاک بر سر فوتبال ایران که دو بازیکن برای نیمکت. ملی ن لیف میند. (اشاره ملاقات ارمی و انبخش ا وزیر و رییسجمهور)

از سمت دیگر ر دراسیون و میرشاد ماجدی لاقه موطن اسکوچیچ نی رانکو نیمکت رگ ملی دارند. د از ن ود رام رضاییان و ات ریاسته دراسیون وتبال در مصاحبهای اکید ر روش و د رانو رگز وزارت ورزش م در انیهای ا از داداد ابتکاری وارد محفوظ است. وزارت راگونه طرح ا روش را رد.

وسط دو قطبی برانکو-کی‌روش، عصر یکشنبه صفحه رسمی رهبر انقلاب در اینستاگرام پستی مربوط به سخنرانی ایشان در سال ۹۸ و در دیدار با تیم ملی جوانان والیبال بود که با هدایت بهروز عطایی قهرمان جهان به اشتراک گذاشته شد. در بخشی از این پست به عنوان فتوتیتر آمده: «موفقیت خوشحال‌کننده با رئیس ایرانی» و در بخشی دیگر به بیانات رهبری در رابطه با استفاده از مربیان داخلی اشاره شده است: «واقعاً معتقدم که شایسته است برای کشوری که در ورزش، مدیران باشگاه‌ها هستند. مدیران فدراسیون‌ها و مجموعه‌ها ایرانی هستند… از اینکه الحمدلله یک سرپرست ایرانی و همکارانش می‌بینند این جوان‌ها را به اینجا برسانند من خیلی خوشحالم. انشاءالله موفق شد و رفت نید.»

مرل لیگ نهایی ملتا. در ظاهر به نظر می‌رسید این پست مربوط به موفقیت تیم ملی والیبال باشد، اما همزمان با روزهای نابسامان فوتبال ملی و بلاتکلیفی تیم در انتخاب سرمربی باعث شد خیلی‌ها این پست را به عنوان یک گوشزد به مسئولین امر در رابطه با انتخاب رئیس در نظر بگیرند. رند. از ساعتی د داد نها ایرانی لینک ده ملی رز مری افزایش دا رد. رخی منابع ری ند مقامات دراسیون ا لی دایی وارد ورود می کنند. از مجریان داوسیما امیر لعهنویی از نهای دایت ملی است.

صالحی امیری کمیته ملی المپیک روز گذشته گفت: «تاکید مقام معظم رهبری به استفاده از ظرفیت داخلی برای انتخاب مربیان و مربیان است» و ابراهیم قاسمپور کمیته فنی فدراسیون فوتبال را که همین دو هفته پیش تعیین کرده بود، برای تغییر در کادرفنی وجود ندارد. و اسکوچیچ سرمربی ملی در ام انی است اظهار دا:

منین نیده د واد نکونام سرمربی ولاد وزستان میوانند مربی ملی در ام آنی اشد. در نهایت ر دیروز مه این ایعات واقعیت وست و رار د ن سه نه لعهنویی، دایی و نکونام.

(عکس) رهبری اینستاگرامی، سرپرست ملی را ر داد؟

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما