طراح سایت یا سئو کار! کدام را به عنوان شغل انتخاب کنیم؟ تابناک

طراحی سایت و سئو

– شروع دوره سئو سایت وردپرس –

طراحی سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو (سئو) دو عامل بسیار مهم در موفقیت هر کسب و کار آنلاین هستند. امروزه، با رشد روزافزون تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات، داشتن یک وبسایت حرفه‌ای و قابل دسترسی برای مشتریان، بسیار ضروری شده است. همچنین، با تنوع بی‌نظیر رقبای تجاری در فضای مجازی، لازم است تا سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید تا در صفحه نتایج جستجو بهترین موقعیت را داشته باشید.
طراحی سایت و سئو

حتی یک پارامتر بی ربط در آدرس صفحه می تواند رتبه بندی کمتری به همراه داشته باشد. در واقع گوگل برای اینکه بتوانید رتبه بندی را انجام دهد بیش از 200 فاکتور را بررسی می کند. برای بهره وری بیشتر از سئو، باید طراحی سایت را به گونه ای هماهنگ تنظیم کرد. در این مقاله 4 روش رایج برای تعیین هزینه انجام پروژه سئو را معرفی و مزایا و معایب هرکدام را بررسی میکنیم. کتاب‌های الکترونیکی بسیاری هستند که مفاهیم اولیه و عمومی سئو را به شما آموزش می‌دهند.

چطوری میتوانم فروش اینترنتی خود را افزایش دهم؟

طراحی سایت یک فرآیند پیچیده است که نیازمند تخصص و دانش فنی است. در این فرآیند، به طراحی صفحات وب، سیستم مدیریت محتوا، طراحی رابط کاربری، برنامه‌نویسی و امکانات دیگری که سایت را به یک وبسایت حرفه‌ای تبدیل می‌کنند، پرداخته می‌شود. طراحی صفحات وب باید شامل عناصری نظیر زیبایی، سادگی استفاده، سرعت بارگذاری بالا و سازگاری با انواع دستگاه‌ها و مرورگرها باشد.

اما طراحی سایت به تنهایی کافی نیست و برای رشد و پیشرفت کسب و کار آنلاین، لازم است تا سایت خود را بهینه کنید. بهینه‌سازی موتورهای جستجو (سئو) یعنی اعمال تغییراتی در ساختار و محتوای سایت‌تان تا بتوانید در صفحه نتایج جستجو بهترین رتبه را داشته باشید. این رتبه بالا به معنای بیشتر دیده شدن وبسایت شما در جستجوهای مرتبط با کسب و کار شما است که منجر به جذب بیشتر مشتریان و افزایش درآمد شما خواهد شد.

سئو سایت فروشگاه اینترنتی

اگر نرم افزار انتشار شما درون ساخت و سفارشی است می توانید از توسعه دهندگان کمک بگیرید تا به هنگام انتشار پینگ خودکار را در اختیار شما قرار دهند. آدرس بالا به عنوان انکر تکست مورد استفاده قرار می گیرد که به سایت مرجع اشاره دارد. اگر مجموعه‌ای اهمیت سئو را به خوبی درک کرده و بودجه کافی برای تامین هزینه‌های آن را داشته باشد؛ برون‌سپاری پروژه به یک شخص یا شرکت معتبر به‌صرفه‌ترین روش برای موفقیت در سئو خواهد بود. در واقع سئو مجموعه‌ای از فعالیت‌های متنوع و مستمر است که اجرای آن هم به دانش و هم به تجربه نیازمند است. تصمیم‌گیری در مورد این که چه کسی سئو سایت ما را بر عهده بگیرد بستگی به 3 فاکتور اصلی شامل بودجه، منابع انسانی و زمان خواهد داشت. سئو کلاه خاکستری به روش‌هایی گفته می‌شود که مطابق با استانداردهای پیشنهادی گوگل نیستند ولی تشخیص‌شان برای ربات‌های گوگل نیز ساده نیست در نتیجه احتمال جریمه سایت توسط گوگل کاهش یافته و می‌توانند به رشد سایت کمک کنند. استفاده از تکنیک‌های سئو درجهت رضایت مشتریان و پیروی از استانداردهای معرفی شده توسط گوگل برای رسیدن به جایگاه برتر در نتایج جستجو را سئو کلاه سفید می‌نامیم. هدف ما از تدوین استراتژی سئو این است که خطوط قرمز کسب و کار را مشخص کنیم تا زمان و سرمایه ارزشمند خود را بر عبارات و صفحاتی متمرکز کنیم که بیشترین ارزش را برای کسب و کارمان خلق می‌کنند. سایت شما باید حتما به صورت ریسپانسیو یا واکنش گرا طراحی شود، زیرا امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از گوشی همراه، تبلت و… باید گفت قطعا داشتن دانش برنامه نویسی در بحث سئو به شما کمک می کند اما اینکه حتما باید آن را بلد باشید تا بتوانید سایتی را سئو کنید خیر!

طراحی سایت و سئو

برخی از عوامل کلیدی سئو شامل استفاده از کلمات کلیدی مناسب، بهینه‌سازی محتوا، به روز رسانی مداوم سایت، ساختار لینک‌دهی داخلی منظم، افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب و ایجاد بکلینک‌های با کیفیت است. این عوامل به همراه فاکتورهای بسیار دیگری نقش مهمی در بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو دارند.

سئوی محلی یکی از مهمترین انواع سئو برای مشاغلی است که محل مشخصی برای فعالیت دارند مانند دفاتر شرکت ها ، فروشگاه ها ، رستوران ها که محل آنها بر روی نقشه مشخص است. بله شما بعد از گذراندن دوره طراحی سیات و سئو ، مدارکی از دانشگاه و آکادمی URS امارات دریافت می کنید. از امتیازات ممتاز این آموزشگاه این است که مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند. دوره به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار می گردد و مهارت جویان در طول دوره یک سایت طراحی کرده و سئو انجام میدهند. به طور میانگین کسب و کار ها حدود یک درصد تا دو درصد از کل درآمد خود را به تبلیغات اختصاص می‌دهند. شاید فکر کنید که این درصد ناچیز است اما مشکل اینجاست که برای فتح بازار های بزرگ تر، این درصد باید افزایش پیدا کند. متعارف سازی یا Canonicalization فعالیتی است که در آن محتوای شما به گونه ای سازماندهی می شود که هر محتوای منحصر بفردی تنها و تنها یک URL داشته باشد. اگر نسخه های متعددی از یک محتوا را بر روی سایت خود داشته باشید، ممکن است به مشکلی که در تصویر زیر وجود دارد برخورد کنیم.

  • از دیگر کسانی که با حضورشان می توانند به یک کسب و کار کمک کنند تا جانی دوباره بگیرد و با رقبایش به رقابت بپردازد، متخصص دیجیتال مارکتینگ است.
  • سئو یا SEO، مخفف عبارت Search Engine Optimization است که با ترجمه فارسی می‌توان به عبارت”بهینه سازی برای موتورهای جستجو” رسید.
  • کاربرانی که برای رفع سوال و ابهام خود به این صفحات مراجعه می‌کنند و با صفحه‌ای باکیفیت پایین و یا محتوای نامناسب مواجه خواهند شد.
  • وردپرس، یکی از انواع سیستم های مدیریت محتوایی محبوب در دنیاست و طراحی کردن سایت با آن کار زیاد سختی نیست و تنها به خلاقیت و صبر و حوصله طراح نیاز دارد تا در نهایت یک سایت جامع و کامل با آن طراحی کند.
  • طبق آمار مستند گوگل که در تصویر زیر مشخص است، هرچه تعداد کاراکترهای یک صفحه کمتر باشد، جایگاه و رتبه بهتری به آن اختصاص داده خواهدشد.

با توجه به اهمیت طراحی سایت و سئو، لازم است تا از کارشناسان حرفه‌ای در این زمینه استفاده کنید. یک تیم متخصص و با تجربه قادر است تا سایت شما را با رعایت معیارهای بهینه‌سازی طراحی کند و محتوای مناسب برای سایت شما ایجاد کند. همچنین، این تیم می‌تواند به شما راهنمایی کند که چگونه با استفاده از روش‌های سئو، سایت خود را در صفحه نتایج جستجو بهبود دهید.

در نهایت، طراحی سایت و سئو دو عامل بسیار حیاتی هستند که نقش مهمی در موفقیت کسب و کار آنلاین شما دارند. با داشتن یک وبسایت حرفه‌ای و قابل دسترسی بهترین موقعیت در جستجوهای مرتبط با کسب و کارتان را خواهید داشت. بنابراین، بهتر است در انتخاب تیمی حرفه‌ای و متخصص برای طراحی سایت و سئو دقت کنید تا بهترین نتیجه را برای کسب و کارتان به دست آورید.

همانطور که دیدید بخشی از فاکتور های گوگل مربوط به طراحی سایت هستند که برای او اهمیت زیادی نیز دارند این فاکتور ها می توانند شامل خروجی قالب سایت، نمایش و چیدمان محتوا، طبقه بندی اطلاعات، نرخ پرش و تجربه کاربری باشند. اگر شما هم قصد طراحی سایت دارید، بهتر است هرگز اشتباه برخی که سایت را ابتدا طراحی می کنند و سپس به یک شرکت برای سئو می دهند را مرتکب نشوید این افراد تنها هزینه سایت خود را بیشتر می کنند. اگر پا را فراتر گذاشته و محتوا را بدون خلق ارزش جدیدی از سایت‌های دیگر کپی کنیم عملا وارد منطقه سیاه سئو شده‌ایم. اصول طراحی سایت و سئو حرفه ای به دو دسته سئو داخلی سایت و سئو خارجی سایت تقسیم می شود، که در ادامه تکنیک های بهبود هرکدام از اصول seo را توضیح خواهیم داد. با رعایت اصول سئو در طراحی سایت می توانید، فروش و مشتریان خود را افزایش دهید. بدون شک تولید محتوا یک عامل مهم در سئو سایت شما است که می‌تواند سرنخ‌های بسیاری را از برند شما در فضای مجازی در اختیار مخاطبان‌تان قرار دهد. در این حالت شما می‌توانید با افزایش کیفیت سایت چه از نظر بصری، تکنیکال، سرعت و ارزش محتوایی که همه این موارد جنبه‌های مختلفی از سئو سایت هستند، مدت زمان ماندگاری کاربر را بیشتر نمایید.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما