صحنه های مینیاتوری پیچیده در تصاویر جالب گرفته شده با آیفون – زومیت

[ad_1]

مجموعه عکاسی دریک لین شخصیت های کوتاه قد را نشان می دهد که از افکار آگاهانه لین استفاده می کنند و به او کمک می کنند حالات و افکار خود را از طریق صحنه های آرام بخش بیان کند. تمام این صحنه ها با دقت روی میز او ساخته شده است.

عکس کوتاه با آیفون

لین نه سال پیش برای اولین بار وارد دنیای مینیاتور شد و بلافاصله شروع به جمع آوری آنها کرد. او شروع به گرفتن عکس از او و نمایش صحنه هایی کرد که دیدگاه متفاوت و خلاقانه ای را در زندگی پر استرس او به عنوان یک حرفه ای در دنیای تبلیغات نشان می داد.

این هنرمند خلاق ابتدا این کار را به عنوان یک سرگرمی برای خود و همکارانش آغاز کرد. زمانی که آثار او مورد توجه رسانه ها و برندهایی مانند اپل، دیزنی، وال استریت ژورنال و اینستاگرام قرار گرفت، طولی نکشید که به مجموعه ای عظیم تبدیل شد. بر خلاف سایر عکاسان اسباب بازی و مینیاتوری، لین از کارهای خود منحصراً با آیفون عکاسی می کند.

او می گوید:

به نظر من، نکته برجسته عکاسی با گوشی های هوشمند، امکان استفاده از آنها بدون نیاز به برنامه ریزی قبلی است. من می توانم تلفنم را بیرون بیاورم و در صورت امکان شروع به عکس گرفتن کنم.


عکس کوتاه با آیفون


عکاسی با گوشی‌های هوشمند امکان عکاسی از خطوط را در زوایای دشواری که دوربین‌های DSLR بزرگتر یا بدون آینه نمی‌توانند انجام دهند، می‌دهد. نیازی به گفتن نیست که نقطه ضعف عکاسی با گوشی های هوشمند این است که فوکوس ماکرو و تعداد پیکسل های آنها نسبت به دوربین ها محدودتر است. با این حال، مانعی برای خط نیست. زیرا او چاپ های خود را به صورت آنلاین به طرفداران و بینندگانی می فروشد که برای تزئین خانه خود با عکس های او هیجان زده هستند.


عکس کوتاه با آیفون


عکس کوتاه با آیفون


عکس کوتاه با آیفون


خلق و خو نقش مهمی در کار لین دارد. زیرا اغلب از فصول، طبیعت، زندگی شهری و سلامت روان الهام می گیرند. او توضیح می دهد:

مقاله مرتبط:

سعی می کنم داستان هایی از حال و هوا و افکارم را در رویدادهای اخیر تصور، بسازم و تصور کنم. ایده‌های آرام‌تر و متفکرانه‌تری را انتخاب می‌کنم که معمولاً از بیان آنها به عنوان موضوع تردید می‌کنم و صحنه‌های کوتاهی خلق می‌کنم تا با فیگورهای مینیاتوری به‌عنوان جلوه اصلی برجسته شوند.


عکس کوتاه با آیفون


عکس کوتاه با آیفون


ست مینیاتوری Lane شامل وسایل میز تحریر مانند لوازم التحریر، مداد، دفتر، کتاب و لیوان می باشد. همه اینها به او کمک می کند تا دنیایی از تخیل را ایجاد کند که در سطح کار به نمایش در می آید. لین تجهیزات خود را نمی چسباند. بنابراین، ستون ها ظریف هستند و نیاز به مراقبت دارند. با توجه به شرایط نوری و قاب دوربین، هر مجموعه به حدود یک هفته آزمون و خطا و تنظیم دقیق نیاز داشت تا تکمیل شود.


عکس کوتاه با آیفون


عکس کوتاه با آیفون


عکس کوتاه با آیفون


عکس کوتاه با آیفون


عکس کوتاه با آیفون


عکس کوتاه با آیفون

می توانید عکس های مینیاتوری بیشتری با آیفون را در صفحه اینستاگرام Drake Lane مشاهده کنید.

،



[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما