شرکت های ترکیب پذیر باعث نوآوری می شود

[ad_1]

به گفته شرکت تحلیل تجاری ZK Research، به طور کلی، 74 درصد از شرکت‌ها برنامه‌های انتقال به فضای ابری را بیش از یک سال تسریع کردند و فناوری‌ها و مدل‌های عملیاتی قدیمی را کنار گذاشتند تا داده‌ها و برنامه‌ها را در بر بگیرند.

بخش مهمی از این تحول مربوط به استفاده از برنامه‌ها، معمولاً در فضای ابری، است که برنامه‌ها و داده‌ها را با عملکرد کم‌کد یکپارچه می‌کند تا جریان‌های کاری کارآمدتر، سریع‌تر از همیشه ایجاد شود. Low-code یک رویکرد توسعه نرم افزار برای ساخت فرآیندها و عملکرد با کد کم یا بدون کد است که به توسعه دهندگان غیر نرم افزار اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی ایجاد کنند.

شرکت‌هایی که جریان‌های کاری روزانه را حول این به اصطلاح «برنامه‌های کاربردی ترکیب‌پذیر» – که اغلب شرکت‌های ترکیب‌پذیر نامیده می‌شوند – ساختار می‌دهند، رابطه بسیار محکم‌تری بین فناوری و واحدهای تجاری دارند و می‌توانند به سرعت برنامه‌ها و خدمات جدید را با کسری از هزینه تاریخی جمع‌آوری کنند.

برنامه های کاربردی ترکیبی راهی برای ایجاد یا افزودن به برنامه ها به روشی آسان ارائه می دهند – به بلوک های ساختمان فکر کنید: کار قبلاً انجام شده است و می توان عملکردهای اضافی را به توانایی پایه اضافه کرد.

زئوس کراوالا، بنیانگذار و تحلیلگر اصلی در ZK Research می گوید که این انعطاف برای تغییرپذیری محیط کار و اقتصاد فعلی ضروری است. کراوالا می‌گوید: «ما داریم به دورانی می‌رویم که در هر لحظه، شما می‌توانید همه را در دفتر داشته باشید، هیچ‌کس در دفتر یا هر ترکیب معقولی را در بین آن‌ها داشته باشید. «شما می‌توانید همه خریداران خود را آنلاین داشته باشید، فقط تعداد کمی، یا – بسته به صنعت شما – هیچ خریدار آنلاین و هر ترکیب ممکنی بین آنها وجود نداشته باشد. همه‌گیری این تغییرات چشمگیر را در نحوه یادگیری، شیوه زندگی و نحوه کار ما بر اساس نیروهایی که خارج از کنترل هر کسی هستند، ایجاد کرده است.»

وقتی صحبت از زیرساخت های ابری به میان می آید، شرکت ها اغلب اقدامات نیمه ای را دنبال می کنند – آن را به گونه ای اتخاذ کرده اند که مدل های کسب و کار قدیمی را تقویت کرده و ابرهای خصوصی ایجاد می کنند که زیرساخت های داخلی آنها را تقلید می کند. اما ترکیب‌پذیری به شرکت‌ها این توانایی را می‌دهد تا با ایجاد برنامه‌های کاربردی جدید برای پشتیبانی از جریان‌های کاری مورد نیاز، بدون استخدام توسعه‌دهندگان نرم‌افزار اضافی یا خارجی برای اجرای تغییرات، خود را با تغییرات در عملیات و بازار خود سازگار کنند.

سرویس‌های ابری ترکیب‌پذیر شرکت‌ها را از تکیه بر اجرای نمونه‌های نرم‌افزاری خود صرفاً برای سفارشی‌سازی کد بر اساس نیازهای خود آزاد می‌کند. برنامه‌های کاربردی ترکیب‌پذیر، ابر، سفارشی‌سازی، یکپارچه‌سازی و مدیریت گردش کار را گرد هم می‌آورد و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا انعطاف‌پذیر باشند و به سرعت نوآوری کنند.

زمانی که کسب‌وکارها در عملکردهای حیاتی کسب‌وکار دچار اختلالات همه‌گیر شدند – مانند مراکز تماس، پشتیبانی فناوری اطلاعات، و مدیریت پزشکی- برنامه‌های کاربردی قابل ترکیب به شرکت‌ها اجازه می‌داد تا خود را تطبیق دهند و ادامه دهند. دیوید لی، معاون محصولات در RingCentral، می‌گوید در یک مورد، یک شرکت باید سیستم مرکز تماس خود را که در یک محیط کنترل‌شده میزبانی می‌شد، گسترش دهد تا از طریق مرورگرهای وب که روی ماشین مجازی آمازون کار می‌کنند، به کارمندان اجازه دسترسی دهد. پلت فرم ارتباطات سازمانی که بر ترکیب پذیری تمرکز کرده است. لی می‌گوید: «آنها مجبور بودند این تغییرات را یک شبه در خانه‌های کارمندان انجام دهند و این یک چالش بزرگ برای بسیاری از سازمان‌ها بود. شرکت‌هایی که به خوبی با تغییرات احتمالی سازگار شده‌اند، در واقع این انتقال را با ایجاد برنامه‌ها و گردش‌های کاری جدید بسیار آسان کرده‌اند.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما