ژاوی: عدالت فوتبال برای مسی اجرا شد

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، ژاوی فردا برای چهارمین بار روی نیمکت بارسا می نشیند. با او، آبی اناری ها در لالیگا مقابل اسپانیول و ویارئال قهرمان شدند، اما در بازی خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بنفیکا متوقف شدند.

رقیب بارسا فردا رئال بتیس است و سه امتیاز کاملاً حیاتی خواهد بود.

ژاوی در مورد گلزنی بارسا در این فصل گفت:“قابل درک است که هدف بارسا همیشه برد است، اما اهداف دیگری برای دستیابی وجود دارد. ما تا کنون اشتباهاتی را برطرف کرده ایم، به عنوان مثال در مورد توپ زدن و کار دفاعی، سرکوب حریف و غیره. من وضعیت را در تیم می بینم. تمرینات خوب و مثبت فکر میکنم.سه امتیاز بازی فردا مهمه و اگه مثل بازی با ویارئال پیروز بشیم مشکلی نخواهم داشت.حالا نباید امتیاز از دست بدی چون شرایط اضطراری هست.بتیس حریف سرسختیه و دو پله بالاتر از ما روی جدول “ما باید فردا برنده شویم.”

اصطلاحات آنسو فاطی: « آنها تعهد زیادی از خود نشان داده اند، اما ما نباید در این زمینه ریسک کنیم. اگر 100% نباشد پخش نمی شود. در روزهای آینده بازی های مهمی داریم و اگر او 100 درصد آماده نباشد فاطی بازی نمی کند. ما نباید بازیکنان را در معرض خطر مصدومیت قرار دهیم و آنها را اینطور از دست بدهیم. من معتقدم فاتی بعید است برای بازی مقابل بایرن در دسترس باشد.

هفته اصلی“هفته مهمی است، هفته آینده هم همینطور. امیدوارم در بهترین شرایط به فوریه و مارس برسیم. هر هفته برای بارسا مهم است و ما زمانی برای تعطیلات و استراحت نداریم.”

تقویت تیم در زمستان“بیایید ببینیم چه اتفاقی می افتد، اما هنوز برای صحبت در مورد آن خیلی زود است. ما دو بازی مهم فردا و چهارشنبه داریم و می دانم که باشگاه نیز در تلاش برای تقویت تیم است. برای خرید بازیکن خیلی زود است. بازیکن یا بازیکن باید از ما جدا شود. ما محدودیت های مالی داریم اما من گفتم هنوز برای خرید خیلی زود است. باشگاه در تلاش است شرایطی را ایجاد کند که بتوانیم بازیکنان جدید جذب کنیم و این یک واقعیت است. با تقویت، اقدام خواهیم کرد، اما نمی‌خواهم از بازیکن خاصی نام ببرم.”

جذب کاوانی:فکر می کنم او فوتبالیست خوبی است، اما بهتر است در مورد بازیکنان تیمم صحبت کنم و سعی کنم بهترین ها را از آنها بگیرم.

هفتمین توپ طلای مسی:اول از همه، من باید به الکسیا پوتیاس به خاطر توپ طلایش و پدرش به خاطر بازیکن جوان سال تبریک بگویم. مسی شایسته این جایزه است و فوتبال عدالت را رعایت کرده است.» شاید بازیکنان دیگر شایسته بودند، اما من فکر می کنم مسی انتخاب شد. منصفانه.”

خوش شانسی ژاوی و سبک نتیجه گیری واقعی:“از جهاتی، بارسا سخت ترین باشگاه جهان است. پیروزی در اینجا به تنهایی کافی نیست و باید خوب بازی کرد. هر تیمی سبک خاص خود را دارد و اکنون شرایط ما به گونه ای است که باید به هر وسیله ممکن برنده شویم. ویارئال در مقابل ما در چند دقیقه در سطح خود نبودیم و توپ را در اختیار نداشتیم، اما سه امتیاز مهم بود.» اگر تا پایان فصل اینطور پیروز شویم، مشکلی نخواهم داشت.

عدم تمدید دمبل و احتمال سقوط به سکو: « او شرایط خوبی دارد و برای فردا در شرایط 100 درصدی قرار دارد. او تمرین خوبی انجام داد و آماده است. عثمان با ما قرارداد دارد و من با تبعید او روی سکو موافق نیستم. فرقی نمی کند تمدید نکرده باشد و تا زمانی که قرارداد داشته باشد می تواند بازی کند. برای دمل، تصویر بارسلونا خوب و مثبت نیست.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما