ساخت اولین فیلم بلند در فضا ؛ دستاورد بی سابقه جدید روسیه – زومیتا

[ad_1]

اولین ماهواره در فضا ، اولین سگ ، اولین مرد و اولین زن ، و اکنون ، اگر همه چیز خوب پیش برود ، روسیه به اولین فیلمی که در فضا ساخته شده است افتخار می کند.

کمیسیونی از متخصصان پزشکی و امنیتی در مسکو روز پنجشنبه برنامه هایی را برای راه اندازی یک کارگردان و بازیگر در ماه جاری برای ضبط اولین فیلم بلند بلند در فضا تصویب کرد و روسیه را یک قدم به ثبت یک رکورد دیگر نزدیک کرد.

این فیلم که قرار است روس ها در فضا بسازند “چالش” نام دارد و داستان پزشکی را روایت می کند که برای نجات جان یک فضانورد به طور مختصر راهی ایستگاه فضایی بین المللی می شود. اگر فیلم ماه آینده فیلمبرداری شود ، صنعت فیلمسازی روسیه هالیوود را در مدار زمین شکست می دهد.

سال گذشته ، ناسا اعلام کرد که قصد دارد با تام کروز یک فیلم فضایی بسازد. آژانس فضایی روسیه Roscosmos بعداً گفت که به دنبال ساخت این فیلم در مدار زمین است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در مسکو قبل از عزیمت برای راه اندازی ، بازیگر و کارگردان روسی و قهرمانان آنها (هر دو بازیگران نقش مکمل به طوری که مسائل بهداشتی در آخرین ثانیه دچار مشکل نشوند) با اشتیاق از رهبری جدید در صنعت سرگرمی صحبت کردند. به آنها گفتند امیدوارند بی وزنی را به گونه ای به تصویر بکشند که قبلاً در فیلم های بلند دیده نشده بود و احساس بازیگر حرفه ای را که آزادانه شنا می کرد و زمین را از آسمان می دید ، نشان دهند.

جولیا پرسیلدزنی که بعدها اولین بازیگر زن در فضا شد ، درباره تمرینات خود در پروازهای کوتاه گفت: “او در دو ثانیه اول ترسناک است و سپس زیبا است.” خانم پرسیلد و کلیم شیپنکومدیر ارشد خدمه قصد دارد به مدت 10 روز با کپسول سایوز به بخش روسی ایستگاه فضایی بین المللی سفر کند. هنوز مشخص نیست که ناسا چه زمانی پروژه فیلم فضایی خود را آغاز می کند. اما مقامات روسی آنقدر عجله داشتند که برنامه ماموریت خود را برای آزادی فیلمسازان تغییر دادند.

کپسول سایوز متصل به ایستگاه فضایی بین المللی

ماژول نوکای روسی در ایستگاه فضایی بین المللی فیلمبرداری می شود.

راه اندازی گروه فیلمساز روس در تاریخ 5 اکتبر (13 اکتبر) برنامه ریزی شده است. تصویب اخیر راه اندازی مرکز آموزش فضانوردان یوری گاگارین مانع مهمی را در تولید فیلم برداشته است. پرسیلد ، 37 ساله ، شخصیتی که او بازی خواهد کرد ، خود را برای سفرهای فضایی از طریق آموزش آماده می کند ، که در بهار امسال و پس از تست بازیگری آغاز شد. او هیچ سابقه ای در فضا یا هوانوردی ندارد.

پرسیدل به عنوان دختر یک نقاش و معلم مهد کودک ، اکنون یک ستاره فیلم روسی است. او چهار سال در فیلم های پرفروش ، آثار هنری و مجموعه های تلویزیونی در تئاتر مالایا برونایا در مسکو بازی کرده است.

برنامه روسیه برای پرتاب این بازیگر زن به فضا در سال جاری بخشی از سفرهای فضایی فضانوردان غیرحرفه ای است. اینها شامل پرواز جف بزوس ، مالک آمازون با موشک Blue Argin ، یکی دیگر از شرکت او ، و پرتاب اخیر چهار مسافر با کپسول SpaceX است.

مقالات مرتبط:

در ماموریت اصلی ، آنتون چاپلروف، فضانورد باسابقه ، سفینه سایوز را هدایت می کند. همه اعضای ماموریت آموزش دیده اند تا برای مواقع اضطراری هنگام پرواز ، چه در کپسول و چه در قسمت روسی ایستگاه فضایی آماده شوند.

پرسیلد می گوید که از پرواز آینده نمی ترسد. با این حال ، او ترس را یک احساس طبیعی می داند. او اعتراف کرده است که به دلیل فیلمبرداری در فضا با تحریم روبرو خواهد شد. به عنوان مثال ، او مسئول گریم است و بدون حضور افراد مسئول نور و صدا جلوی دوربین می رود.

شیپنکو می گوید هدف او از فیلمبرداری از ایستگاه فضایی نشان دادن تجربه فضا از طریق چشم یک شخصیت پزشک با بازی Presild به عنوان یک فرد عادی است. وی گفت: “ما می خواهیم همه مانند قهرمان ما باشند و روح سفر در فضا را از طریق بازیگری تجربه کنند.” سه فضانورد در ایستگاه فضایی نیز نقش های کوچکی در فیلم خواهند داشت.

یولیا پرسیدل و آنتون شاکپلروف و کلیم شیپنکو

از چپ به راست: یولیا پرسیدل و آنتون شاکپلروف و کلیم شیپنکو.

آنتون داولینمنتقد فیلم و سردبیر مجله فیلم هنر به نیویورک تایمز گفت که فیلمبرداری صحنه های بزرگ مقیاس بازیگران زن بدون وزن ، تحولی جدید در صنعت فیلم خواهد بود. با این حال ، مشخص نیست که آیا هزینه و خطرات فیلمبرداری در فضا برای پروژه های آینده قابل توجیه است یا خیر ، زمانی که فیلم روسی به عنوان اولین اثر سینمایی در فضا عمل می کند و به تازگی ناپدید شده است.

البته دهه هاست که فضانوردان و فضانوردان مستندسازی می کنند. ماموریت ماه آپولو پیشگام پخش زنده تلویزیونی بود. روبرت پلرمندبیر سابق وب سایت خبری تاریخ فضا CalcuttaSpidatcom می گوید قبلاً اقداماتی برای ساخت یک فیلم بلند در فضا انجام شده است. ریچارد گاریوت، کارآفرینی که در سال 2008 به عنوان گردشگر به فضا سفر کرد ، یک فیلم کوتاه هفت دقیقه ای به نام “قله ترس” با بازی فضانوردان و فضانوردان ضبط کرد. علاوه بر این ، فیلم روسی “بازگشت از مدار” ، محصول سال 1984 ، شامل صحنه هایی است که در فضا فیلم برداری شده است. با این حال ، “چالش” اولین فیلم بلند در فضا و اولین فیلم بازیگر و کارگردان است که به فضا فرستاده می شود.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما