زلاتان: رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است

[ad_1]

کد خبر: 1796567/52

زمان: 21:24
1400/09/15

ملاقات: 72795

من مسی را به کریستیانو ترجیح می دهم

زلاتان ابراهیموویچ رونالدوی برزیلی را بالاتر از مارادونا بهترین بازیکن تاریخ می داند.

به گزارش “ورزش” یکی از داغ ترین موضوعات سال های اخیر دنیای فوتبال به این موضوع مربوط می شود که کدام بازیکن بهترین تاریخ است. در حالی که این موضوع همیشه اختلاف بین طرفداران لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بوده است، زلاتان ابراهیموویچ مرد دیگری را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال انتخاب کرده است.

ستاره سوئدی میلان در مصاحبه ای درباره این موضوع گفت“من به رونالدو (برزیلیایی) زنگ می زنم. من بازی های مارادونا را به صورت زنده تماشا نکردم و فقط از تلویزیون تماشا کردم. با این حال، نمایش های رونالدو را به صورت زنده تماشا می کردم و در کودکی سعی می کردم از او تقلید کنم.

یک هفته پس از اهدای توپ طلا به لیونل مسی، از زلاتان ابراهیموویچ پرسیده شد که کدام فوق ستاره آرژانتینی و کریستیانو رونالدو. دوست دارد جواب بدهد: “او خیلی قوی است و انتخابش سخت است. اگر مجبور باشم انتخاب کنم، می گویم لیونل مسی چون با او بازی کرده ام. هر کاری که او انجام می دهد احساس می کند تازه خلق شده است. او آن را به طور طبیعی و طبیعی انجام می دهد.”

ابراهیموویچ در پاسخ به این سوال که بازی مقابل کدام مدافعان دشوارتر است، گفت:“این خیلی است. اگر در لیگ ایتالیا بازی کرده باشید، مدافعان قوی زیادی دارید. با نگاهی به 10 سال گذشته، می توانید متوجه شوید که مدافعان سرسخت بودند و حتی یک VAR هم نداشتند. اگر من داشتم. برای نام بردن نام، می‌توانم بگویم: «پائولو مالدینی، الساندرو نستا، یاپ استام، جورجیو کیلینی و تیاگو سابلا».

زلاتان همچنین درباره شانس میلان برای کسب اسکودتو در این فصل صحبت کرد: بیایید ببینیم چه اتفاقی می افتد. مسابقه قهرمانی امسال بسیار جالب است. برنده اسکودتو در ماه فوریه و مارس مشخص خواهد شد، هنوز نه.”

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما