ر الباس مرغ انگی، سالم و وشمزه

[ad_1]

راروـ الباس نوعی محصول وشتی از انواده سوسیس معمولا ورت سرد و رش و مصرف میود است. تاریخ تولید سویس و کالباس در ایران به سال 1307 شمسی بر می گردد، زمانی که یک فرد روسی به نام افونامو در شهر بندر انزلی با استفاده از یک ماشین دستی کوچک به تولید سوسیس و کالباس پرداخت تا هم وطنانش به این محصول در ایران برسد. نند. دها این نعت در ایران رونق دا رد و سوسیس و الباس مورد وجه ایرانیان رار رفت.

به گزارش فرارو، کالباس یک فرآورده غذای خوشمزه و محبوب در میان همه افراد است که در انواع ساندویچ ها مصرف می شود و هم برای تهیه انواع پیتزا، فست فودها و غذاهای مدرن و امروزی از آن استفاده می شود. مصرف الباسهای دارد رای سلامتی و ایدی معتبر و مورد اطمینان ن را سرد سیار ما میوانید در منزل یک روش ساده و مواد لازم در دسترس الباس انگی وشمزه و درعین ال سال م را در ادامه این مطلب رز الباس انگی مراه ا نکات مهم و وت و نهای مربوط می شود

مواد لازم رای الباس مرغ انگی

مرغ: نصف سینه امل و دد ران
نشاسته رت: عشق اخوری
روغن روغن: عشق اخوری
سس اب: عشق اخوری
ویج ام رد ده: نصف لیوان
ارچ رد ده: نصف لیوان
نمک، لفل سیاه، اپریکا، ودر سیر، ودر اری، ودر دارچین: میزان لازم

نکات مربوط به مواد اولیه

نات مربوط به نشاسته رت

نشاسته رت

نشاسته رت رد است و رنگ سفیدی دارد. نشاسته رت مچنین افت نرمی دارد، وری اگر مقداری از ن را ن دو انگشتتان مالید، دایی رجیر م. استفاده ازنشسته رت در انواع دسرها و اها امل لظت است. وجه داشته اشیدنشسته ندم ا نشاسته رت اوت دارد و نمیتوانم این دو را ایگزین دیگر رد. نشاسته رت را میوانید در ستهندیای داشتی از روشگاهای مخصوص لوازم نادی نید.

نکات مربوط به ارچ

ارچ

ارچ رمی دارد و سرشار از روت، ویتامین، مواد معدنی، مینی اسید، ر، مس، ن، نتیئینین، نانو اکسیدان، منین در ری از سرطان سینه و روستات درمان است و سیستم ایمنی دن را ویت میند. نگام رید ارچ این نکته وجه داشته اشید ارچ ازه ماً نباید سفید و اف اشد. از راههای ارچ سالم این است ارچ اید ا دودی snapn اشد. اگر ارچ سبک و وخالی اشد، سالم نیست. لاهک ارچ سالم نباید اف داشته باشد منین ر است ارچایی را روی وست نها لکه وهای دارند، ریدار نکنید و اگر ریداری اند.

نکات مربوط به مرغ

مر

از نکات سیار مهم در انواع مواد اولیه سالم و سالم است. وقتی میواهید مرغ را انتخاب نید، ماً اهایی مانند ران و الرا اتصال دارند نید. را ماندگی و ناسالم ودن مرغ در این سمت تا ودتر مشخص مود. اگر این سمتا وی نامطبوعی دهد؛ نی مرغ ازه نیست. واستان اشد مرغا را لی س ستند، انتخاب کنید. را اد مرغ نشان دهنده این است لاً ریز ده است. اگر از مرغای ستاد استفاد مینید، ما اریخ ن را نید و واستان اشد ونآبه نیست. رای سوفله مرغ میوانید از سینه مرغ، له و ا ران مرغ استفاده نید.

ر الباس مرغ انگی

الباس انگی

استخوان ران و سینه مرغ را دا نید؛ سپس وشت مرغ را داخل دستگاه اساز مخلوط نریزد و ادویها را اضافه نید و ند منه نید.

در مرحله د روغن مایع،نشسته رت و سس اب را مرغ

مایه الباس را داخل اشه ریزید و ویج و ارچ رد ده را ن اضافه نید و ا دست م نید.

لیوان ر نشکن را انتخاب کنید و داخل ن را ا روغن مایع می رب نید. مایه الباس را م داخل لیوانرید و ا اشق مدام رده نید ای ال وسط لیوان اقی نماند. مواد الباس اید املا رده اشد. د از اینکه لیوان ر د، روی لیوان را سه لایه ویل املا وشانید.

ابلمه ود و دیواره لند انتخاب نید و ن را از ر نید. ابلمه را روی اجاق از ارید ا وش اید سپس لیوان را داخل ابلمه وش ارید. وجه اشید داقل سوم از ارتفاع لیوان اید داخل وش رار رد. درب ابلمه را ندید و دود ساعت و نیم مان دهید الباس ا رارت م د.

د از این مدت مان لیوان را از وش ارج نید و ر نید نک ود؛ سپس لیوان را مدت ست و ار ساعت داخل ال ارید ماند. د از این مدت ویل را از روی لیوان ردارید و الباس را از لیوان ارج نید و ا اقوی د ل ورت. نوش ان.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما