دیمیرین واهد استفاده از انسان از

[ad_1]

رارو- ا ن از رگترین استفاده های ر ا امروز ا این مه، استفاده از نیکای رفته وش مصنوعی،

ارش رارو، دانشمندان میویند این روش دید نها ممکن است مطالعة استان ناسی را به سمت مسیری لمیناد د مبت اما اید مهمتر از اینکه میوانند ما در درک ر منشأ اولین اسنپت ا، ربیات و نوآوریای ر سوق دهد. از مهمترین این نوآوریای ر اولین،

استفاده از نترل ده از وسط انسانهای استانی این فرضیه را می‌توان بر اساس شواهد غیر مستقیم مطرح کرد و به این معنی که آتش را کنترل می‌کند، می‌توان برخی از تأثیرات را بر بدن انسان بگذارد که تا حدودی قابل ردیابی است. رای مثال نترل میوانست معنی ای ده اشد میوان رخی واهد استفاده از ن را مشاهده کنید این رضیه الب وجهی است، اما رگترین مشکل ن دان واهد مستقیم است.

از آنجایی که باستان‌شناسی فن‌آوری آتش افروزی پیدا شده است، برای شناسایی بصری تغییرات ناشی از احتراق اشیاء (عمدتاً تغییر رنگ) متکی است، روش‌های سنتی موفق به یافتن شواهدی می‌شوند که از هزاران سال پیش شناسایی نشده‌اند. البته باید اشاره کرد که قدیمی‌ترین شواهد مبنی بر آتش افروزی به 50000 سال پیش باز می‌گردد، اما این شواهد بسیار پراکنده است و تنها پنج سایت باستان شناسی در سراسر جهان می‌توانند اعتمادی از آتش افروزی‌های باستانی ارائه دهند.

اما روحی استان ناسان از سایت وش مصنوعی در سال در لسطین مراجعه کنید این تیم بین‌المللی از ۱۴ متر حفاری در این سایت، به مجموعه‌های فسیل‌های حیوانات و ابزارهای پرینه سنگی دست می‌یابد که قدمت آن‌ها به ۸۰۰۰ تا ۱ میلیون سال پیش بازمی‌گردد. ور معمول اکستر و ال وب ا مان رای این منظور من رار رفتن در معرض رارت ابزار را ما ارزیابی می کنیم. نتایج نشان داد ابزارها بزرگی از دماها – رخی از درجه سانتیگراد – رم ده وند.

علاوه بر این، با استفاده از یک تکنیک متفاوت، آن‌ها ۸۷ بقایای جانوران را تجزیه و تحلیل کردند و کشف کردند که عاج یک فیل‌قرض شده است، همچنین تغییراتی را که در اثر گرما ایجاد می‌شود، نشان می‌دهد. ر این اساس تحقیقات میوان
منبع: sciencedaily
رجمه: مصطفی رفی-فرارو

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما