دریو ایکس (Zedriv GX5)؛ اسی لند نی دید سایپا

[ad_1]

رارو- انتشار اویر اسوسی از انبار رکت سایپا نشان می دهد نارنجی ادعای اسب ار، سایپا رار است مایشهای

ارش رارو، بعید به نظر میرسد که سایتپا به این زودیها زدریو جی ایکس 5 (Zedriv GX5) را معرفی کند و احتمالاً رونمایی این کراس اوور کوچک را به زمانی که زیرساخت لازم را برای این خودرو ارائه کند، موکول خواهد کرد. اما ا این ال دم دن رای ولید ودروای رقی سبز امی مثبت است اید در مرحله اجرا ن را دی.

با این حال شرکت خودروسازی زدریو در چین جی ایکس 5 را در دو نسخه عرضه کرده است و اگر سایپا قصد دارد این خودروی برقی را نیز هر دو نسخه را در ایران عرضه کند.

بررسی ها نشان می دهد که نسخه پایه این شاسی بلند برقی کوچک چینی با قیمت معادل 115 هزار و 800 یوان، 18 هزار و 189 دلار و با دلار 26 هزار و 500 تومان، 482 میلیون تومان عرضه می شود. نسخه ول ن ن ار و وان مت دارد

اما با توجه به تجربه مونتاژ خودروهای چینی در ایران، معمولاً شرکت خودروساز داخلی 50 تا 80 درصد بالاتر از نرخ جهانی کالا برای فروش در ایران در نظر میگیرند. ا این وجود نظر میرسد نسخه ایه و ول ن ا مت ابلیت ومان رضا وند.

درمورد رکت سازنده ایکس م اید اشاره رد دریو مثابت است و در الاضر دریو محصول GC2 و GC1 و GT3 و GX را ولید میند رطرفدارترین نها ایکس است.

دریو ایکس 5;  اسی لند نی دید سایپا؟

دریو ایکس (Zedriv GX5) مشخصات دارد؟

اسی لند وچک دریو ایکس مام رقی است و نسخه ایه ن نوان اما 430 F نسخه فول این کراس اوور کامپکت کوچک، قدرت بیشتری دارد و به یک پیشرانه 120 اسب بخاری با گشتاور 280 نیوتن مترکامل است، که قادر است صفر تا 50 کیلومتر بر ساعت در زمان 3.9 در طول کند.

این ودرو س از ر ار ارژ دن ادر است مسافتی رابر ا لومتر را ند. اما این ویژگی مربوط به ر دو ریم ایکس است.

ال ارژ دن معمولی این اسی لند وچک دری اولانی است و ساعت و دقیقه مان نیارد دارد. ر ند این مان اد رای ارژ دن اتریای ودرو، در الت وری مان متری نیاز دارد. در الت ارژ وری و در رض ساعت، وانتری از درصد افزایش میابد.

مل مر، در ارتفاع متر و در رض میرالی مت مینین اصله نه گروهها نیز میلی متر است.

این نشان می دهد اسی لند مام رقی دریو، در ول از رنو نابین نمیتوانم انتظار اسی لند را از این ودروی رقی داشت.

امکانات ایکس اسی لند مام رقی سایپا

بررسی امکانات رفاهی و فنی جی ایکس 5 در سایت شرکت خودروسازی نشان می دهد که این شاسی بلند برقی از امکاناتی مانند چهار کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تریم داخلی چرم بهره، ترمز پارک برقی، اتوهلد، نمایشگر لمسی، نمایش صفحه تلفن همراه ر روی نمایشگر ودرو استارت دکمه ای، دوربین وقایع، رمز اضطراری

اما در نسخه فول این خودروی برقی امکاناتی مانند نمایشگر ترمز بلوتوثی، لمسی با ناوبری ماهواره ای، دوربین پارک، سانروف، مهشکن، دید 360 درجه، نمایش فشار باد تایرها، ارتباط با تماس تلفنی، سیستم صوتی با 6 اسپیکر، تشخیص فناوری اجسام در نقطه ای ور و سگر دار خوردن لو و وجود دارد.

اویر دریو ایکس (Zedriv GX5)

دریو ایکس 5;  اسی لند نی دید سایپا؟

دریو ایکس 5;  اسی لند نی دید سایپا؟

دریو ایکس 5;  اسی لند نی دید سایپا؟

دریو ایکس 5;  اسی لند نی دید سایپا؟

دریو ایکس 5;  اسی لند نی دید سایپا؟

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما