جاوی در تله لاپورتا؛ از سرود قهرمانی تا پاییز بزرگ

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، در نهایت لیگ قهرمانان مسابقاتی است که هر تیمی را در جایگاه اصلی خود قرار می دهد. نشان دهنده نقاط ضعف و همچنین برتری و برتری تیم ها مشخص می شود.

فوتبال گاهی اوقات بی رحمانه است و حقایق را به سخت ترین شکل ممکن نشان می دهد. مثل اینکه بارسا دیشب به مصاف هم رفت. با قرعه کشی نمایندگان تیم های یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در روز دوشنبه خبری از نماینده بارسا نخواهد بود چرا که باشگاه کاتالانی ساعتی بعد در قرعه کشی لیگ اروپا قرار خواهد گرفت.

بهترین تیم های اروپایی با بیشترین امتیاز به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد، البته استثناهایی هم وجود دارد. به عنوان مثال اتلتیکو مادرید را در نظر بگیرید که امسال تنها با 7 امتیاز توانست به این مرحله راه یابد. شاگردان سیمئونه در پورتو به سختی دست به گریبان شدند و در نهایت توانستند با یک برد در گروه خود دوم شوند و البته به این ترتیب مدیون لیورپول هستند.

سقوط آزاد بارسا یک سال و نیم پیش آغاز شد و باخت معروف 8-2 بایرن در لیسبون در لیگ اروپا به پایان رسید. رونالد کومان برای بیان جمله معروف “این چیزی است که بارسا باید بگوید” طول کشید، اما ژاوی فقط 5 هفته طول کشید تا با واقعیت بارسا روبرو شود و آن را بپذیرد.

ژاوی که از تاریخ سازی، DNA بارسا و قهرمانی در کوتاه مدت صحبت می کند، شب گذشته اعتراف کرد که واقعیت بارسلونا لیگ اروپا است و آنها در بین تیم های برتر اروپا نیستند. او همچنین قربانی وعده‌های دروغین لاپورتا شد که در مبارزات انتخاباتی خود وعده بازگشت بارسا را ​​به روزهای اوج خود می‌داد. چیزی غیر واقعی

بدون شک چند هفته قبل از خواندن سرود قهرمانی ژاوی و لاپورتا در معرفی ژاوی در تاریخ ویدئو ثبت خواهد شد. هر دو سرود قهرمانی می خواندند، در حالی که بارسا یک تیم ویران شده مالی و ورزشی بود. ژاوی فوتبالیست در دام سیاست های لاپورتا افتاد و آن روز هر دو هواداران را فریب دادند اما غافل از اینکه فوتبال هرگز فریب نمی خورد.

بارسا دیشب دوباره تحقیر شد و ممکن است تحقیرهای بیشتری در کمین باشد. وضعیت بارسا فقط می تواند بدتر شود مگر اینکه ژاوی تغییرات اساسی در تیمش ایجاد کند. آیا او این قدرت را خواهد داشت؟ زمان همه چیز را نشان می دهد.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما