بازار داغ رمالی و دعانویسی آنلاین

[ad_1]

ارو- بازار دعا و طلسم و جادو داغ است. نیازی به صرف زمان زیادی ندارید، فقط یکی از این کلمات را جستجو کنید تا صدها پیشنهاد دریافت کنید. البته رقابت در این بازار سیاه بسیار زیاد است. به نوعی حتی برخی از این صفحات اثربخشی کار خود را تضمین می کنند.

به گزارش فرارو، یکی از نمازگزارانی که در شهرهای غربی کشور زندگی می کند می گوید که نمازش را ضمانت می کند. بنابراین اگر مشتری هیچ پاسخی دریافت نکرد، می تواند با او تماس بگیرد تا پولش را پس بگیرد.

دیگران مکالماتی را با مشتریان خود منتشر کرده اند تا ثابت کنند که بسیاری به رویکرد آنها پاسخ داده اند.

برخی می گویند فرقه و گروهی دارند و فعالیت هایشان زیر نظر آنها انجام می شود.

به هر حال همه این مناسک و دعانویسان برای حوزه فعالیت خود دسته بندی هایی دارند. از مهم ترین آنها می توان به جلوگیری از طلاق، فال، رجعت معشوق، رزق و روزی، گشایش و لغو طلسم و سحر اشاره کرد.

هزینه نوشتن دعا برای مشتری چقدر است؟

تعداد ثابت و کتاب دعا وجود ندارد. اما قیمت آنها از 50 هزار تومان شروع می شود و گاهی تا 20 هزار تومان نیز می رسد. با این حال، جمعیت کسانی که اعداد بیشتری می گیرند، زیاد نیست. زیرا آنها می دانند که چیزی بیشتر از کرور کرور مشتریان دریافت نمی کنند.

دعانویسی که در یکی از شهرهای شمال غربی ایران زندگی می‌کند، می‌گوید نوشتن دعای خود حدود 70 دقیقه طول می‌کشد. برای همین بابت زحماتش 700 هزار تومان می گیرد.

راوی دیگری که محل اختفای او معلوم نیست، گرانی نماز را ذکر کرده است. او می گوید که بخشی از تجهیزات خود را از کشورهای حوزه خلیج فارس وارد می کند. به همین دلیل مشتریانش نباید از قیمت های 2 تا 5 میلیون تومانی انتقاد کنند.

گروهی از این دعانویسان نیز برای هر دعا قیمت متفاوتی دریافت می کنند. مثلاً بهای سحر و باطل شدن سحر گرانتر است و دعا برای رزق و روزی و فال ارزانتر است.

اما برخی از مردم قیمت عمومی را نمی دهند و می گویند فقط زمانی که تماس می گیرند و مشکل را بررسی می کنند هزینه را می پردازند.

بازار دعانویسان حسابی است!

بازار سیاه رملی و دعانویسی برای گروه نان و آب خوب آشفته است. در صورتی که برخی از آنها ساعات کاری مشخصی برای خود دارند و در روزهای تعطیل پاسخگوی مشتریان نیستند.

سیدرضا یکی از چهره های معروف سیاه بازاری و دعانویسی رملی است. او بیش از 38000 دنبال کننده دارد و فقط از ساعت 13:00 تا 22:00 به مشترکین پاسخ می دهد.

البته ذکر او چندان آسان نیست. سیدرضا گفت: مشتریان ابتدا باید یک شماره در واتساپ پیام دهند و منشی به آنها نوبت بدهد.

جالب اینجاست که برخی از نمازگزاران نام خود را به خود اختصاص داده اند. اگر یک دعانویس تازه کار خودش را جای او بگذارد.

مثلا دعانویسی که خود را درویش معرفی می کند در فضای مجازی مبادلات زیادی می کند. اما او می گوید مشتریان در نهایت به اصل ماجرا و فریب آن پی خواهند برد.

گروهی دیگر تازه کار هستند و برای جذب مشتری، نماز اول وقت را با هزینه بسیار کم یا رایگان می خوانند.

بازار مفید برای آموزش دعانویسی

به غیر از نوشتن نماز، برخی افراد را نیز آموزش می دهند تا وارد این بازاریابی سیاه شوند. اما ثبت نام در آنها آسان نیست. متقاضی باید تمام اطلاعات شخصی خود را در اختیار مربی قرار دهد و در صورت موافقت وارد دوره شود.

با توجه به فصول دانشگاهی، علم ابجد، ادعیه نویسی و تعویذ، شناخت دوقلوها، بسط و افکندن طلسم عشق و محبت، آموزش حمد و حصارهای دائمی و آموزش جادوی قدرت عرش را نیز در سطح وسیع تر ذکر می کند. امپراتوری.

البته برخی به صورت رایگان این کار را انجام می دهند و از طریق فیلم و تصاویر به متقاضیان آموزش می دهند.

یأس و ناامیدی جامعه باعث افزایش خرافات و سردرگمی شد

امان الله قرایی مقدم جامعه شناس در خصوص گسترش نبوت و دعا نویسی در جامعه می گوید: وقتی جامعه گرفتار یأس و ناامیدی باشد، رسیدن به آرزوها و اهداف ممکن نیست و مردم خود را در مقابل رسیدن به اهدافشان قرار می دهند. عجز را می بینند، سرنوشت را می فهمند. بدین ترتیب خرافه و ریا گسترش یافت.

وی ادامه داد: جامعه شناسانی مانند مارکس معتقد بودند که انسان ها تاریخ را ساخته اند یا به قول گوردون چایلد مورخ و انسان شناس بزرگ انسان ها خود را می سازند. در چنین شرایطی، وقتی انسان شروع به ضعیف دانستن خود می کند، حتماً خرافات، نبوت، دعانویسی، نبوت، شمن گرایی، توتمیسم افزایش می یابد.

البته این جامعه شناس معتقد است که این خرافات ریشه در تاریخ بشر دارد.

به گفته کرای مقدم، انسان های اولیه برای در امان ماندن از بلایای طبیعی به خرافات متوسل می شدند. در آن زمان عده ای ادعا می کردند که می توانند نیروهای خیر و شر را در اختیار داشته باشند. این خرافه و ریا از آن زمان تاکنون ادامه داشته و هنوز هم در بسیاری از نقاط جهان وجود دارد. به عنوان مثال، شمنیسم هنوز در آفریقا دیده می شود.

او درباره رملی در ایران می گوید: طبیعتاً در کشور ما به دلیل شرایط خاص و سخت، خرافات و رملی زیاد شده است.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما