ایما 6P ریدی، اسی لند دید ایران ودرو

[ad_1]

رارو- اویر اسوسی منتشر ده از انبار ایران ودرو نشان می دهد راس اوور امپکتی رادر ایما S5 اما ر اوتا مربوط به نی و رانه ودرو است.

ارش رارو، از این نسخه ایما S5 در ار ایران رضه ده ود، اما ایما 6P ریدی از روی نسخه س لیفت اماعه S5 این ودرو نخسین ار سال در ن رونمایی د و سال د م روش ن از د. در ایران نیز ایما 6P ریدی مدل سال رضا واهد د.

الب است که این راس اوور امپکت ریدی در ن رفدار ندانی ندارد و در رده ا لاس ود . ر ند نسخه ایه و س لیفت ایما S5 موفقیت ندانی نرسیده و در واقع روژهای ست ودرو رای لایماه

اما ایران ودرو نوان ریک اری مپانی نیِ ایما در ایران، د دارد ایما 6P ریدی را رضه ند. اما ا اشتن وشان اده مخصوص رای رضه این محصول نشان می دهد

هایما 6f هیبریدی در چین با قیمت 183 هزار و 900 یوان، معادل 28 هزار و 939 دلار به فروش میرسد، که به پول ما و با حساب دلار 26 هزار و 750 تومانی، حدود 775 میلیون تومان آب می خورد. اما د نظر میرسد این راس اوور امپکت ریدی در ایران ا متی متر از میلیارد ومان رضه ود.

ایما 6P ریدی، اسی لند دید ایران ودرو

ایما 6P ریدی ا مشخصاتی رضه میشود؟

رسی مشخصات منتشر ده از اسی لند 6P موتوری ادر ولید درتی معادل اسب ار ا و نیوتن متر است و وربوشارژ برق ده است.

لاوه ر این، دند اسی لند دید ایران ودرو نیز از نوع سرعت دوکلاچه است و نیرو را در میوک. ال این در ایران رفدار ادی ندارد و نمی تواند نی دلخواه رای ا از ردن در دل مشتریان ایران

منینما رای دیل این اسی لند امپکت نزینی ریدی از ماژول BorgWarner P2 ماوژلی سادهرین راه رای دیل موتوری نزینی ریدی است، بدون اینکه وچکرین ری در ران و ن.

در مورد مصرف سوخت نیز ایما مدعی است 6P ریدی در ر لومتر .38 لیتر نزین مصرف میند. اما ارشناسان ودرو معتقدند این دد در مایشگاه دست مده و ملکرد ودرو در ر و اده ابق ندا. ر ند میوان این ودرو را مرفای ازار ساب ورد.

ایما مچنین اعلام رده این اسی لند ریدی در .5 انیه سرعت لومتر میرسد. مچنین اتری این ودرو در ال ول ارژ میوانند امکان مایش الکتریکی لومتری را راهم ند. لووات رفیت دارند.

راحی ایما 6P ریدی اوتی ایما S5 دارد؟

ایما 6P ریدی در وزه راحی اوت ندانی ا رادر و نی ایما S5 ندارد. مامی رات نمای لو و ودرو م میود. در نمای لو رم راغا ل دو ای ر افته و لو نجره نیز رگتر ده و از رافیک نقطه ای ماترها ا ساترا

در نیز ل راغا رم L ر افته و سورتر از است. منین ایما رای ایجاد مایز از نوار رنگ در لوپنجره، رینگا و نام محصول در ودرو رسترده. نواری ر رای القا و اکید ر اک ودن این اسی لند ریدی ار رفته ده است.

امکانات رفاهی اسی لند دید ایران ودرو

ایما اسی لند 6P ریدی را در دو لانگ رنج الیت و لنگ لایف لاکچری رضه رده است. اما مشخص نیست ایران ودرو د دارد دام را در ایران رضه ند. اما این اللنگ رنج الیت ارزانتر از لنگ لایف لاکچری است و در سوئی از امکانات رفاهی لاکچری ر ا.

در نسخه پایه یا همان لانگ رنج الیت کشی مانند کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری و کنترل، نمایشگر لمسی 10 اینچی، ترمز ABS و Abd، ترمزهای پارک اتوماتیک، سنسور باران، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ ها، سیستم مانیتورینگ فشار باد تایرها، سامانه کنترل ر در سربالایی، دار نبستن مربند ایمنی،

در تیپ لاکچری تجهیزاتی مانند سانروف، روکش چرم مصنوعی در صندلی ها و فرمان خودرو، نمایش اطلاعات سفر رنگی، سیستم تهویه مطبوع نمایشگری، 10 اینچی پشت فرمان، نمایش اطلاعات مربوط به ترافیک مختص و رهیابای به شکل اختصاصی وجود دارد.

اویر ایما 6 (6P) ریدی ایران ودرو

ایما 6P ریدی، اسی لند دید ایران ودرو

ایما 6P ریدی، اسی لند دید ایران ودرو

ایما 6P ریدی، اسی لند دید ایران ودرو

ایما 6P ریدی، اسی لند دید ایران ودرو

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما