اگر حقیقت جامعه را نگویید دشمن دروغ می گوید.

[ad_1]

ارو- رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار جمعی از پرستاران و خانواده‌های شهدای حافظ سلامت، رفتار و سخنان حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) را مظهر عظمت، قدرت معنوی و فکری خواندند. بانوان و تبیین ابعاد مختلف «ارزش پرستاری و سختی ها و تلخی های این شغل آبرومند»، تقویت جامعه پرستاری در زوایای مختلف را خواسته اصلی پرستاران دانستند و تحقق این خواسته منطقی را وظیفه مسئولان دانستند. . و یک ضرورت برای حال و آینده کشور و جامعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، وی با تبریک میلاد و روز پرستار حضرت زینب(س) به همه پرستاران و تلاشگران عرصه درمان و سلامت گفت: بانوی بزرگ کربلا تمام انسانیت و تاریخ را به اثبات رسانده است. آن «زن» با وجود تمام تلاش‌های کوته‌بینانه گذشته و حال، از جمله غربی‌های مستبد، ممکن است اقیانوس وسیعی از صبر و اوج بزرگی از خرد و تدبیر برای تحقیر زنان داشته باشد.

رهبر انقلاب صبر حضرت زینب(س) در برابر مصیبت ها را وصف ناپذیر خواندند و گفتند: در مقابل خواری اراذل و اوباشی که مسئولیت سنگین جمع آوری و جمع آوری «» آن بانوی بزرگوار خاندان نبوی را بر عهده گرفتند. . مدیریت دهها زن و کودک داغدار و دردمند» و «صبر زیبای عنایت امام سجاد(ع)» جلوه های عظمت است.از نظر روحی حضرت زینب زن است.

وی در تبیین رفتار حکیمانه و قدرت فکری آن بانوی بزرگ، به رفتار متفکرانه و سخنان شگفت انگیز حضرت زینب در برابر حاکمان جابر و یاوه گویی هایی چون ابن زیاد و یزید اشاره کرد و گفت: به آن دومی می دهد، موجب توبه در کوفه می شود. از شورش

رهبر معظم انقلاب از «جهاد نقل و تفسیر» به عنوان یکی دیگر از ابعاد درایت و تدبیر عمیق حضرت زینب (س) یاد کردند و گفتند: ایشان با روایت واقعی، مؤثر و ماندگار کربلا، روایت دشمن را از بین بردند، نتیجه ای حاصل نشد. شانس انجام آن. چیز واقعی است.”

وی با تاکید قبلی خود بر لزوم روایت واقعی «حقایق جامعه، تاریخ انقلاب، دفاع مقدس و حوادث مختلف 42 سال اخیر»، گفت: در صورت عدم تحقق، در بسیاری از موارد انجام نمی شود و با جایگزینی ظالمان و مظلوم، ادامه اعمال ظالمانه خود را توجیه می کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخشی دیگر از سخنان خود درباره ارزش‌های پرستاری گفتند: هدف اصلی این ارزش‌ها کمک به نیازمندان، یعنی بیمارانی است که در همه امور نیازمند توجه و کمک پرستار هستند.

رهبر معظم انقلاب، پرستاری را اجر مضاعف الهی برشمردند و گفتند: ایجاد امنیت روانی برای بیمار، بستگان بیمار و همه مردم از دیگر ارزش‌های اساسی پرستاری و حق جامعه پرستاری است. تمام ملت.”

وی شادی استکبار جهانی از رنج ملت ایران را که در حوادثی از جمله «کمک به صدام در انجام بمباران شیمیایی و تحمیل درد و رنج عمیق بر مردم شهرهای مرزی ایران» نمایان می‌شود، یادآور شد. از جمله موضوعاتی مانند تحریم دارویی ملت ایران، افزود: با توجه به این واقعیت ها، وقتی پرستاران با تلاش و از خودگذشتگی لبخند را بر لبان بیماران و نزدیکانشان می نشانند، در واقع با استکبار مبارزه می کنند. کینه توزی که ارزش مضاعف جامعه پرستاری در ایران اسلامی است.»

رهبر معظم انقلاب ماهیت کار پرستاری را تلخ و سخت «دیدن رنج بیماران و رسیدگی شبانه روزی» برشمردند و افزودند: در برخی مقاطع مانند دوران دفاع مقدس یا کرونا. ، این مشکلات چند برابر می شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: همانطور که در دوران جنگ تحمیلی پزشکان، پرستاران و امدادگران زیر بمباران کار می‌کردند، پرستاران نیز ساعات کاری را افزایش دادند، مرخصی‌ها را کاهش دادند، در مرخصی نوروزی در بیمارستان حضور داشتند و مراقبت‌های بیماران را افزایش دادند. سختی و خطر ابتلا به یک بیماری کشنده.

وی با تاکید بر اینکه ملت باید این سختی ها را درک کند و ارزش قائل باشد، حضور مجموعه هایی مانند دانشجویان، طلاب و جوانان را برای کمک به پرستاران در کرونا برشمرد و گفت: این یک احساس تعهد و مسئولیت است. دفاع مقدس که در مقاطع مختلف به وجود آمد نشان دهنده هویت پرنشاط، پرنشاط و وظیفه شناس ملت ایران است.

رهبر معظم انقلاب حرکت عظیم علمی کشور را نشانه و محصول این هویت رو به رشد دانستند و گفتند: قهرمانانی چون شهید سلیمانی، فخری زاده و شهریار از این حقیقت و هویت بزرگ بیرون می آیند.

وی با اشاره به تهی بودن روایت هنری از سختی ها و مشقت های پرستاری و عرصه ها و مضامین هنری فراوان برای پرداختن به این اتفاقات، گفت: هنرمندان مسئولیت پذیر و متعهد باید به میدان بیایند و آن گونه که باید این سرمایه عظیم فرهنگی را به نمایش بگذارند. هنرهای مختلف

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر موضوع مطالبات پرستاران تأکید کردند و گفتند: در یک جمله خواسته اصلی پرستاران «تقویت جامعه پرستاری» است که یک ضرورت برای حال و آینده کشور است.

وی گفت: پرونده کرونا نشان داد که اگر جامعه پرستاری تقویت نشود در نهادها آسیب خواهیم دید.

رهبر انقلاب یکی از مطالبات خاص پرستاران را «اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری» خواندند و با اشاره به تاکیدات قبلی خود در این زمینه خاطرنشان کردند: این قانون 14 سال پیش تصویب شد اما متأسفانه تا آخر عمر ادامه داشت. در روزهای دولت اصرار داشتم که در این دولت، وزارت بهداشت موضوع تعرفه ها را جلو ببرد و اجرا کند.

«کمبود پرستار و لزوم تامین این سرانه نسبت به تخت‌های بیمارستانی» و «مسئله امنیت شغلی» دو خواسته دیگری بود که رهبر معظم انقلاب ضروری دانستند و گفتند: اما کوتاه‌مدت وجود دارد. قرارداد پرستاران و بعد از مدتی اخراج شد در حالی که پرستار باید امنیت شغلی داشته باشد و به عنوان کارگر فصلی دیده نشود.

«بازسازی شبکه بهداشت و درمان کشور» و «توزیع عادلانه پزشکان» دو موضوع دیگر مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در خصوص نظام سلامت بود.

وی با اشاره به تاثیرات و دستاوردهای بسیار خوب نظام سلامت در دهه 60 و 70 با محوریت سلامت و پیشگیری، گفت: البته درمان لازم است، اما پیشگیری بهتر از آن است و باید شبکه های بهداشت بازسازی و تقویت شود. با هزینه کمتر سلامت بیشتری برای مردم فراهم کند.

حضرت آیت الله خامنه ای توزیع پزشکان در مناطق مختلف را ناعادلانه خواندند و گفتند: در مورد کمبود یا کفایت پزشک اظهار نظر نمی کنم، اما توزیع پزشک در نقاط مختلف کشور عادلانه نیست و باید به این موضوع توجه شود. “

رهبر معظم انقلاب در پایان سخنان خود با تکیه بر وعده نعمت و نصرت الهی در همه امور زندگی و کشور با ایمان به خداوند متعال یعنی کار و تلاش، ابراز امیدواری کردند که فردا بهتر از امروز باشد. باشید و خداوند به ملت ایران پیروز و سربلند در همه عرصه های رویارویی با دشمنان ظهور کند.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما