اپنیا میورند؛ از رجیرک ا رتیل ورخر

[ad_1]

رارو- رات مدت است در اپن در رژیم غذایی روندان روشندگان را می ویند لت وردن رات در اپن دلیل مزایای

ارش رارو نقل از دویچه وله؛ “شوئیچی اوچیاما” او از مردم واست نگران وراکی درست ده ا رات نباشند. او اشاره می ند رات نسل ای متمادی ر وعده ای رده آبی و سالم را ارائه اند. نوع رات در منوهای رستوران

اپن سابقه ولانی در مصرف رات دارد. سته ای رجیر سرخ ده ا ر ده نوان میان وعده در سیاری از مناطق روستایی در آپون ا این وجود، انون رکت ا در الوسعه رور

در سرتاسر اپن، روشگاه ایی ورت مواد ایی مختلف را می روشند از نکبوت رفته ا رجیرک، سرخرطومی و نجره ا (حشره ای م انواده ا ملخ) در نجا افت می وند. در مین ال، رستوران یک رویدادهای لیغاتی را ا دادن رات نوان م انتخا در منوهای آن لیغ

شرکت “گریلوس” یک شرکت فناوری غذایی است که در سال 2019 میلادی توسط “تاکاهیتو واتانابه” استاد زیست شناسی در دانشگاه توکوشیما برای پرورش جیرجیرک ها و تبدیل آن به منبع تغذیه راه اندازی شد.

ان رکت اشار رده لسفه ن ایجاد “هماهنگی ا”

اپنیا میورند؛  از رجیرک ا ریتل ورخر

“فومیا وکوبو” بیانچه این رکت “دوی وله” می وید: “رجیرک ا مدت است در اپن روخته می وند و ما ن را منبع مهم و مفید ایی لمداد می نیم. پرورش جیرجیرک آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند چرا که به زمین، آب و مواد اولیه اندکی نیاز دارد در حالی که نرخ تبدیل غذایی بسیار بهتر در مقایسه با دام هایی مانند گاو، مرغ یا خوک دارد.

وکوبو می وید نابه و م او در ال اضر در ال انجام ارچه سیاری از این داده در الاضر راز املا محافظت ده ن رکت ستند.

وهشا اکنون مشخص ساخته اند رجیرک سرشار از لسیم، منیزیم، روی، ن، ویتامین ا و ر ایی است. لاوه ر این رجیرک می واند محصولات رایشی، داشتی، دارویی و من نین ود دیل وند.

آئوکوبو می گوید: «در حال حاضر ما جیرجیرک ها را به روغن و پودرهایی تبدیل می کنیم که می توانیم آن را در آشپزی، ساختن بیسکویت، پودر کاری و سایر وعده های غذایی استفاده کنیم و در حال برنامه ریزی برای گسترش تحقیقات خود در آن باشیم. ساير رات در نده ستيم».

ارزان و سازگار ا محیط ست

رستوران “تاکه نوکو” در وکیو رویدادهای ایی رات رای لاکمندان گزارش می ند. «ریوتا میتسوهاشی» که برای توسعه محصولات شرکت پیش تر ذکر شده است می گوید: «ما در چند سال اخیر شاهد افزایش بسیار زیاد مردم به حشرات به عنوان غذا بوده ایم.، ررک ا و ملخ ا رای سیاری از مردم نا ستند اما ما رمهای ابریشم و نکبوتای ادی را ن .

میتسوهاشی میوید ره مورد لاقه او لارو نبور است ور در رهای وهستانی مرکز اپن در ماه ای اییز ا سوپ میسو، نجبیل و ادام مینی سیاب ده د

میتسوهاشی می وید از رفداران رتیل ای ورخری وراکی نیست را ا از نکبت می رسد. او می وید مشتریان این مغازه از مه ماجراجوتر و از ر snap و نسیتی ستند.

می افزاید: “مهم ترین پیامی که ما باید بگویم برسانیم این است که غذاهایی که می فروشم در طعم بسیار خوبی دارند. نگران م اشند ن را نمی رند».

سایر رکت ا در اپن نیز در الررسی امکانات محصولات ایی بر رات استند. شرکت Bakery Pasco در ابتدا فروش کیت های پخته شده خانگی با آرد درست شده است از جیرجیرک های آسیاب شده است که آغاز می شود و در حال حاضر وسیعی از غذاهای حاوی کرم ابریشم را با نام تجاری Silk FOOD تولید می کند.

در شهر جنوبی “کوماموتو” یک دستگاه خودکار فروش حشرات از قبل پخته شده توجه مردم را به خود جلب کرده است و سوسک های غواص، شفیره حشرات و سوسک کرگدنی ژاپنی را در کنار جیرجیرک به عنوان میان وعده به فروش می رساند. رای سانی م رین را دوست دارند از محصولات موجود در دستگاه لات وشانده ده اند.

“شوئیچی اوچیاما” او از مردم واست نگران وراکی درست ده ا رات نباشند.

او اشاره می ند رات نسل ای متمادی ر وعده ای رده آبی و سالم را ارائه اند. نوع رات در منوهای رستوران

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما