اولین مشخصات Anker Audio با قیمت 200 دلار – Zomit ارائه شد

[ad_1]

Anker در حال پیوستن به عینک هایی است که فراتر از چشم هستند و اکنون بخشی از سیستم گوش دادن به موسیقی هستند. امروز نام تجاری Soundcore این شرکت Soundcore Frames را با قیمت 199.99 دلار معرفی کرد. با این قیمت می توانید طیف وسیعی از عینک ها و قاب های مورد نظر خود را خریداری کنید. 10 فریم مختلف وجود دارد که می توانید انتخاب کنید ، اما دسته های ضخیم این عینک همیشه با همان طرح مشکی و براق یکسان باقی می مانند. فروش این محصول جذاب از اواسط ماه نوامبر و از وب سایت های Anker ، Amazon و Best Buy آغاز می شود در دسترس.

مشخصات صوتی Anker

از نظر کلاس ، عینک ها به عنوان هدفون بی سیم واقعی عمل می کنند و هر کدام دو بلندگو دارند. این یک استراتژی است که ما از شرکت های دیگر مانند Razer دیده ایم. لنگرهای موجود در مشخصات آن تغییر محدوده و ترکیب آنها را در یک قاب جداگانه آسان می کند. از دیگر ویژگی های این عینک می توان به لنزهای قطبی ، فیلترهای نور آبی و لنزهای تجویز شده توسط پزشک اشاره کرد. فریم های اضافی در مدلهای مختلف با قیمت 49.99 دلار عرضه می شوند. این شرکت به مردم اجازه می دهد تا فریم را از طریق برنامه تلفن هوشمند Soundcore خود در Android و iOS آزمایش کنند.

مشخصات صوتی Anker

مقالات مرتبط:

در هر محدوده دو بلندگو وجود دارد و در بیشتر موارد ، اکثر مردم متوجه نمی شوند که عینک شما در حال پخش موسیقی است. اما اگر صدای موسیقی را زیاد کنید ، قطعاً نشت می کند.

عمر باتری تا 5.5 ساعت پخش مداوم و Soundcore Frames تخمین زده می شود ضد آب و دارای گواهینامه می باشد این IPX4 است. همانطور که قبلاً با Bose و سایر شرکت ها دیده بودیم ، اینها از حرکات ساده مانند ضربه زدن و کشیدن روی دسته برای کنترل مواد شیشه ای استفاده می کنند.

آنکر می داند که این اولین تلاش آنها برای ایجاد عینک های دو منظوره در زمینه ای است که توسط شرکت های قدرتمندی مانند Bose و تا حدودی آمازون هدایت می شود. در نتیجه ، این شرکت امیدوار است نقش خود را در پیشبرد مفهوم عینک و معرفی این محصول جدید به افراد بیشتری در سراسر جهان ایفا کند.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما